- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lijkt me niet verstandig, kan nu al vertellen dat veel SCF-ers zinnen op wraak. Zo je misdragen in 'hun' stadion. Laat Feyenoord supporters toe en gegarandeerd gebeurt er hetzelfde.
Njah, er kan maar zoveel gebeuren vanuit één vak. Niet te vergelijken met het managen van 12.000 Ajacieden. Tevens ligt dit nog vers in het geheugen, ik hoop dat als de klassieker in Amsterdam pas over 12 maanden is dat de gebeurtenissen van vorige week niets meer is dan oud zeer.
Maar wat jij zegt klinkt ook behoorlijk aannemelijk hoor.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoe kan je zo vrij staan (en zo missen).
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Pfff. Di Maria. Moest al lang 2-0 staan.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Lol, qua spelbeeld identiek aan Chelsea- atletico. Alleen heeft real Madrid meer kwaliteit en durf in de counters dan Chelsea.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Bayern had hier gewoon al naar 3-0 gecounterd moeten worden.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Pepe de clown is weer zichzelf. Er gebeurt zo weinig maar aanstellen dat die doet. Wat een held blijft hij ook. Hij haalt het bloed onder de nagels van zijn tegenstanders vandaan.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Lol, qua spelbeeld identiek aan Chelsea- atletico. Alleen heeft real Madrid meer kwaliteit en durf in de counters dan Chelsea.
Niet te vergelijken.
Bayern zou de Chelsea tactiek (met z'n allen in de eigen 16) wel beter toe kunnen passen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4696 stemmen
Interessante match. Bayern is combinerend duidelijk de betere maar Real is vlijmscherp op de counter. Niet eens een onverdiende voorsprong op basis van de kansen, maar wel tegen de gang van het spel in.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Bayern maakt wederom geen indruk. Ze hebben een hoop balbezit, maar weten er door het verdedigende spel van Real Madrid amper kansen mee te creëren, en zonder de bal zijn ze enorm kwetsbaar. Het Bayern van vorig jaar daarentegen was zowel met als zonder de bal ijzersterk.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Real staat bij elke aanval alleen voor de doelman. Een wonder dat ze niet verder voorstaan.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Kan je wel 75% balbezit hebben, echte kansen hebben ze nauwelijks i.t.t. Real.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Ribery speelt dit jaar trouwens ook een stuk minder dan vorig jaar. Veel minder direct vooral.
Edit: maar Robben speelt wel goed. Die probeert tenminste af en toe nog iets.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ha, helemaal correct dat plaatje.
Met als aanmerking dat het spelsysteem van Pep hem bij Barcelona en Bayern veel prijzen op heeft geleverd, dus het is zeker geen verkeerde keuze.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Hoe kan je Bert v Marwijk bang noemen omdat hij 2 controleurs opstelt
Ik heb Bange Bert van Marwijk nooit verweten dat hij verdedigend speelde tegen landen als Brazilië en Spanje. Bange Bert heeft zijn bijnaam verdiend aan die wedstrijden tegen Estland en San Marino waarin hij 7 verdedigende spelers opstelde, 'want er zijn geen kleintjes meer'.
Daarnaast is het een grijze muis, een open deuren intrapper en een allround vervelend mannetje dat altijd precies zegt wat de massa wil horen. Een proleet ook. En een dramatische coach natuurlijk, Bertje Nulpunter die het slechtste eindtoernooi ooit afwerkte en HSV vervolgens de afgrond instuurde.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Bert tegen San Marino? Je bedoelt die interland dat het 11-0 werd, de hoogste score die ik ieder geval heb meegemaakt bij een Oranje interland?
Je bent echt vreselijk hypocriet of gewoon een grotere troll dan wij denken met je selectieve geneuzel.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4696 stemmen
Wat een heerlijke voetballer blijft die Modric toch.
Aan het einde kwam Bayern toch nog aanzetten. Eén echt grote kans, voor Götze. Zege voor Real wel terecht eigenlijk.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
In de tweede helft was Bayern beter, vooral na de introductie van Müller en Götze, maar de overwinning van Real Madrid is zeker niet onverdiend. In de eerste helft hadden ze er meer kunnen scoren.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Geen tegendoelpunt. Uitstekend.
De marge van 1 is wel erg mager, maar daar 1 keer scoren moet kunnen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4696 stemmen
In de tweede helft was Bayern beter, vooral na de introductie van Müller en Götze,
Vond je? Ik had tot de 80e minuut geen moment het idee dat Bayern ging scoren. Minder dan in de eerste helft eigenlijk. Daarna werd het even warm, maar een slotoffensief is wel logisch.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4696 stemmen
Ongelukkige match van Di Maria. Zowat al zijn acties liepen fout af, maar wat een loopvermogen en vechtlust zeg.
Dat mekkeren van Müller omdat hij half uitglijdt, is ook wel schrijnend.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik zet mijn geld nu op Real. Bayern oogt wat tandeloos, al was hun spel best oke. Real gaat wel een goaltje in Beieren maken en dan wordt het voor Bayern erg lastig.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Mooie wedstrijd!
Modric eigenlijk foutloos. Robben ongelofelijk dreigend (en wat blijft Ribery toch overschat). Die Alaba ook fantastisch, Kroos/Lahm/Schweinsteiger vooral in de eerste helft indrukwekkend. Casillas nog met een topredding.
Erg toffe pot voetbal. Verheug me nu al op de return.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Vond je? Ik had tot de 80e minuut geen moment het idee dat Bayern ging scoren. Minder dan in de eerste helft eigenlijk. Daarna werd het even warm, maar een slotoffensief is wel logisch.
Ik baseerde mijn uitspraak inderdaad vooral op de laatste 15-20 minuten. Maar Real Madrid wist in de tweede helft ook amper iets te creëren; Bayern lukte het tenminste in de slotfase.
(en wat blijft Ribery toch overschat)
Nah, vorig jaar behoorde hij zonder twijfel tot de top 5 van de wereld, en misschien hoger. Maar sinds hij de Ballon d'Or niet gekregen heeft (en geblesseerd geraakt is) is hij veel minder gaan spelen. Of dat mentaal is of komt doordat hij nog niet goed hersteld is van die blessure weet ik verder niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het zou maar eens Real-Chelsea worden. Kiezen tussen maagpijn en koppijn. Dan geef ik Mourinho denk ik maar een beetje support. Vind dat wachten van Madrid op hun 10e CL wel leuker.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Die kans van Gotze mocht er wel in, maar meer grote kansen hebben we eigenlijk ook niet gezien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.