• 15.814 nieuwsartikelen
  • 178.381 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.103 gebruikers
  • 9.377.836 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Voetballend tot nu toe (wederom) erg weinig goeds gezien van onze kant. Het is weer een standaard-situatie (en een niet geweldige keeper) waar het van moet komen. AZ is verder de betere, ook de beste kansen.

Zit je weer depressief te doen? Wedstrijd is in evenwicht. AZ begon beter, Ajax is nu sterker. En gewoon een prima goal.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax nu veel sterker overigens en veldspel is gewoon uitstekend.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Mooie aanval weer, dat had de 0-2 moeten zijn

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax speelt al een kwartier prima. Genoeg kansen op 0-2 gehad. Bojan moet veel scherper zijn.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Het wordt wel een vreselijke glory-hunter competitie zo. Na Schotland, Spanje en Portugal krijg je hier ook twee clubs die met hun enorme financiële middelen volledig de dienst gaan uitmaken. De rest is vulling. Ik ga denk ik het lokale Zeelandia Middelburg maar supporteren; is wel leuk.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Het wordt wel een vreselijke glory-hunter competitie zo. Na Schotland, Spanje en Portugal krijg je hier ook twee clubs die met hun enorme financiële middelen volledig de dienst gaan uitmaken. De rest is vulling. Ik ga denk ik het lokale Zeelandia Middelburg maar supporteren; is wel leuk.

Afgelopen jaren had je toch anders naast die 2 ook Feyenoord, Twente, AZ, Heerenveen en Vitesse in de titeljacht. Dus waar je het op baseert...

De budgetten zijn niet toegenomen bovenin.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Vermeer blijft eng bij hoekschoppen he.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Hoppa! Terecht.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Bij Ajax gaat het toch altijd om de schoonheid van het voetbal?

Dat is dan lekker gelukt de afgelopen 15 jaar

Oh en Koetjeboe Sneu menneke is het ook.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Kennis

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Vermeer

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Diepe zucht.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Afgelopen jaren had je toch anders naast die 2 ook Feyenoord, Twente, AZ, Heerenveen en Vitesse in de titeljacht. Dus waar je het op baseert...

De budgetten zijn niet toegenomen bovenin.

De titels van AZ en Twente bleken incidenten, net als de titels van Valencia en Deportivo in Spanje een jaar of 10 terug en de titels van Boavista en Sporting in Portugal. De begrotingen van Ajax en PSV zijn niet veel gestegen, maar de begrotingen van de andere clubs zijn wel stevig gedaald. Daar baseer ik dat op. De komende jaren krijgen we net als in eerder genoemde landen een slaapverwekkende titelstrijd tussen twee clubs: Ajax en PSV

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Is het weer zover?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Totaal onnodig, het is weer eens kut met peren allemaal..

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Uiteraard.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
De titels van AZ en Twente bleken incidenten, net als de titels van Valencia en Deportivo in Spanje een jaar of 10 terug en de titels van Boavista en Sporting in Portugal. De begrotingen van Ajax en PSV zijn niet veel gestegen, maar de begrotingen van de andere clubs zijn wel stevig gedaald. Daar baseer ik dat op. De komende jaren krijgen we net als in eerder genoemde landen een slaapverwekkende titelstrijd tussen twee clubs: Ajax en PSV

Ik heb het over de laatste 2 seizoenen. Al die clubs deden tot niet al te lang voor het einde mee om de titel.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

(quote)

Is het weer zover?

2 fouten bij corners in 3 minuten tijd. Goede keeper, maar dit is altijd zijn zwakke punt geweest.. Hoge ballen. Ondanks dat ie gehinderd wordt in de 5 meter moet hij die bal beter verwerken

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Lekker middagje in de Kuip...

Zwak Feyenoord natuurlijk, al was er tot de rode kaart voor van Deelen niks aan de hand.

Pluspunt: ook al heeft Feyenoord geen geld, het toch uitgeven aan een versterking voorin.

Manu en Boëtius zijn hard nodig. Ook hopen dat Janmaat er weer snel bij is, want dan was dit niet gebeurd.

2 wedstrijden gespeeld, 3 ex-Feyenoorders scoren tegen.

Gelukkig krijgt Feyenoord na volgende week een makkelijk programma. Maar dan nog...

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik heb het over de laatste 2 seizoenen. Al die clubs deden tot niet al te lang voor het einde mee om de titel.

Alsof iemand Vitesse vorig jaar kampioen zag worden... Roda werd halverwege de jaren '90 een keer tweede. Toch heb ik toen niemand horen beweren dat Roda titelkandidaat was. Alleen in de eerste voetbalmanager games werden ze wel eens kampioen...

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Benieuwd of de gebruikelijke penalty of rood voor de tegenstander nog in de Kuip vanmiddag valt. Of zou dat geluk na 2 jaar eens voorbij zijn?

Haha, straks pak je er nóg een jaar bij.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Het gaat toch al 40 jaar keurig tussen Ajax en PSV? Alleen als die 2 hopeloos falen (gemiddeld eens in de 7 jaar ofzo) wordt er een ander kampioen. Laatste 39 kampioenschappen:

PSV 17

Ajax 16

Feyenoord 3

AZ 2

Twente 1

Spannend

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

RVP flikt 't ook weer vrolijk.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Lekker middagje in de Kuip...

Zwak Feyenoord

natuurlijk, al was er tot de rode kaart voor van Deelen niks aan de hand.

De 1-2 zat eraan te komen. Vlak daarvoor kreeg (volgens mij) Ebecilio nog een megakans.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

otherfool schreef:

Het gaat toch al 40 jaar keurig tussen Ajax en PSV? Alleen als die 2 hopeloos falen (gemiddeld eens in de 7 jaar ofzo) wordt er een ander kampioen. Laatste 39 kampioenschappen:

PSV 17

Ajax 16

Feyenoord 3

AZ 2

Twente 1

Spannend

Dank je Otherfool. Wordt een beetje moe soms van die succes supporters hier die het nog een prestatie vinden als hun club van een van de MM-league dwergen (iedereen behalve Ajax of PSV dus) wint.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

j0enne schreef:

RVP flikt 't ook weer vrolijk.

Fantastische kopbal, kan niet anders zeggen

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Vermeer eruit.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Alsof iemand Vitesse vorig jaar kampioen zag worden... Roda werd halverwege de jaren '90 een keer tweede. Toch heb ik toen niemand horen beweren dat Roda titelkandidaat was. Alleen in de eerste voetbalmanager games werden ze wel eens kampioen...

Eenzijdig vind ik dat clubs met 20 punten verschil kampioen worden. Ik geef je voorbeelden van de laatste 2 jaar dat er vaak wel 5 teams lange tijd mee doen. In elk land heb je dit. In Italië is het steeds Juventus, in Duitsland Bayern, in Engeland Man Utd of Chelsea en in Spanje weet je het ook wel.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Dank je Otherfool. Wordt een beetje moe soms van die succes supporters hier die het nog een prestatie vinden als hun club van een van de MM-league dwergen (iedereen behalve Ajax of PSV dus) wint.

De tendens van de afgelopen 40 jaar is natuurlijk anders dan die van de laatste tien jaar. Dat ziet elke idioot nog.

Nog leuke potjes in Israel bezocht?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

j0enne schreef:

Vermeer eruit.

Blessure

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.