- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen

Of jij gaat iets te vaak om met 410-knapen om nog te kunnen beoordelen wat normaal is. Het zal vast wel heel vaak gebeuren, maar om dan maar te zeggen dat het 'normaal' is...
Tja, waarom plakt Feyenoord zijn eigen stadion vol met stickers? Het gebeurt gewoon overal..een onderdeel van de supporterscultuur. Iets waar jij blijkbaar dus geen kaas van hebt gegeten. Niet erg natuurlijk, maar je hoeft niet verontwaardigd te gaan lopen doen over dit soort zaken. Dat is namelijk bijzonder hypocriet.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Giggs was al wel gestopt met voetballen dan? Of gaat hij een soort van Ruud Gullit/Edgar Davids functie vervullen en zichzelf opstellen? 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Tja, waarom plakt Feyenoord zijn eigen stadion vol met stickers? Het gebeurt gewoon overal..een onderdeel van de supporterscultuur. Iets waar jij blijkbaar dus geen kaas van hebt gegeten. Niet erg natuurlijk, maar je hoeft niet verontwaardigd te gaan lopen doen over dit soort zaken. Dat is namelijk bijzonder hypocriet.
Ja eigen stickers in het eigen stadion dus. Maar jij zal het ook wel normaal vinden dat het beeld van Moulijn beklad is, of het supportershome van Ajax, want dat is nou eenmaal een onderdeel van de supporterscultuur... koekoek.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Ja eigen stickers in het eigen stadion dus. Maar jij zal het ook wel normaal vinden dat het beeld van Moulijn beklad is, of het supportershome van Ajax, want dat is nou eenmaal een onderdeel van de supporterscultuur... koekoek.
Leuk dat jij je eigen conclusies trekt natuurlijk, dus daar ga ik verder ook niet op in. Maar het zijn naast de thuisduels juist de uitwedstrijden dat supportersgroeperingen hun stickers plakken.
Maar om jou een pleziertje te doen in deze barre tijden als Feyenoord fan zijnde. Ik kom deze ook wel vaak tegen:
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Leuk dat jij je eigen conclusies trekt natuurlijk, dus daar ga ik verder ook niet op in. Maar het zijn naast de thuisduels juist de uitwedstrijden dat supportersgroeperingen hun stickers plakken.
Een vrij logische conclusie vanuit jouw verhaal in ieder geval. Die stickers moeten natuurlijk weer weggehaald worden door De Kuip, net als dat Moulijn en dat supportershome schoongemaakt moeten worden. Het is natuurlijk kleutergedrag als je zo massaal en met voorbedachte raden een ander op kosten gaat lopen jagen. Dat het de normale gang van zaken is voor die lui maakt dat er allemaal niet bepaald beter op.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Giggs was al wel gestopt met voetballen dan? Of gaat hij een soort van Ruud Gullit/Edgar Davids functie vervullen en zichzelf opstellen?
Hij was nog niet gestopt, dus ik heb geen idee of hij nu ook nog zal blijven spelen. Ik ben benieuwd wie Moyes op de lange termijn gaat opvolgen in ieder geval. Giggs wordt waarschijnlijk eerst een assistent-trainer onder een meer ervaren trainer (Van Gaal zou goed kunnen).
Het ontslag van Moyes is op zich terecht gezien de slechte resultaten van dit seizoen, maar het heeft me toch weten te verrassen. Ten eerste breekt Manchester United hier met de keuze van Ferguson, ten tweede breken ze met de traditie dat ze trainers meerdere seizoenen een kans geven voordat ze worden ontslagen en ten derde vernederen ze Moyes door hem voor het einde van het seizoen te ontslaan.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Idd lullige actie. Maakt nu toch niets meer uit.
En dikke kans dat Louis nieuwe coach gaat worden daar in Manchester.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
dit nieuws is speciaal voor otherfool 
Geruchten | 'Chelsea in de markt voor Clasie' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Van Gaal wil 'm ook meenemen naar Manchester United.

otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Haha, mooi man, 5-1. Zwollywood, helden
Kleine Kennis weer acterend op het gebruikelijke niveau ook, net als het Ajax publiek. Helaas niet kunnen koekeloeren verder, en vanavond ook al de Veulens moeten missen bij de Wedstrijd van de Eeuw 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
dit nieuws is speciaal voor otherfool 
Geruchten | 'Chelsea in de markt voor Clasie' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Wie dit gelooft is gek.
Of ze halen hem voor de C-jeugd natuurlijk.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Uitpubliek niet welkom bij Klassiekers: ?Dat zal uitermate lastig worden? - voetbalzone.nl
Was te verwachten natuurlijk, ze hebben hun eigen ruiten ingegooid...
kos
-
- 46694 berichten
- 8850 stemmen
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
ik heb het niet meer echt gevolgd, maar keept Courtois nou gewoon vanavond?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen

DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
ik heb het niet meer echt gevolgd, maar keept Courtois nou gewoon vanavond?
Ja, de clausule was niet geldig.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Mja dat vond de UEFA, maar of dat nou echt zo is... heeft Chelsea gezegd dat ze er van afzien of iets in die richting?
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Mja dat vond de UEFA, maar of dat nou echt zo is... heeft Chelsea gezegd dat ze er van afzien of iets in die richting?
Het schijnt tegen de regels van de UEFA te zijn, dus Chelsea heeft zich daar maar bij neer te leggen.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Het schijnt tegen de regels van de UEFA te zijn, dus Chelsea heeft zich daar maar bij neer te leggen.
ze kunnen altijd nog naar het CAS natuurlijk, dus had wel verwacht dat ze daar mee zouden gaan dreigen. Maar mooi zo dan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat heeft hij om de haverklap. De medische elite heeft hem al tig keer onderzocht, geen fysieke oorzaken gevonden.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Courtois wil Chelsea dwarsbomen | Internationaal | Telegraaf.nl
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ach, op dat incidentje van gisteren na hebben jullie het toch gewoon dik voor elkaar? Ieder jaar je beste/betere spelers verkopen, een aantal miskopen doen, dit jaar eigenlijk gewoon een matige selectie hebben maar gewoon voor de vierde(!) keer op rij (schater)lachend kampioen worden.. Je speelt gewoon weer zes wedstrijdjes Champions League volgend jaar en heb zodoende de begroting ook weer rond. Wat wil je nog meer? Of geloven jullie écht in die raaskallende -weer meedoen in Europa- woorden van Cruijff? Ik moet eerlijk zeggen dat ik een tikkeltje jaloers ben..
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Oud-ADO-speler Ferrie Bodde in kunstmatige coma | Omroep West - omroepwest.nl
Pittig.
Oorzaak schijnt een verwaarloosde longinfectie te zijn.
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Leuke column: Wedstrijd onder 'Ultras': wie is de allerruigste? - AD.nl
...
De sfeeracties en gedragingen van Ultras tonen een wonderlijke vorm van kopieergedrag, waarbij groepen elkaar steeds proberen te overtreffen, gebruikmakend van min of meer dezelfde middelen, gehuld in capuchons, petjes en bivakmutsen. Vuurwerk smijten zoals zondag in de Kuip; het levert onder andere Ultras in Europa een zekere status op. Het is als een wedstrijdje verpissen. Wordt de wedstrijd gestaakt, dan levert dat onderling alleen maar meer credits op.
Reppie, kom er maar in. Materny, haal maar een wit voetje. Fight!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Maar Atletico zei dat ze "gentlemen" zijn die zich gewoon zullen houden aan alles wat ze getekend hebben, wat de UEFA daar ook van mag vinden. Ik verwacht ook dat Courtois zal spelen - ik heb er verder niets meer over gehoord, dus ik neem aan dat ze er uitgekomen zijn - maar dat staat los van de UEFA.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.