- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

Graaf Machine
-
- 7273 berichten
- 958 stemmen
Laatste nieuws is dat alles goed gaat met Van Hooydonck. Nou ja, goed gaan is in dit geval natuurlijk relatief maar levensgevaar en levensveranderdende omstandigheden zijn gelukkig buiten de deur momenteel.

Fisico (moderator films)
-
- 7075 berichten
- 4199 stemmen
Uiteraard is zijn algemeen herstel het allerbelangrijkste en misschien wat voorbarig, maar ik hoop dat dit zijn verdere carrière niet in het gedrang brengt. Het is vrij ontrustwekkend dat dit gebeurt bij een jonge gezonde (sport)man.

Splinters
-
- 1738 berichten
- 1189 stemmen
Vooropgesteld, ik ben geen arts. Desalniettemin begint het op te vallen dat veel topsporters met hartproblemen kampen. Het mag wel eens worden uitgezocht waar dit vandaan komt. Onderstaand het zoveelste voorbeeld:

Graaf Machine
-
- 7273 berichten
- 958 stemmen
Zo, bam, daar is niets meer te halen voor andere ploegen. Maar hoe Jumbo de koek gaat verdelen is nog wel spannend. Iedereen wil natuurlijk dat Kuss de Rode Trui mee neemt in de koffer, maar behalve Iedereen is daar ook nog Roglic, en die is ook niet vies van een truitje meer of minder. Acht seconden, dat is heel weinig. Ik hoop Kuss, maar kan ook vatten dat Roglic anders hoopt.

Graaf Machine
-
- 7273 berichten
- 958 stemmen
Vingegaard doet uitspraak: Vingegaard doet opmerkelijke uitspraak: 'Ik hoop dat Kuss de Vuelta wint' | Wielrennen | NU.nl Kijk, daar kunnen de volgers iets mee. Nu is het in elk geval iets duidelijker.

Arnie
-
- 1068 berichten
- 1810 stemmen
Pfff geen woord op Sporza over Evenepoel die hier toch echt door de mand valt. Niks geen offday die eerste keer, zoveel is duidelijk, en dan nu geen enkele analyse van De Cauwer en co wanneer hij erdoorheen zakt op de Angliru? Dit is gewoon onprofessioneel.

Fisico (moderator films)
-
- 7075 berichten
- 4199 stemmen