- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ondertussen trapt Piet even na maar krijgt niks. 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik kan me niet herinneren dat je dergelijke dingen over Strootman riep. Om maar een voorbeeld te noemen.
Provoceren hoort erbij. Als je er op reageert, ben je gewoon een slapjanus. Neemt niet weg dat er grenzen zijn. Volgens mij heeft Mathijsen die nog niet gepasseerd.
Hij moet zijn traagheid toch op een manier compenseren. 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Misselijkmakend dit, hoe opzichtig kun je blunderen?
Tering Nijhuis. Hele wedstrijd verziekt.
Om te kotsen dit soort praktijken
hier kan ik echt strontziek van worden, wéér genaaid.
Whoopsie 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Uiteraard een dikke photoshop
Wel frappant dat geen enkele televisiecamera dit moment fatsoenlijk vast kan leggen(dus een logische reactie van iedereen) . Dan is het alsnog geen rode kaart, zoals eerder al gezegd werd. Cillissen had de bal al en de speler kon hem onmogelijk halen. Dus geen scoringskans ontnomen 
Overigens denk ik dat Nijhuis dit niet heeft gezien, want daarna was het nog erger en liet hij duidelijkere overtredingen van Ajacieden(waaronde een penal situatie) bewust doorspelen. Dat ziet hij dan niet...
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Uiteraard een dikke photoshop
Wel frappant dat geen enkele televisiecamera dit moment fatsoenlijk vast kan leggen.
Haha, dus als de regie faalt, is het de schuld van de scheidsrechter?
Gekker moet het toch niet worden.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Twijfel bij Ajacieden over strafschop: ?Hij zei dat hij hem moest geven? - voetbalzone.nl
Hij staat zelfs hier in 't artikel die foto.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Haha, dus als de regie faalt, is het de schuld van de scheidsrechter?
Gekker moet het toch niet worden.
Nee, maar het verklaart onze reacties wel als we bij een stuk of 6 camerahoeken geen enkel contact kunnen ontdekken. Dan snap je de boosheid wel.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ik neem m'n woorden trouwens terug wat ik gister zei over de slechtste spits van de Eredivisie (Higdon).
Die eer gaat toch echt naar Joachim.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Gezien de foto lijkt het me moeilijker om het niet te zien, tenzij je een blinde fan bent natuurlijk. Gelukkig heeft Nederland capabele scheidsrechters zonder oogafwijking.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Die Joaquim kan er ook echt niks van he. Wederom van 5 meter hopeloos falen 
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Nee, maar het verklaart onze reacties wel als we bij een stuk of 6 camerahoeken geen enkel contact kunnen ontdekken. Dan snap je de boosheid wel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wijnaldum en Rekik met een doelpunt tegen Feyenoord.
Fernandez de winnende. Castaignos en Ebecilio met allebei een doelpunt.
vergeet ook Van Persie niet. 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Gezien de foto lijkt het me moeilijker om het niet te zien, tenzij je een blinde fan bent natuurlijk. Gelukkig heeft Nederland capabele scheidsrechters zonder oogafwijking.
Dan heeft ie alsnog drie grote fouten gemaakt. Rood Ajax, geen penalty bij overduidelijk vasthouden van een Ajacied en die moordaanslag van een Ajacied. Je kan onmogelijk van een goede pot spreken. Zoals ik al zei bewust compenseren, juist omdat hij zelf ook twijfelde over de Van Rhijn situatie denk ik.
Hij beoordeelt dan niet iedere beslissing meer objectief. Iets dat Liesveld wel deed. En hij heeft de situaties wel waargenomen, want hij wuifde het telkens weg alsof het niets was namelijk 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Die situatie met Castaignos en Mulder. Castaignos die 'm gewoon opvangt en dan doen alsof ie Mulder een rechtse heeft gegeven. Flikte Mathijsen vorig jaar ook al eens. Irritante gast.
Prima zaak. Zo naai je de bende een beetje op, was ophet veld en ernaast veel te tam. Je staat er niet om vrienden te maken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prima zaak. Zo naai je de bende een beetje op, was ophet veld en ernaast veel te tam. Je staat er niet om vrienden te maken.
Die energie kan je beter maar voetballend leveren, wat ze dus niet deden. Nergens voor nodig. Dan ben je rijp voor de tribune, beetje het niveau van de rest van het tokkievolk dat grotendeels in het stadion zit.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Dan heeft ie alsnog drie grote fouten gemaakt. Rood Ajax, geen penalty bij overduidelijk vasthouden van een Ajacied en die moordaanslag van een Ajacied. Je kan onmogelijk van een goede pot spreken. Zoals ik al zei bewust compenseren, juist omdat hij zelf ook twijfelde over de Van Rhijn situatie denk ik.
Hij beoordeelt dan niet iedere beslissing meer objectief. Iets dat Liesveld wel deed.
Dus eigenlijk is Ajax nog gematst, als ik het zo lees?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
AZ dikverdiend gewonnen. 
Oh, en Maarten "De Magiër" Martens...

j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Pingel RKC. Castelen. 
3-2 Duits. Castelen meteen gewisseld. Hij zit er helemaal doorheen.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Klopt. Tenminste.. Toen we met tien man kwamen was het gewoon voorbij. Met elf man had ik het nog wel willen zien. Wel jammer, want de wedstrijd was na die beslissing 180 graden gekanteld.
Dat was eerder op de middag overigens niet het geval 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Duits.
Wat een held. Wat een vrije trap.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Die energie kan je beter maar voetballend leveren, wat ze dus niet deden. Nergens voor nodig. Dan ben je rijp voor de tribune, beetje het niveau van de rest van het tokkievolk dat grotendeels in het stadion zit.
Een woedende Kuip levert je ook energie op. Tokkies of niet, dit soort taferelen hebben ons veel punten opgeleverd.
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 berichten
- 4520 stemmen
Nou, het was dat ik lekker heb gefietst vanochtend en lekker gegeten (witlof met fijne kaassaus) want anders was het weer zo een dag. Behoudens de tweede helft tot aan het moment speelde Ajax niet best. Traag, weinig lopende mensen (behalve die dikke die dus weer nooit in de spits stond) en heel slordig met balbezit. Vermeer toonde verder weer eens dat hij echt nog weinig kan met hoge ballen, tweemaal opzichtig de fout in. Niet dat AZ ook maar goed was, want die speelde met wat bravoure in het begin en waren snel uitgeraasd en na het moment tegen 10 man begon het ergens op te lijken.
Verder was het dus wel een overtreding (blijf verdomme gewoon van een ander af) alleen jammer dat de volgende negen maal niet wordt gefloten, net als bij de 1-1 waar 9 van de 10 keer wel wordt gefloten. Niet erg dat het nu zo slecht uitvalt, maar dan moet men dit eens consequent gaan toepassen. Het was overigens ook geen rood, want Cillessen was op tijd, dus wordt er geen scoringskans ontnomen.
Enfin, 1 punt te weinig, calculeer standaard hier 2 verliespunten in en gelijkspel was verdiend. Om een of andere reden speelt AZ altijd behoorlijk sterk en vooral Beerens die één van zijn twee wedstrijden in het jaar aanspeelt.
Ow ja, Fox Sports bekt al niet met die tongbreker in het midden, maar Fox Sports Eredivisie Eén is dus helemaal onuitstreekbaar. En wat is die Toine slecht 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Jajajajaja dat valt nog niet mee om je ongelijk toe te geven he
Je bent daarin niet de enige iig 
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 berichten
- 4520 stemmen
Huntelaar en Vaart allebei goed bezig, net als Van Persie. Nu Sneijdertje nog een keer.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Eens!
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Jajajajaja dat valt nog niet mee om je ongelijk toe te geven he
Je bent niet de enige iig
Ik geef mijn fout half toe. Al is dat vooral door een gebrekkige informatievoorziening
Ik vind het nog steeds geen rode kaart en de penalty is zwaar bestraft, maar de foto doet het wel lijken alsof het een zware overtreding was dus daar moet ik helaas mijn meerdere in erkennen haha.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen

rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ik vind het overigens wel knap altijd hoe ze bij dit soort zenders van een drol een klomp goud weten te maken. Een heel verhaal over een fantastisch voetbalweekend met als toetje op zondag Twente-Utrecht 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Deze niet terecht en die van Van Deelen wel, bedoel je dus eigenlijk rep...? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.