• 15.829 nieuwsartikelen
  • 178.405 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.671 acteurs
  • 199.114 gebruikers
  • 9.378.203 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Wa'n kansenfestijn nu. Verdomme.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

rep_robert schreef:

Nog leuke potjes in Israel bezocht?

Israëlisch voetbal is van een nog droeviger niveau dan het voetbal hier in Nederland. Heb het een paar keer op tv gezien en toen wist ik genoeg. Lege stadions en amateuristisch voetbal. Wel is het iets spannender dan in Nederland wie er kampioen wordt en is er geen alles dominerende club zoals Ajax.

edit: al lijkt dat dominerende vanmiddag even mee te vallen.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Kom op, AZ. Afmaken die handel.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Applausje voor van Rhijn trouwens

Daar gaat je theorie.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Blijf trots op mn clubje, dit is overmacht waar niet tegen te voetballen valt.

Tja, ook met 10 tegen 11 moet je toch kunnen winnen van een clubje met een kwart van de begroting?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Dit was dus wel gewoon een pingel.

Lekker vasthouden van Schone.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Scheids-Ajax 1-0

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Esteban blijft wel paniek aan het zaaien

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Weing Calimero aan. In Nederland lopen gewoon teveel incapabele scheidsrechters rond.

Maar om hem dan maar geen hand te geven?

Denk overigens toch dat de overdaad aan incapabele voetballers een groter probleem is.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Weer RVP. Niet normaal.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Weer die 16-jarige bij Groningen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax was niet top vandaag, maar deze nederlaag kan je voor een groot deel bij de scheids leggen. Er was bij 1-2 en dito kansen niks aan het handje voor Ajax, tot die bezopen kaart en pingel. Daarna kon het ook nog 5-2 worden, dat wel. Maar dit is weer een fraai staaltje arbitraal falen. Ik ben hier echt kotsziek van.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Daar hebben we 'm al, dames en heren, al zeer vroeg in het seizoen, is het niet bij Feyenoord dan wel bij Ajax: de falende scheidsrechter.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Ik ga vanavond toch maar Studio Voetbal kijken. Die kop van Cheque, ik heb nu al voorpret

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

In de herhaling zag je van Rhijn dus duidelijk het shirt vast hebben.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Frank is een tweede Bert. Angstig om frivool te voetballen, en qua wisselbeleid ook zo voorspelbaar als de pest. Ook nu haalde ie twee spelers met een individuele actie eraf om nog meer zekerheid (op de nederlaag?) in te bouwen.

Wordt nog leuk de komende weken met Feyenoord (t), Heerenveen (u) en Groningen (u) voor de boeg.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Daar hebben we 'm al, dames en heren, al zeer vroeg in het seizoen, is het niet bij Feyenoord dan wel bij Ajax: de falende scheidsrechter.

Het is gewoon frustrerend. Ik kan best tegen verliezen, als het eerlijk gaat. Zoals Vitesse dat vorig seizoen 2x van Ajax won. Zonder arbitrale ellende. Maar dit slaat nergens op. Lefgozer zal wel komen roepen dat het dikverdiend was, maar daar leek het na een uur bij 1-2 absoluut niet op.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3702 stemmen

Nou duidelijk? Maar goed het is niet handig van van Rhijn. Kennelijk stellen de regels dat rood dan ook moet. Het blijft wat zwaar imo, maar van Rhijn is al een tijdje de zwakste schakel. Blijft jammer dat het zo een moment moet zijn, vooral het rood maakt de wedstrijd redelijk dood. Speelde AZ nog netjes uit. Volgende week makkie tegen Feyenoord, nog geen reden tot paniek.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Quido schreef:

Frank is een tweede Bert. Angstig om frivool te voetballen, en qua wisselbeleid ook zo voorspelbaar als de pest. Ook nu haalde ie twee spelers met een individuele actie eraf om nog meer zekerheid (op de nederlaag?) in te bouwen.

Wordt nog leuk de komende weken met Feyenoord (t), Heerenveen (u) en Groningen (u) voor de boeg.

De kampioenswissel vergeten? De Boer las de wedstrijd wel goed verder. Bojan heeft op die voorzet na geen knikker geraakt. Het moment was een duidelijke mentale tik voor de spelers helaas. Dit was onoverkomelijk na wat er gebeurde.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

De kampioenswissel vergeten?

Laat hem joh. Maar eind van het seizoen springt ie wel mee bij de volgende titel.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

De kampioenswissel vergeten?

Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Het Ajax van met name de afgelopen anderhalf jaar teert op (ogenschijnlijke) controle, met veel passjes breed en terug, weinig individuele acties en een soort angst om iets te doen wat niet binnen de patronen past. Vandaag ook had je veel eerder de trekker over moeten halen, maar dan kiezen ze liever voor onzinnig balbezit op eigen helft of wordt er te ver doorgecombineerd.

Jullie kunnen wel net doen of ik depressief ben, maar hoe je enthousiast kan worden van het spel van Ajax de laatste tijd, is me een raadsel.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

j0enne schreef:

In de herhaling zag je van Rhijn dus duidelijk het shirt vast hebben.

Ik vind het na het vergrootglas van Jan van Halst nog steeds geen pingel. Viergever gaat maar voor een ding en laat zich overduidelijk vallen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Quido schreef:

Wordt nog leuk de komende weken met Feyenoord (t)

Daar zou ik me maar niet al te druk over maken, heb al wekenlang weinig tot niets positiefs gezien.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Het Ajax van met name de afgelopen anderhalf jaar teert op (ogenschijnlijke) controle, met veel passjes breed en terug, weinig individuele acties en een soort angst om iets te doen wat niet binnen de patronen past. Vandaag ook had je veel eerder de trekker over moeten halen, maar dan kiezen ze liever voor onzinnig balbezit op eigen helft of wordt er te ver doorgecombineerd.

Jullie kunnen wel net doen of ik depressief ben, maar hoe je enthousiast kan worden van het spel van Ajax de laatste tijd, is me een raadsel.

Ajax kreeg zat kansen na de 2-1. De situaties die jij schept waren niet aan de order.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Maar om hem dan maar geen hand te geven?

Denk overigens toch dat de overdaad aan incapabele voetballers een groter probleem is.

Daar heb ik het niet over. Geen hand geven (als dat al zo is) is inderdaad triest. Temeer er bij feyenoord geen fouten zijn gemaakt door de scheids vandaag. Alleen rood vind ik in beide gevallen (van Rhijn en die Feyenoord back) zwaar overdreven. Een lichte overtreding in de 16 of commentaar op de leiding vindt men tegenwoordig kennelijk erger dan een doodschop.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het is gewoon frustrerend. Ik kan best tegen verliezen, als het eerlijk gaat. Zoals Vitesse dat vorig seizoen 2x van Ajax won. Zonder arbitrale ellende. Maar dit slaat nergens op. Lefgozer zal wel komen roepen dat het dikverdiend was, maar daar leek het na een uur bij 1-2 absoluut niet op.

Feyenoord had vorig jaar ook heel het seizoen pech, daar hoor je niemand over.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Ik vind het na het vergrootglas van Jan van Halst nog steeds geen pingel. Viergever gaat maar voor een ding en laat zich overduidelijk vallen.

Ik zag pixels waar Super Mario en Luigi jaloers op zouden zijn.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Echt te lachwekkend voor woorden dit. Ongelofelijk. Maar een pingel mee krijgen zit er nooit in. Vorig seizoen slechts 2, nota bene in 1 wedstrijd.

Zal AZ hem nog wel winnen ook.

Het was een pingel. Ajax heeft geluk dat ze er geen 2 om de oren kregen wat even later wordt Viergever opnieuw duidelijk aan het shirt getrokken in het strafschop gebied...

AZ

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Lefgozer zal wel komen roepen dat het dikverdiend was, maar daar leek het na een uur bij 1-2 absoluut niet op.

Precies, maar dan hebben we nog iets waar we om kunnen lachen met z´n alle Dit AZ verdient winnen... ha

Edit: Ah, hier boven me hebben we de eerste al.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Sowieso, lijkt me logisch dat je er alles probeert uit te halen om die bal op de stip te krijgen.

Moet van Rhijn maar van dat shirt afblijven...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.