- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ben je mal? Dit is een tactische meesterzet van El Unico, het posteren van zeven/acht verdedigende krachten. Behalve als je Bert heet, om een of andere reden.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Tja, Mourinho speelt het zakelijk & tactisch. Leuk voetbal is anders. Maar Mourinho is een coach die winnen voor ogen heeft.
Doet me denken aan wat hij toen met Internazionale tegen Barcelona & Bayern deed. Alleen had die toen bij Inter een Sneijder & Milito in topvorm dat jaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben helemaal niet zo ontevreden met 0-0. Zonder een uitgoal te incasseren zie ik de return in Londen vol vertrouwen tegemoet. Kan wel eens een flinke misstap zijn op taktisch gebied (als ze idd niet gaan scoren).
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Lampard dus geschorst voor de return 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Wat een draak van een wedstrijd. Champions League onwaardig.
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Wat een domper na de galavoorstelling van PEC Zwolle idd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Scheidsrechter is ook een lulletje rozenwater.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mensen die dachten dat dit een aantrekkelijke wedstrijd ging worden 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Ik val bijna in slaap.
Hopen op wat meer spektakel morgen met een paar doelpunten voor Real.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Mensen die dachten dat dit een aantrekkelijke wedstrijd ging worden
Inderdaad. Ik ben de laatste drie eps van True Detective vanavond er doorheen aan het jassen. Je moet wel erg suïcidaal zijn om vrijwillig deze pot te gaan kijken(tenzij je een Atleti fan bent natuurlijk
)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
LOL. Gabi doet bewust nog zijn handen omhoog. Wat een farce.
Kut scheids ook.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Lachwekkende scheids, had alleen Lampard eraf moeten sturen. Gênant hoe opzichtig Chelsea deze wedstrijd steeds wordt gespaard.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Chelsea wel licht gehavend voor Londen. Geen Lampard, Mikel, Cech en Terry (?).
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ja sorry hoor, maar ik heb de tv uitgezet. Ik ben een voetballiefhebber en wat die gekke Mourinho nu aan het doen is wil ik best een aantal namen geven, maar geen voetbal. Als die scheids nog ff een handje meehelpt met dat anti-voetbal van Chelsea houd ik het voor gezien. Wat een lachwekkende vertoning is dit. Hopelijk maakt de wedstrijd van morgen veel goed.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Chelsea wel licht gehavend voor Londen. Geen Lampard, Mikel, Cech en Terry (?).
Ik heb nog liever dat ze van Liverpool komend weekend verliezen. Dan is de titelstrijd voor het grootste deel wel beslist.
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Enige wat nog ergerlijker is dan het spel van Chelsea is het commentaar van Jan Roelfs op Chelsea.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Is er wel een doelkans geweest vanavond van 1 van de 2 ploegen?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat schotjes uit de tweede lijn, that's it.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als Cahil daar niet tussen zat zat hij in het kruis. Jammer.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Tja. Zal wel de enige zijn maar veel respect voor Mourinho. Was de enige manier om dit resultaat te halen en ze doen het ook nog.
Atleti geen kans gehad.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Deze vrije trap zal er maar in gaan...
Nee dus.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tja. Zal wel de enige zijn maar veel respect voor Mourinho. Was de enige manier om dit resultaat te halen en ze doen het ook nog.
Ugh, en dit is nog maar de preview. Straks komt OF met de ultieme vergoelijking dan wel verheerlijking van deze verschrikking.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Tja, als ik Chelsea fan was, wat ik niet ben, was ik dolblij geweest met dit resultaat.
En ik neem aan dat Chelseafans voor Mourinho de enige belangrijke zijn.
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Atleti geen kans gehad.
Ik begrijp hem wel maar vind het gewoon zonde dat als Chelsea er een keer uitkomt dat daar dan Ramires staat die in aanvallende zin totaal niet weet wat te doen en maar lukraak die bal ergens heen knalt.
Als je dan wil verdedigen stel dan Willian en Torres ook niet op want die spelen echt een verloren wedstrijd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Alsof 0-0 altijd een goede uitgangspositie is. Straks in Londen moet Chelsea wel komen, en ik denk dat Atletico wel geslepen genoeg is om daar iets mee te doen.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Tuurlijk is 0-0 een goede uitgangspositie tegen zo'n team in vorm uit.
Edit- wat de commentator nu zegt dus.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.