• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.542 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.282 acteurs
  • 199.155 gebruikers
  • 9.381.317 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Driesje helaas zoals verwacht weer op de bank. Geen Strootman vs. Mertens dus.

Ook geen Higuain.

Dat AS Roma heeft wel echt heerlijke spelers zeg met een Totti, De Rossi, Strootman, Benatia en Pjanic.

Zelfs Gervinho die er werkelijk helemaal niets van bakte bij Arsenal, wel altijd bij Ivoorkust, is daar lekker bezig.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Ik gok op een vrij makkelijke overwinning voor Roma; het gaat de laatste tijd allemaal zo soepel voor ze. Ik hoop natuurlijk gewoon op een gelijkspel.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Koert Westerman

'Maar Dodô is dapper en staat weer op.'

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Totti eruit. Borriello echter wel altijd een leuke speler gevonden. Goede sub, wel. Tijdje nog vaste spits van Milan geweest; was natuurlijk iets teveel van het goede.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Pjanic.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Oh. Weer Narsingh met een doelpunt. 0-1 bij Helmond Sport.

Donderdag waarschijnlijk weer bij de selectie tegen Zagreb.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Doelsaldo van 21-1 momenteel. Kijkend naar de vijf grootste competities van Europa heeft Roma nu het beste doelsaldo.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Goede penal van Pjanic. Stuk beter dan die van Balo tegen Reina.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Napoli verdiende wel een goal. Die kans van Pandev...

En paal, paal, kruising.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Man van de wedstrijd die Cannavaro; als invaller zo je stempel op de wedstrijd drukken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een heerlijke organisatie toch bij dat Roma .

Die Westerman is toch even een potje dramatische commentator.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

1 tegendoelpunt in 8 wedstrijden. Krankzinnig.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die Westerman is toch even een potje dramatische commentator.

Hé, handen afblijven van Koert!!!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Frank de Boer denkt, heeey Twente uit. Prima potje om eens wat dingen uit te proberen. Blind verdedigende middenvelder, Boilesen linksback, Veltman en Denswil centraal (Moisander is afwezig) en Schone rechtsbuiten.

Pakt het uit, zeggen we briljant. Maar ik vrees meer dat Ajax vanavond totaal niet ingespeeld is met zoveel wisselingen. En dan is Twente uit sowieso al moeilijk genoeg.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Koert is inderdaad de allerslechtste commentator allertijden. Nog slechter dan Sierd, kun je nagaan.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Erger dan Leo Driessen kan toch niet ?

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4523 stemmen

Driessen is niet per se slecht maar partijdig en laat dat weten ook. Oldenburger vind ik nog wel wat gradaties erger, en Koert kan prima samenvattingen inspreken, maar geen hele wedstrijd becommentariëren. Het is niet dat hij een slechte commentator is, het is dat hij geen commentator is.

@ A&L: ik las het. Ben benieuwd. Duo Veltman/Denswill met linksback Boilesen kan prima, die zijn elkaar uit de jeugd gewend. En Blind iets naar voren? Tja, hij heeft wel voetballend wat in te brengen. En meestal (ik zeg meestal) pakken dit soort dingen onder De Boer goed uit. Ik denk aan een Eriksen in de spits tegen City.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Poulsen dus op de bank?

Waarom begint die niet gewoon met Schöne, Serero en de Jong op 't middenveld?

En dan Sana rechtsbuiten.

Hoop op een gelijkspel. Al helemaal omdat wij morgen niet gaan winnen bij Groningen.

Wijnaldum en Park bovendien nog steeds niet van de partij.

Schaars volgens Elfrink ook niet in de basis. En Maher en Toivonen wel, wat absoluut niet werkt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Schone, Serero en de Jong schiet niet zo op. Schone speelt sowieso matig de laatste tijd.

Poulsen lijkt op de bank te komen ja. Had ik niet gedaan in deze wedstrijd. Al zal hij denk ik tegen Celtic wel spelen waar veel strijd en fysiek vereist zal zijn tegen die beukende Schotten.

Het kan een mooi weekend voor alle vier de grote clubs worden. De winnaar van Twente-Ajax doet goede zaken. Bij een gelijkspel kunnen Feyenoord en PSV profiteren, al spelen beiden een lastige uitwedstrijd.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Schone rechtsbuiten

Andersen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Go Ahead-uit en Groningen-uit ... als dat al lastig is voor de top van Nederland ...

Op zich vind ik het een prima opstelling die De Telegraaf suggereert, alleen waarom dat nu juist uit tegen Twente uitgeprobeerd moet worden ...

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Iedere uitwedstrijd is lastig voor de top van Nederland. Zoveel is wel duidelijk.

Zelf verwacht ik absoluut geen winst voor Feyenoord morgen. Feyenoord zal wel weer eens overrompeld worden door het opportunistische en felle spel van de Eagles. Het is allemaal niet zo lastig om te voorspellen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Vorig seizoen had Ajax de meeste punten in uitwedstrijden van alle ploegen. Ging toen prima. Maar toen hadden we nog wel eens thuis punten laten liggen. Nu hebben we thuis 15 uit 5 en uit nog niet gewonnen

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Ik heb het ook over dit seizoen...

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Iedere uitwedstrijd is lastig voor de top van Nederland. Zoveel is wel duidelijk.

Zelf verwacht ik absoluut geen winst voor Feyenoord morgen. Feyenoord zal wel weer eens overrompeld worden door het opportunistische en felle spel van de Eagles. Het is allemaal niet zo lastig om te voorspellen.

Feyenoord speelt vanavond al om 18:45.

Henk Spaan als analist bij FOX.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik heb het ook over dit seizoen...

Weet ik. Ik vergelijk alleen even met vorig seizoen. Het verbaast me hoe moeizaam Ajax uit presteert.

Al hebben ze een paar keer heel dom de punten weggeven. 0-1 bij Groningen voor, Vermeer blundert een kwartier voor tijd en puntverlies. Uit bij AZ 1-2 voor, rode kaart en je verliest zelfs. Uit bij Heerenveen 0-2 voor na een kwartier en niet winnen. Alleen PSV uit was duidelijk met 4-0, al was daar ook een vette blunder van Vermeer voor nodig. Het is zo onnodig steeds. Erg vermoeiend.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Feyenoord speelt vanavond al om 18:45.

Sjezus, dat bedoel ik uiteraard.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Ja Nicolage, precies ook waar ik bang voor ben. Gek genoeg heeft Feyenoord het altijd moeilijk tegen een fanatiek publiek.

Op de een of andere manier winnen we toch zelden in de ArenA, dus er zal meer meespelen ( ), maar kijk maar naar Zwolle dit seizoen.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

j0enne schreef:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.