- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Voetballend tot nu toe (wederom) erg weinig goeds gezien van onze kant. Het is weer een standaard-situatie (en een niet geweldige keeper) waar het van moet komen. AZ is verder de betere, ook de beste kansen.
Zit je weer depressief te doen? Wedstrijd is in evenwicht. AZ begon beter, Ajax is nu sterker. En gewoon een prima goal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax nu veel sterker overigens en veldspel is gewoon uitstekend.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Mooie aanval weer, dat had de 0-2 moeten zijn
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ajax speelt al een kwartier prima. Genoeg kansen op 0-2 gehad. Bojan moet veel scherper zijn.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Het wordt wel een vreselijke glory-hunter competitie zo. Na Schotland, Spanje en Portugal krijg je hier ook twee clubs die met hun enorme financiële middelen volledig de dienst gaan uitmaken. De rest is vulling. Ik ga denk ik het lokale Zeelandia Middelburg maar supporteren; is wel leuk.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het wordt wel een vreselijke glory-hunter competitie zo. Na Schotland, Spanje en Portugal krijg je hier ook twee clubs die met hun enorme financiële middelen volledig de dienst gaan uitmaken. De rest is vulling. Ik ga denk ik het lokale Zeelandia Middelburg maar supporteren; is wel leuk.
Afgelopen jaren had je toch anders naast die 2 ook Feyenoord, Twente, AZ, Heerenveen en Vitesse in de titeljacht. Dus waar je het op baseert...
De budgetten zijn niet toegenomen bovenin.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Vermeer blijft eng bij hoekschoppen he.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Dat is dan lekker gelukt de afgelopen 15 jaar 
Oh en Koetjeboe
Sneu menneke is het ook.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Afgelopen jaren had je toch anders naast die 2 ook Feyenoord, Twente, AZ, Heerenveen en Vitesse in de titeljacht. Dus waar je het op baseert...
De budgetten zijn niet toegenomen bovenin.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Totaal onnodig, het is weer eens kut met peren allemaal..
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb het over de laatste 2 seizoenen. Al die clubs deden tot niet al te lang voor het einde mee om de titel.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
2 fouten bij corners in 3 minuten tijd. Goede keeper, maar dit is altijd zijn zwakke punt geweest.. Hoge ballen. Ondanks dat ie gehinderd wordt in de 5 meter moet hij die bal beter verwerken
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Lekker middagje in de Kuip...
Zwak Feyenoord natuurlijk, al was er tot de rode kaart voor van Deelen niks aan de hand.
Pluspunt: ook al heeft Feyenoord geen geld, het toch uitgeven aan een versterking voorin. 
Manu en Boëtius zijn hard nodig. Ook hopen dat Janmaat er weer snel bij is, want dan was dit niet gebeurd.
2 wedstrijden gespeeld, 3 ex-Feyenoorders scoren tegen.
Gelukkig krijgt Feyenoord na volgende week een makkelijk programma. Maar dan nog...
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ik heb het over de laatste 2 seizoenen. Al die clubs deden tot niet al te lang voor het einde mee om de titel.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Benieuwd of de gebruikelijke penalty of rood voor de tegenstander nog in de Kuip vanmiddag valt. Of zou dat geluk na 2 jaar eens voorbij zijn?
Haha, straks pak je er nóg een jaar bij.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Het gaat toch al 40 jaar keurig tussen Ajax en PSV? Alleen als die 2 hopeloos falen (gemiddeld eens in de 7 jaar ofzo) wordt er een ander kampioen. Laatste 39 kampioenschappen:
PSV 17
Ajax 16
Feyenoord 3
AZ 2
Twente 1
Spannend 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Lekker middagje in de Kuip...
Zwak Feyenoord
natuurlijk, al was er tot de rode kaart voor van Deelen niks aan de hand.
De 1-2 zat eraan te komen. Vlak daarvoor kreeg (volgens mij) Ebecilio nog een megakans.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Het gaat toch al 40 jaar keurig tussen Ajax en PSV? Alleen als die 2 hopeloos falen (gemiddeld eens in de 7 jaar ofzo) wordt er een ander kampioen. Laatste 39 kampioenschappen:
PSV 17
Ajax 16
Feyenoord 3
AZ 2
Twente 1
Spannend
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
RVP flikt 't ook weer vrolijk.
Fantastische kopbal, kan niet anders zeggen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Eenzijdig vind ik dat clubs met 20 punten verschil kampioen worden. Ik geef je voorbeelden van de laatste 2 jaar dat er vaak wel 5 teams lange tijd mee doen. In elk land heb je dit. In Italië is het steeds Juventus, in Duitsland Bayern, in Engeland Man Utd of Chelsea en in Spanje weet je het ook wel.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
De tendens van de afgelopen 40 jaar is natuurlijk anders dan die van de laatste tien jaar. Dat ziet elke idioot nog.
Nog leuke potjes in Israel bezocht?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Vermeer eruit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.