- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Maar Atletico zei dat ze "gentlemen" zijn die zich gewoon zullen houden aan alles wat ze getekend hebben, wat de UEFA daar ook van mag vinden. Ik verwacht ook dat Courtois zal spelen - ik heb er verder niets meer over gehoord, dus ik neem aan dat ze er uitgekomen zijn - maar dat staat los van de UEFA.
Ah, dat wist ik niet. Maar ik had het wel geweten: met de finale CL als inzet had ik dat gentlemengedrag lekker achterwege gelaten.
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Is die Asenjo nog 2e keeper, die kan ook wel behoorlijk keepen toch (het is geen Courtois uiteraard).
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ach, op dat incidentje van gisteren na hebben jullie het toch gewoon dik voor elkaar? Ieder jaar je beste/betere spelers verkopen, een aantal miskopen doen, dit jaar eigenlijk gewoon een matige selectie hebben maar gewoon voor de vierde(!) keer op rij (schater)lachend kampioen worden.. Je speelt gewoon weer zes wedstrijdjes Champions League volgend jaar en heb zodoende de begroting ook weer rond. Wat wil je nog meer? Of geloven jullie écht in die raaskallende -weer meedoen in Europa- woorden van Cruijff?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een tikkeltje jaloers ben..
Er valt genoeg te zeiken op Ajax, maar ergens heb je wel gelijk ja. De andere clubs zouden willen dat ze in Ajax' situatie zaten, ook al is het voetbal soms stroef en saai en is er een bekerfinale verloren. Helemaal als je beseft dat Ajax net 2 jaar pas op weg is met hun nieuwe meerjarenplan. Ik geloof ook niet in de CL winnen, maar wel dat Ajax weer structureel a la Porto of eerder Lyon mee kan draaien in de CL tot ieder geval na de winter. Dat zal nog wel effe duren en het Ajax mag best eens wat geld investeren in meer klasse, maar ze zijn wel op de goede weg. Ik verheug me ieder geval weer op zondag. Kampioen worden blijft toch mooi.
Ik vind de woorden van Cruijff ook wel goed vandaag. Cruijff noemt vernedering Ajax in finale 'geschenk uit de hemel' - voetbalzone.nl
Ajax is er nog lang niet, maar veel wordt dan wel verbloemd als je succesvol bent. Nu gaan de ogen misschien weer open binnen Ajax bij een aantal. Maar ze zijn wel op de goede weg.
Heb trouwens wel zin in Atletico-Chelsea vanavond. Ga van een dikke zege voor AM uit.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Het schijnt tegen de regels van de UEFA te zijn, dus Chelsea heeft zich daar maar bij neer te leggen.
Ja, met als gevolg dat ze Courtois dan gewoon terug halen als ze willen bij Chelsea. De UEFA kan roepen wat het wil, maar dit allang onder de tafel afgehandeld, iets als Diego Costa voor zes miljoen minder (was toch 3 mio per match?) naar Chelsea.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is die Asenjo nog 2e keeper, die kan ook wel behoorlijk keepen toch (het is geen Courtois uiteraard).
Aranzubia.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
ik heb het niet meer echt gevolgd, maar keept Courtois nou gewoon vanavond?
Verwacht het niet. Cerezo wil zich aan de afspraak houden met de hoop dat ze Courtois nog een seizoen kunnen huren. Als ie wel in de goal staat zijn ze eruit gekomen met Chelsea. Zoals het hoort want afspraak is afspraak. Daar heeft de UEFA niets over te zeggen.
Edit: wat Animosh zegt dus.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
(afbeelding)
Lol
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Courtois keept dus gewoon vanavond. Zoals het hoort.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oftewel Diego Costa naar Chelsea van de zomer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Torres in de basis! otherfool is nu aan 't huilen.
Mooi gebaar. Kan niet wachten op zijn ontvangst. 12 Atleti tegen 10 van Chelsea dus 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Het is wel duidelijk wat Mourinho's doel is: de schade zoveel mogelijk beperken. Wat een verdedigende opstelling. Ik kan de wedstrijd vanavond helaas niet zien, maar ik kijk uit naar de samenvatting!
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Dit slaat inderdaad alles.
4 verdedigers met Azpilicueta, Cahill, Terry en Cole en dan ook gewoon 4 verdedigende middenvelders met David Luiz, Ramires, Lampard en Mikel. 
Wat een ellende zeg. Het is te hopen dat Atletico dat Chelsea weet op te rollen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geef 'm eens ongelijk. Schade beperken en hopen op een uitdoelpunt, maar dat laatste is geen pré. Ik zie het probleem niet zo.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dit slaat inderdaad alles.
4 verdedigers met Azpilicueta, Cahill, Terry en Cole en dan ook gewoon 4 verdedigende middenvelders met David Luiz, Ramires, Lampard en Mikel. 
Stiekem heeft José een poster van de door OF zo verfoeide bange Bertje boven zijn bed hangen.
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Cole heeft sinds januari pas 13 minuten gespeeld.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Verbeek ruimt mogelijk deze week al het veld bij Nürnberg - voetbalzone.nl
Op deze manier moeten vertrekken bij Nürnberg gun ik hem niet. Ik weet ook bijna zeker dat als hij wat meer tijd krijgt hij zeker kan slagen in de bunderliga, want Verbeek heeft zeker zijn kwaliteiten.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Komaan Atleti.
Al heb ik t vermoeden dat Chelsea dit heel slim en ervaren gaat klaren. Hoop t niet.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Toch een tijdje zo Eva in beeld.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Wat een verhaal weer dit. Uitgerekend Cech tegen Courtois
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toch een tijdje zo Eva in beeld.
Like.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
'Chelsea komt hier niet om te voetballen'.
No shit Sherlock.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ook Sport1 heeft zo'n dorpspastoor als commentator. Waar is Sierd in zijn bezemkast als je hem nodig hebt?
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Hopelijk wat meer vuurwerk in de tweede helft. Moet ook wel, lijkt me niet dat Atleti graag met deze stand naar Chelsea gaat..
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Van dat constante icing word ik niet vrolijk, maar verdedigend staat het als een huis bij Chelsea.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wauw. Mourinho verneukt weer eens een aantrekkelijk affiche met zijn bus voor de goal voetbal. Wat een loser dat je steeds met een miljoenenploeg zo denkt te moeten voetballen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.