• 15.787 nieuwsartikelen
  • 178.167 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.052 gebruikers
  • 9.374.004 stemmen

Het grote voetbaltopic #9

zoeken in:

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Is wel zo Materny, vooral omdat je A&L en ik van bepaalde dingen beticht op een "i told you so" toontje, terwijl dit gewoon onwaar is. Puur zieltjes winnen lijkt het wel.

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

Zieltjes winnen voor wat??

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

Moyes lijkt te gaan worden ontslagen btw.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

kos schreef:

Zieltjes winnen voor wat??

Jullie compassie op het forum. Het komt een beetje raar over allemaal en snap ook niet waarom ie het zegt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Willem II won vandaag, Dordrecht gelijk en dus promoveren de Tilburgers als kampioen naar de Eredivisie.

Beetje een saaie club, maar wel altijd 10.000 man aanwezig en een club dat aanvallend voetbal speelt. In dat kader dus wel een aanwinst.

En in de categorie opvallend: LiveScore : FC Volendam vs Achilles 29

Volendam speler scoort 4 goals in 10 minuten...

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Die Boymans knalt ze er wel in bij Willem 2. Ik ben benieuwd of hij volgend seizoen meer kan laten zien bij AZ, dan dat hij vorig seizoen heeft gedaan. Echt concurrentie zal hij toch niet hebben buiten Johannsson , want Avdic is echt waardeloos.

Ah, ik zie dat Messaoud ook weer heeft gescoord...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Jullie compassie op het forum. Het komt een beetje raar over allemaal en snap ook niet waarom ie het zegt.

Uitleg dan. Hoe vaak hier al niet de discussie met o.a.. Quido is geweest over het spel van Ajax. Hij die zei dat het spel om te janken was zo matig, en vele andere die allemaal vonden dat het overdreven was. En net zo vaak werd hij vervolgens weggezet als een negatieveling of zuurpruim omdat hij daadwerkelijk verder keek dan de krappe overwinning zelf. En nu met datzelfde spel eens een keer niet het geluk aan onze zijde stond, en de verwachte afstraffing het gevolg was komen de waterlanders.

En een wit voetje halen? Laat ik daar maar niet op ingaan.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Uitleg dan. Hoe vaak hier al niet de discussie met o.a.. Quido is geweest over het spel van Ajax. Hij die zei dat het spel om te janken was zo matig, en vele andere die allemaal vonden dat het overdreven was. En net zo vaak werd hij vervolgens weggezet als een negatieveling of zuurpruim omdat hij daadwerkelijk verder keek dan de krappe overwinning zelf. En nu met datzelfde spel eens een keer niet het geluk aan onze zijde stond, en de verwachte afstraffing het gevolg was komen de waterlanders.

Dan snap je het gewoon niet, waarom (rep en) ik Quido maar selectief vind reageren...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dan snap je het gewoon niet, waarom (rep en) ik Quido maar selectief vind reageren...

Volgens mij ben jij juist selectief, want positieve zaken mijnerzijds negeer je volkomen

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

KNVB doet onderzoek naar Brands na uitspraken van Streppel - voetbalzone.nl

Ik zeg een zege voor Telstar en zodoende 3 punten minder voor Willem II waardoor ze nog geen kampioen zijn.

Zo, dat was de laatste thuiswedstrijd van Jong PSV.

Knappe overwinning zonder iemand van 't eerste en veel A-junioren in de basis.

2-1 tegen VVV.

Naar 9 wedstrijden geweest, 5 keer winst (Volendam 3-0, Dordrecht 3-0, Helmond Sport 3-0, Achilles'29 2-1, VVV 2-1), 2 keer gelijk (Excelsior 1-1, Almere City 2-2), en 2 keer verlies (Jong Ajax 2-4, FC Eindhoven 1-2).

Sparta dat trouwens voor de negende keer, ja, de negende keer op rij een thuiswedstrijd verliest.

Ongelofelijk, die zijn diep gezakt zeg.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Iets anders: de belangrijkste goal van Ajax dit seizoen is die van Kishna tegen Feyenoord uit het niets vlak voor tijd. Die mokerslag kon niet weggespoeld worden in de rust. Een 6 punten wedstrijd.

Bijzonder jammer, was leuk geweest als Feyenoord en Ajax nu gelijk hadden gestaan qua punten.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

depri83 schreef:

https://pbs.twimg.com/media/Blv8CHcIgAADpcS.jpg

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Mag toch hopen dat Moyes er uit vliegt bij ManU ja. Heb weinig met die club, maar deze schande verdienen ze ook weer niet

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Dat ging nog over vorig seizoen. De tijd gaat snel. Dit seizoen is het niet om aan te gluren Quido weet als het ware zelfs bij Barca thuis nog negatieve zaken te vinden. Kut is kut, aardig is aardig en goed is goed. Een perfecte tien zal er nooit gehaald worden, maar ik weet vooral van mezelf wel of ik van de pot heb genoten of niet. Op de sfeer tegen feyenoord thuis na heb ik weinig genoten de laatste maanden iig. Kwestie van open deuren intrappen, want iedereen ziet wel waar het fout gaat.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

F-Side begrijpt ophef niet: 'Er is toch eigenlijk helemaal niets gebeurd' - voetbalzone.nl

Die zijn gewoon nog dommer dan die flapdrollen van gister.

"Feitelijk hebben vijftig kwajongens een fakkeltje op het veld gegooid", zo vervolgt het statement. "Ondertussen annexeert Poetin de Oekraïne, sterven er elke dag duizenden kinderen een hongerdood en stelen bankdirecteuren je rekening leeg. Maar ja, een beetje vuurwerk op het veld is natuurlijk belangrijker dan al die echte problemen…"

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

rep_robert schreef:

Quido weet als het ware zelfs bij Barca thuis nog negatieve zaken te vinden.

Wat een overdreven zwart-wit gedoe toch altijd. Dat jullie de positieve kanten niet willen lezen of bewust selectief negeren, is niet mijn fout.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

j0enne schreef:

F-Side begrijpt ophef niet: 'Er is toch eigenlijk helemaal niets gebeurd' - voetbalzone.nl

Die zijn gewoon nog dommer dan die flapdrollen van gister.

"Feitelijk hebben vijftig kwajongens een fakkeltje op het veld gegooid", zo vervolgt het statement. "Ondertussen annexeert Poetin de Oekraïne, sterven er elke dag duizenden kinderen een hongerdood en stelen bankdirecteuren je rekening leeg. Maar ja, een beetje vuurwerk op het veld is natuurlijk belangrijker dan al die echte problemen…"

Behalve het vuurwerk op het veld is er aan het stadion voor 60 duizend euro aan vernielingen aangericht, maar dat is ongetwijfeld peanuts voor de F-side.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Gelukkig hadden ze wel mooie stickers.

https://pbs.twimg.com/media/BlvX93RCEAAGznE.jpg:large

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

Die 5-1 wordt, met de uren die verstrijken, mooier en mooier.

mjk87 (moderator films)

• 14516 berichten
  • 4515 stemmen

DMF schreef:

Gelukkig hadden ze wel mooie stickers.

(afbeelding)

Stoer, zeker met capuchon en bivakmuts op erop geplakt?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat een kleuters zeg, ongelooflijk. De j0enne-smiley wordt met de dag meer gemist.

mjk87 (moderator films)

• 14516 berichten
  • 4515 stemmen

depri83 schreef:

Op zo'n moment denk ik altijd: 'fijn dat ik als één van de weinigen twijfels had bij de man bij die grote club'. Niet dat ik gehinderd wordt door veel kennis van de Engelse competitie, maar toch

Van Gaal dan naar United, ik zie het maar zo gebeuren.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Hehe, nou ja, zelfs een kapotte klok staat 2 keer juist per dag.

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

Ik denk dat Moyes de fout heeft gemaakt door zijn eigen staf mee te nemen met als gevolg dat capabele mensen die daar al jaren zaten (Meulensteen oa) weg gingen.

Daarnaast bevat de selectie gewoon teveel middelmatige voetballers. Ferguson teerde in zijn laatste jaar op de revanchegevoelens die gekoesterd werden tov het kampioenschap van City (+ een geweldige Van Persie die eveneens gedreven was om wat te bewijzen).

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Quido schreef:

Wat een kleuters zeg, ongelooflijk. De j0enne-smiley wordt met de dag meer gemist.

(afbeelding)

Inderdaad zonde dat die er niet meer is.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

depri83 schreef:

Ik denk dat Moyes de fout heeft gemaakt door zijn eigen staf mee te nemen met als gevolg dat capabele mensen die daar al jaren zaten (Meulensteen oa) weg gingen.

Daarnaast bevat de selectie gewoon teveel middelmatige voetballers. Ferguson teerde in zijn laatste jaar op de revanchegevoelens die gekoesterd werden tov het kampioenschap van City (+ een geweldige Van Persie die eveneens gedreven was om wat te bewijzen).

Meulensteen wou weg. Moyes heeft nog geprobeerd om hem te houden. Voor de rest geheel eens. De meeste mensen vergeten hoe middelmatig United vorig jaar was maar dat ze wel de meeste wedstrijden bleven winnen, dankzij die spits met zijn 30 goaltjes, en de erwt die als hij inviel bijna altijd het verschil wist te maken.

De sociale media heeft ook zijn invloed gehad, de perceptie van tactisch onbenul onder internetgebruikers in de eerste maand heeft zich overgeslagen op de digitale kranten doorheen het jaar. Mag je allemaal niet onderschatten.

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

Lol @ Gijp.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

3 punten nu, anders is 't definitief gedaan.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Nu een minuut eerder dan tegen Sunderland, maar daarna deden ze dan ook niets meer... Hopen dat ze nu gewoon doorknallen.

1-0.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Mooi. Binnen 10 minuten is 't klusje geklaard. 2-0.

Dat had ik beter niet kunnen zeggen... 2-1 alweer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.