• 15.829 nieuwsartikelen
  • 178.407 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.671 acteurs
  • 199.116 gebruikers
  • 9.378.371 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Feyenoord had vorig jaar ook heel het seizoen pech, daar hoor je niemand over.

Pech dat er niet nog meer onterechte penalty's werden gegeven?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Sowieso, lijkt me logisch dat je er alles probeert uit te halen om die bal op de stip te krijgen.

En als scheids moet je daar dus gevoel voor hebben. Nijhuis heeft dat duidelijk niet. Dat was ooit het talent van de KNVB

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Wat leest mijn oog, zitten Jantje van Halst en zijn Pierrot ook in het complot?!?

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3703 stemmen

Quido schreef:

Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Het Ajax van met name de afgelopen anderhalf jaar teert op (ogenschijnlijke) controle, met veel passjes breed en terug, weinig individuele acties en een soort angst om iets te doen wat niet binnen de patronen past. Vandaag ook had je veel eerder de trekker over moeten halen, maar dan kiezen ze liever voor onzinnig balbezit op eigen helft of wordt er te ver doorgecombineerd.

Jullie kunnen wel net doen of ik depressief ben, maar hoe je enthousiast kan worden van het spel van Ajax de laatste tijd, is me een raadsel.

Klopt niet helemaal wat je zegt. Uiteraard is bij een 2-1 voorsprong die manier van spelen erg logisch. Je speelt ze stuk en je krijgt daardoor gaten want AZ gaat na verloop van tijd opportunistisch spelen. En daar zijn veel spelers van Ajax als de kippen bij. Als de 2-2 zonder kaart was gevallen had het nog best 2-3 kunnen worden. Maar nu verlies je een man en ga je het punt meer verdedigen en ruikt de tegenstander kansen. De Boer maakt geen hele gekke keus, omdat 2-2 nog steeds uit geen ramp zou zijn.

Deel wel dat er te vaak te lang word doorgegaan en het word te langzaam 0-2 of 1-3. Maar dat ligt meer bij de laatste bal en de spelers. Bojan was erg vaak te laat (typisch geval van nog niet scherp genoeg) Fischer is jong en heeft een dip. Maar de bank is niet dusdanig ervaren of geniaal dat je zomaar even een ander opsteld voor deze heren.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Pech dat er niet nog meer onterechte penalty's werden gegeven?

Laat een Ajacied nou happen, man.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Joachim... Kom op zeg. Amateur.

Edit: Castelen. 1-1 alweer door Braber.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Van Rhijn. Begint met een voorsprong van 5 meter maar laat zich er nog uitlopen en maakt dan maar contact in de 16 meter terwijl Cillessen de bal al heeft. Enige wat ik Nijhuis verwijt is die rode kaart, niet die strafschop. Er was contact dus die strafschop kan je geven. Alleen had die speler van AZ zoals gezegd nevernooit die bal nog gehaald dus van een ontnomen doelkans kan geen sprake zijn.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Apollinisch schreef:

Van Rhijn. Begint met een voorsprong van 5 meter maar laat zich er nog uitlopen en maakt dan maar contact in de 16 meter terwijl Cillessen de bal al heeft. Enige wat ik Nijhuis verwijt is die rode kaart, niet die strafschop. Er was contact dus die strafschop kan je geven. Alleen had die speler van AZ zoals gezegd nevernooit die bal nog gehaald dus van een ontnomen doelkans kan geen sprake zijn.

En niet te vergeten Vermeer die weer eens als een Jan Jurk naar een hoge bal toe gaat en dan maar doet alsof ie ziek is. Da had ie helemaal niet moeten beginnen als ie niet kan springen. Wat mij betreft nu gewoon Cilissen is een keer laten staan.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Dat sowieso.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Vermeer heeft blijkbaar staan kotsen.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

De oud-Feyenoorders zijn op dreef. Leerdam.

Allemaal terughalen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

j0enne schreef:

Dat doe ik al jaren van hem.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Dat doe ik al jaren van hem.

Ongelooflijk dat zo'n type gewoon een basisplek heeft.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Van Aanholt heeft zijn schoenendozen ook om laten zitten.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

j0enne schreef:

Nah, te makkelijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Allemaal terughalen.

Dat is het probleem niet. Het systeem en spelvisie wel. Zelfs met Messi, Ronaldo, Neymar rendeer je niet.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Snap ik, NW. Hoewel het vooral aan de mentaliteit ligt. Niemand heeft er zin in, ze stralen niets uit.

Ik hoef die hopeloze voetballers ook niet terug.

Dit is wel erg vervelend:

Janmaat weken uitgeschakeld door scheurtje in bovenbeen | Feyenoord nieuws | FR12.nl

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Allemaal terughalen.

Leerdam die de winnende gaat maken tegen Feyenoord.

Wijnaldum en Rekik met een doelpunt tegen Feyenoord.

Fernandez de winnende. Castaignos en Ebecilio met allebei een doelpunt.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Je vergeet er nog een paar, j0enne.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Mokotjo nog met de winnende in de Kuip.

Bruma inderdaad ook nog.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Nog veel meer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook een mentaliteitprobleem inderdaad. Opgefokt zooitje, en dan Hamlap bij die selectie willen voegen .

Als je zo nodig Lex op moet stellen stel 'm dan verdomme niet op op 10. Zet Vilhena daar neer. Kongolo en Sleegers niet in de basis, hoe kan je dit nou verkopen. Ook Achahbar van mij. Pleur er nou eens voetbal in.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Alleen deze recente komen nu in me op.

Zullen er genoeg zijn die in de jeugd bij Feyenoord hebben rondgelopen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ongelooflijk dat zo'n type gewoon een basisplek heeft.

Om maar eens een verbastering van een cruijffiaanse uitspraak te doen: Voor een slechte keeper heeft ie heet goed gedaan, maar voor een goeie keeper heeft ie het slecht gedaan. Feit blijft dat ie iedere derde wedstrijd een fout maakt en iedere hoge bal gevaarlijk is. Nee, Cislissen in de basis (en Oranje als de Steek niet meet op zijn oude niveau komt)!

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

j0enne schreef:

Alleen deze recente komen nu in me op.

Zullen er genoeg zijn die in de jeugd bij Feyenoord hebben rondgelopen.

Niet alleen in de jeugd.

Maar goed, nu is het de beurt aan de échte Feyenoorders.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

“Maar na twee seizoenen als coach van Feyenoord is mijn gevoel dat Liesveld zeker niet pro-Feyenoord is”, zei de coach, die blij was met de ondersteuning van de supporters. Ook toen de situatie compleet uitzichtloos was liet het publiek zich horen.

Castelen. 2-1.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Oe ah Castelen oe ah Castelen!

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Oud Feyenoord speler zeker?

wavanbuuren schreef:

Nee, Cislissen in de basis (en Oranje als de Steek niet meet op zijn oude niveau komt)!

Denk wel dat Steekje het weer op gaat pakken bij Fulham. Btw welkom terug (?) voormalig KronPrinz!

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Yep.

Ik wilde 'm nog noemen.

Wat heb je met Castelen, J0enne?

Een fitte Castelen zou niet misstaan in dit Feyenoord...

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Vind die Castelen wel een leuke speler, gun 't 'm ook wel aangezien die altijd maar geblesseerd is geweest.

@JanDirkStouten

Koeman ook in de catacomben nog woedend op scheidsrechter Liesveld. #feytwe. We blikken uitgebreid terug op #radiorijnmond.

Hij is zelfs boos over de blessuretijd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.