- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Volgens mij was het zo dat Meulensteen, gezien het feit dat Moyes zijn hele staf mee nam, weinig vertrouwen had in de rol die hij zou gaan spelen.
kos
-
- 46693 berichten
- 8850 stemmen
Hilarisch die Derksen.
Frank de Boer is geweldig omdat ie bij Ajax steeds kampioen wordt, maar Mourinho wint alleen prijzen omdat ie steeds bij de rijkste clubs zit.
LOL.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
De paardenstaart! Weer zo'n mazzeltje als laast die goal van 'm, wil 'm weer aannemen en de bal springt van z'n voet het doel in. 3-1! 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Die Derksen is een complete lul ''tegen Salzburg werd Ajax weggespeeld, tegen PEC was het gewoon een wanprestatie''. Oh sorry hoor dat wij Ajax wegtikken, blijkbaar kan dat niet de verdiensten van PEC zijn. Zijn voetbalhart is al net zo zwartgeblakerd als zijn longen. Lul.
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
De paardenstaart! Weer zo'n mazzeltje als laast die goal van 'm, wil 'm weer aannemen en de bal springt van z'n voet het doel in. 3-1!
Argentinië - West Brom?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Inderdaad!
Je ziet 't echt direct wanneer Silva van de partij is en wanneer niet. Wat een genie toch ook.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Twee redenen waarom Ajax gisteren verloor:
1. Incest debielen die zich supporters van Ajax noemen. Deze beperkte Neanderthalers gooien vuurwerk naar hun eigen doel terwijl hun club voor staat en halen daardoor het momentum uit de wedstrijd.
2. De midgets van Ajax die vrijwel ieder fysiek duel verloren van de boeren uit het oosten.
Dat gezegd te hebben: mijn felicitaties aan de supporters van PEC Zwolle die iets meemaken dat eens in de honderd jaar voorkomt. Ik als Ajax fan schaam me diep om deze enorme wanprestatie. Dit is een grote smet op het aankomende kampioenschap, hoewel dat nu zelfs onzeker lijkt omdat met dit elftal kennelijk niets valt uit te sluiten...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Wat Ajax nu moet doen is het hele elftal op slop nemen. Het wordt tijd dat de rijkste club van Nederland (nr. 26 van Europa) met een omzet van 100 miljoen eens gaat investeren in een paar goede, sterke spelers die de jongere talenten kunnen begeleiden. Op dit moment is er genoeg geld om een paar goede aankopen te doen. Hopelijk blijft Frank De Boer komend seizoen, want zonder hem gaan we terug naar 2005.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hilarisch die Derksen.
Frank de Boer is geweldig omdat ie bij Ajax steeds kampioen wordt, maar Mourinho wint alleen prijzen omdat ie steeds bij de rijkste clubs zit.
LOL.
Echt al jouw berichten gaan over Ajax he? Insert joenne smiley.
Die F-Side statement is trouwens lachwekkend kansloos zeg. Om je dood te schamen voor zulke lui.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Pfff. Silva geblesseeerd eraf op de brancard. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat Ajax nu moet doen is het hele elftal op slop nemen. Het wordt tijd dat de rijkste club van Nederland (nr. 26 van Europa) met een omzet van 100 miljoen eens gaat investeren in een paar goede, sterke spelers die de jongere talenten kunnen begeleiden. Op dit moment is er genoeg geld om een paar goede aankopen te doen. Hopelijk blijft Frank De Boer komend seizoen, want zonder hem gaan we terug naar 2005.
HSV gaat degraderen, tijd voor Raf om naar huis te komen. Verder een spits die er echt meteen staat, en eventueel een solide opvolger voor Moisander als hij vertrekt. Uiteraard ook een rechtsback, maar aangezien ze van Rhijn willen verlengen zal de directie ongetwijfeld fan zijn van de voorzetten op tweede ring hoogte.
Denk dat Frank het inmiddels ook wel snapt na 4 jaar. In de competitie kom je nog nipt weg met een dergelijke selectie, in Europa is er meer nodig.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Ach, op dat incidentje van gisteren na hebben jullie het toch gewoon dik voor elkaar? Ieder jaar je beste/betere spelers verkopen, een aantal miskopen doen, dit jaar eigenlijk gewoon een matige selectie hebben maar gewoon voor de vierde(!) keer op rij (schater)lachend kampioen worden.. Je speelt gewoon weer zes wedstrijdjes Champions League volgend jaar en heb zodoende de begroting ook weer rond. Wat wil je nog meer? Of geloven jullie écht in die raaskallende -weer meedoen in Europa- woorden van Cruijff?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een tikkeltje jaloers ben..
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Die Derksen is een complete lul ''tegen Salzburg werd Ajax weggespeeld, tegen PEC was het gewoon een wanprestatie''. Oh sorry hoor dat wij Ajax wegtikken, blijkbaar kan dat niet de verdiensten van PEC zijn. Zijn voetbalhart is al net zo zwartgeblakerd als zijn longen. Lul.
Even een kleine tip: neem het allemaal niet te serieus he. Zo te merken gaat het je aan je hart wat Derksen zegt maar voor het geval je het niet wist: het is cabaret he, dat VI, gewoon cabaret..
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Ach, op dat incidentje van gisteren na hebben jullie het toch gewoon dik voor elkaar? Ieder jaar je beste/betere spelers verkopen, een aantal miskopen doen, dit jaar eigenlijk gewoon een matige selectie hebben maar gewoon voor de vierde(!) keer op rij (schater)lachend kampioen worden.. Je speelt gewoon weer zes wedstrijdjes Champions League volgend jaar en heb zodoende de begroting ook weer rond. Wat wil je nog meer? Of geloven jullie écht in die raaskallende -weer meedoen in Europa- woorden van Cruijff?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een tikkeltje jaloers ben..
Op dit moment zou ik een moord doen voor zulke resultaten.
Het is gewoon het algehele niveau van de eredivisie dat eigenlijk iedereen een slecht humeur bezorgd.
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Lol @ Gijp.
Van Polen / Bergkamp 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
HSV gaat degraderen, tijd voor Raf om naar huis te komen.
Waarom bovendien zo diep in de buidel tasten voor twee totaal nutteloze aankopen? Dat Van der Hoorn er weinig van kan, kon iedereen al zien. Dat Duarte wellicht aardig mee zou kunnen hobbelen is tot daar aan toe, maar dan leg je daar geen drie miljoen (minstens) voor neer.
Het zou me echt niks verbazen als we volgend jaar vrolijk verder gaan met dit zooitje ongeregeld in het veld en op de bank, Kolbeinn weer in de spits gaan zien, Siem op rechtshalf, Poulsen als extra slot op de deur (hoewel ik die jongen nog wel zijn waarde vind hebben en vaak ook minder slecht vind dan het gros van de aanhang als ik het zo lees) en op de vleugels blijven aankloten met de De Sa's en Lukoki's van de wereld. Tegelijkertijd blijkt Boilesen wederom maar een wedstrijd of twintig fit, maar gelukkig hebben we klasbak Dijks achter de hand.
Dit Ajax laat nu al zo'n drie jaar na door te selecteren en juiste keuzes te maken in aankoop- en selectiebeleid. In plaats van nu al ruim voor te lopen op onze concurrentie, wordt het alleen maar elk jaar zwakker en meer met de billen samengeknepen. Wil Ajax die stap wel zetten, dan zijn er zeker vier gerichte (dit staat niet gelijk aan 'dure') versterkingen nodig. En dat zijn dan niet de Duarte's, Van der Hoorns en Sightorssons van de wereld.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Stickers plakken
snap de verontwaardiging eigenlijk niet? Is een normale gang van zaken. Alleen zijn er nu ietsjes meer geplakt. Overigens hangen/hingen er ook tig feyenoord stickers... So what?
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen

nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
En gifje van de dag:
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Vreemd om het dan drie wedstrijden voor het einde van het seizoen te doen..
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Stickers plakken
snap de verontwaardiging eigenlijk niet? Is een normale gang van zaken. Alleen zijn er nu ietsjes meer geplakt. Overigens hangen/hingen er ook tig feyenoord stickers... So what?
Je plakt maar wat je plakken kan, maar die tekst is hilarisch.
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Vreemd om het dan drie wedstrijden voor het einde van het seizoen te doen..
Het schijnt dat ze gewacht hebben totdat een CL positie niet meer binnen bereik lag.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Och.... Als dat alles is... Ik ben wel vreemdere teksten gewend
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Dan kom jij dus nooit in de buurt van een stadion merk ik al.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Of je vindt vele taferelen in een stadion gewoon niet zo 'normaal'.... Kan ook nog.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Tja, dan moet je maar lekker een Fox Sports abonnementje nemen. In principe heeft niets met het voetbal te maken, want voetbal zijn elf spelers op een grasveld die tegen een bal aan schoppen. Meer niet! Een dug out heeft er niets mee te maken, een tribune heeft er niets mee te maken, kleedkamers? Omkleden doe je thuis wel..niets mee te maken. Wacht Fox Sports? Nee, voetballen doe je op een veld, je kijkt er niet naar op een televisie.
Zo kan je wel doorgaan natuurlijk.
Geen stad/stadion waar ik geen voetbalgerelateerde stickers tegenkomen. Supporters van elke club doet het en elke club plakt ze overal. Het is gewoon duidelijk dat dit een onderdeel van de supporterscultuur bij elke (prof)voetbalclub is.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Is inderdaad wat ik gedaan heb, na in het verleden ook best wat voetbalwedstrijden bezocht te hebben. Ieder z'n ding inderdaad.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen

Of jij gaat iets te vaak om met 410-knapen om nog te kunnen beoordelen wat normaal is. Het zal vast wel heel vaak gebeuren, maar om dan maar te zeggen dat het 'normaal' is...
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Messi heeft ook weer eens teveel gezopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.