- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Het is wel een heel andere Castaignos dan vorig jaar.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wel vrij bizar. Als je rekent dat Heerenveen wel top 6 gaat spelen, dan heeft Ajax na vanavond al PSV, Twente, AZ en Heerenveen uit die top 6 in een uitwedstrijd getroffen. En ook al Feyenoord, maar dan thuis. En over ik geloof een week of 2 komt Vitesse langs. Dan heb je ze allemaal gehad.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Hebben ze daar mooie koraalriffen in Zuid-Afrika of zo?
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Beste eerste helft die ik dit seizoen heb gezien van Milan. Gabriel voetbalt heel goed mee, Birsa doet het zoals gezegd goed, maar de beste speler tot nu toe is Montolivo: onderschept ballen, maakt tackles en strooit met zowel prachtige lange als korte passes. Verdedigend lijkt het vandaag ook allemaal prima te staan; vooral Silvestre is sterk in de rug. Milan is zwaar de bovenliggende partij, maar het ontbeert 'm aan afmakers. Daartegenover staat dan wel weer dat Udinese vandaag onthutsend zwak is.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ajax aanvallend onmachtig.
En weer die Finnbogason hè. 1-0 tegen Vitesse.
Die moeten eens punten verspelen zeg. Staan nu gewoon gelijk met PSV en hebben nog een wedstrijd minder.
Dus hup Vitesse.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tegenwoordig is negentig minuten Ajax kijken hetzelfde als negentig minuten rijden op de snelweg om 03.00 s'nachts. Iedere minuut heb je hetzelfde beeld, en als het erop zit kun je niks herinneren wat de moeite waard is.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Waar een paar spelers de laatste weken hun vorm weer enigszins (met de nadruk hierop) leken te herpakken, zakt vrijwel iedereen vandaag weer volledig door het ijs. Wake-up calle'tje van De Boer zou fijn zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Waar een paar spelers de laatste weken hun vorm weer enigszins (met de nadruk hierop) leken te herpakken, zakt vrijwel iedereen vandaag weer volledig door het ijs. Wake-up calle'tje van De Boer zou fijn zijn.
Wake up call voor De Boer bedoel je. Al dat gewissel binnen de ploeg werkt Ajax zwaar tegen. Terwijl het tegen Milan, Go Ahead en een helft tegen Utrecht zo goed ging. En dan toch alles wisselen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Stefano 'Luc scoort vanavond niet' Denswil is weer terug op aarde na Milan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Siem, Fischer zijn zwaar onder de maat. Serero en van Rhijn ook niet veel beter. Alleen Jesper en Andersen voldoen vandaag prima.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Barcelona dat punten gaat verspelen. 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Misschien kan die klootzak van een Poulsen iets bewerkstelligen.
Ik zie dat Finnbogason weer heeft gescoord. Die jongen begint wel te veranderen in een fenomeen. Als hij blijft maakt hij ''Maffe Marco'' tot de beste coach sinds jaren van SC Heerenveen.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Als Osasuna dat klaarspeelt, moet dit Milan dat ook kunnen. 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Diego Costa klaart de klus wel even
. Nog een kwartiertje wachten, kan deze voetbalavond nog goed maken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wake up call voor De Boer bedoel je.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die mocht best op de stip volgens mij (haalt met z'n onderste been Sightorsson's standbeen onderuit).
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het is trouwens maar een laf, vervelend spelletje wat Twente op de mat legt in een thuiswedstrijd met twee blokken van 4 achter de bal. Koploper onwaardig. Zet daar de onkunde van Ajax tegenover en je hebt een draak van een wedstrijd.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Die mocht best op de stip volgens mij (haalt met z'n onderste been Sightorsson's standbeen onderuit).
Een spits van Ajax 1 moet zo'n kans gewoon zelf afmaken.......
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Gabriel haalt op zijn officiële debuut een vrije trap van Di Natale uit de kruising. 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Was inderdaad niet veel aan de hand.
Heerenveen alweer op 2-1. 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Het is trouwens maar een laf, vervelend spelletje wat Twente op de mat legt in een thuiswedstrijd met twee blokken van 4 achter de bal. Koploper onwaardig. Zet daar de onkunde van Ajax tegenover en je hebt een draak van een wedstrijd.
Volgens mij staat Twente met 1-0 voor. Bij 0-0 hebben ze wel hoger druk gezet.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Volgens mij staat Twente met 1-0 voor. Bij 0-0 hebben ze wel hoger druk gezet.
10 minuten misschien. Als ze zo door waren gegaan hadden ze dit Ajax vandaag minimaal met 3-0 van de mat gespeeld. Alleen daarom is het al te hopen dat Ajax minimaal gelijk maakt. Stelletje angsthazen.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
10 minuten misschien. Als ze zo door waren gegaan hadden ze dit Ajax vandaag minimaal met 3-0 van de
mat gespeeld. Alleen daarom is het al te hopen dat Ajax minimaal gelijk maakt. Stelletje angsthazen.
En dat is een zekerheidje die 3-0?
Net of Ajax twente op eigen helft vast probeerde te zetten bij 0-0...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Inmiddels zou de gelijkmaker natuurlijk ook gewoon verdiend zijn gezien het spelbeeld en de kansen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ze passen zich gewoon aan aan 't niveau van Ajax. 
Tegen PSV speelde ze namelijk wel een uitstekende partij de hele wedstrijd.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Schiet die 1-1 eens binnen Ajax.
Heerenveen op 2-2. Da's gunstig. Havenaar. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Beweer ik dat dan? Twente is koploper en speelt thuis tegen een gemankeerde ploeg zonder zelfvertrouwen. Ze helpen Ajax in de wedstrijd de tweede helft en het is alleen aan de belabberde afwerking te danken dat Twente het loon van de angst niet krijgt voorgeschoteld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.