- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Doe ik ook niet. Maar hun spel ligt ons wel.
En ons middenveld is wereldtop. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Busquets, Xavi, Iniesta, Isco, Silva, Koke, Alonso, Cazorla, Martinez, Alcantara, Susaeta, Etxebarria, Muniain, Suarez. Eigenlijk best sneu als je nog niet één middenveld van wereldklasse kan opstellen
.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Hij zit helemaal niets omhoog te praten. Vrijdag speelde het middenveld een wereldpartij, zo simpel is het nu eenmaal. Ik zeg niet dat we doorheen de campagne altijd zo goed hebben gespeeld. Maar vrijdag, shiiiit, dat was zeer sterk.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
En jullie kunnen er maar 1 opstellen. 
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
En ons middenveld is wereldtop.

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hij zegt toch serieus dat die 3 Belgen wereldklasse zijn omdat ze zo goed samen spelen bij België.
Sergio Leone
-
- 4415 berichten
- 3100 stemmen
Ja, dat zeg ik serieus. En om op een vorig berichtje van je te reageren: ik probeer helemaal niets van Nederland af te pakken (neen, ik heb niet van Nederland genoten in 2010 maar ze stonden lekker in de finale terwijl België weer thuis bleef), ik zeg enkel dat België beter is, nu en binnen 8, 9 maand ook.
Ik hoop dat we Nederland loten, in de groepsfase dan wel later. Dan zullen we het zien.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Xavi is overigens een stukkie minder dan hij geweest is. Maar met zijn spelinzicht en passing nog steeds een topper.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Hij zegt toch serieus dat die 3 Belgen wereldklasse zijn omdat ze zo goed samen spelen bij België.
Als er één speler is van die 3 die in iedere ploeg zijn plaats kan afdwingen dan is het Witsel en hij hoort bij de wereldtop thuis. De andere twee worden ondergewaardeerd maar wereldtop, dat denk ik niet. Defour heeft lang moeten wachten op zijn kans bij Porto, nu speelt hij wat meer en zo moet het ook, het is een zeer mooie voetballer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Xavi is overigens een stukkie minder dan hij geweest is. Maar met zijn spelinzicht en passing nog steeds een topper.
Zonder meer, het ergste is nog dat er al een opvolger is die dat ook allemaal heeft. Ongekend.
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 berichten
- 4523 stemmen
RMA gaat ook verbouwen, om maar meteen de naam van het stadion (sowieso een van de mooiste stadionnamen vind ik) in de verkoop te zetten. Bernabéu krijgt mogelijk nieuwe naam - Goal.com
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat Real Madrid geen ziel heeft wisten we allang. Dit kan er ook nog wel bij.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ik hoop dat we Nederland loten, in de groepsfase dan wel later. Dan zullen we het zien.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
RMA gaat ook verbouwen, om maar meteen de naam van het stadion (sowieso een van de mooiste stadionnamen vind ik) in de verkoop te zetten. Bernabéu krijgt mogelijk nieuwe naam - Goal.com
Zonde. Toch de man die ze gebracht heeft waar ze nu zijn. Waren destijds niet eens de club van Madrid (nu zijn ze dat eigenlijk nog niet, wel de club van Spanje maar goed). Beetje jammer dit.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Volledig idioot dit. Weer zo'n idee van een malloot bij Ajax op kantoor. Hopelijk laten de supporters weten hier niet van gediend te zijn.
Wat doe jij trouwens op AS? 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Niks. Iemand retweette dit waardoor ik 't zag. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelijk ontvolgen zou ik zeggen. Dat moet je toch niet in je timeline hebben.
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 berichten
- 4523 stemmen
Prima, toch een ruknummer eerste klas. Nooit begrepen wat men daar zo geweldig aan vond.
Enfin, we hoeven zaterdag niet meer te kijken, De Boer kent de uitslag al: De Boer: 'Ajax heeft de controle terug en wint met 0-2 van Twente' - voetbalzone.nl
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
'Waterreus Opnieuw De Slechtste Analyticus Van Nederland' | NUsport - Altijd Sport
Had Mulder gestemd maar Waterreus is ook erg slecht 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ronald de Boer, niet Frank.
Sergio Leone
-
- 4415 berichten
- 3100 stemmen
Dus een Belg moet zeggen dat Nederland beter is - ook al vindt hij van niet, anders is het arrogant gebral?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is typisch Nederlands hoor. Gedrag niet tolereren wat we zelf ook doen.
kos
-
- 46702 berichten
- 8858 stemmen
Net als dat gemekker over Belgie in de ranglijst nu terwijl we zelf nota bene ooit eerste stonden ondanks dat Spanje net het EK én WK had gewonnen.
.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Dan hoop ik op een herhaling van 1998, gezien al het Belgische gebral op deze site. O, wat hadden die arrogante Belgen een lol toen ze Patje een rode kaart hadden aangesmeerd en ze niet verloren van Nederland. Ze dachten dat ze al in de 8ste finale stonden. Helaas bleek 3 x niet verliezen niet genoeg voor een plek in de volgende ronde. Iedereen weet hoe het met Nederland en Kluivert afliep. Geen WK winst, wel een mooie halve finale.
Ik hoop dan op een herhaling van 1994 
Philippe Albert
En Preud'homme
En paal en lat 
Verder maar een zure reactie hoor. Zit wel hoog blijkbaar. Terwijl jullie nochtans een prachtige WK- en EK-geschiedenis hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Net als dat gemekker over Belgie in de ranglijst nu terwijl we zelf nota bene ooit eerste stonden ondanks dat Spanje net het EK én WK had gewonnen.
.
Inderdaad. Alleen maar door die oefenpotjes tegen Portugal en Argentinië toen, die ze volledig lieten lopen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik hoop dan op een herhaling van 1994 
Philippe Albert
En Preud'homme
En paal en lat 
Verder maar een zure reactie hoor. Zit wel hoog blijkbaar. Terwijl jullie nochtans een prachtige WK- en EK-geschiedenis hebben.
Gewoon laten gaan. Het valt vaak niet zo goed als de leerling de meester overtreft. Ben ervan overtuigd dat België Nederland de komende jaren nog wel eens terechtwijst om het ecchie.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Gewoon laten gaan. Het valt vaak niet zo goed als de leerling de meester overtreft. Ben ervan overtuigd dat België Nederland de komende jaren nog wel eens terechtwijst om het ecchie.
Je hebt de troll modus weer eens aan merk ik. Geeft niks, proberen we gewoon morgen weer te babbelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gewoon zelfkennis. Hosanna is de Nederlander niet vreemd #feit
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.