• 15.812 nieuwsartikelen
  • 178.349 films
  • 12.227 series
  • 34.007 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.101 gebruikers
  • 9.377.553 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zo, dit is gênant van Feyenoord. Spelen de bal niet eens uit bij een forse blessure.

Het is al jaren zo dat de scheidsrechter moet fluiten als hij de blessure ernstig genoeg acht.

Onzin om Feyenoord onsportiviteit te gaan verwijten, zo werkt het gewoon niet.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Zal de scheids ook wel balen nadat ie Castaignos gewisseld ziet worden. Wat zit er trouwens voor rare gouden randjes bij het Feyenoord shirt? Is dat een ondershirt?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Hopelijk heeft Loewietje ook een beetje opgelet.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Mag je Immers ook een applaus geven na missen #300. Ach, ik heb vandaag alleen maar onsportiviteit van Feyenoord kant gezien. Ik hoef geen verantwoording af te leggen. De beelden zeggen genoeg.

Nee dan MOET je uitfluiten of stil zijn toch? Misschien wel een essentieel verschil tussen ons, spelers van je club dien je altijd met respect te behandelen, zolang er inzet getoond wordt. Fouten worden gemaakt, zeker door debutanten.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Nee dan MOET je uitfluiten of stil zijn toch? Misschien wel een essentieel verschil tussen ons, spelers van je club dien je altijd met respect te behandelen, zolang er inzet getoond wordt. Fouten worden gemaakt, zeker door debutanten.

True, maar door dat applaus geef je zo'n jongen wel het idee dat ie niets verkeerd heeft gedaan. Publiek zal altijd wel applaudiseren, maar ik houd mezelf op de tribune dan wel even stil. Voor hetzelfde geldt zit je er compleet naast met je applaus. En hij staat erin, dus hij moet ook als een volwaardig elftal lid behandeld worden. Niet met de mantel der liefde bedekken. Als Janmaat er volgende week ook uit ligt heb je een serieus probleem. En dat is dus ook zo lees ik net, dus je zit zonder rechtsbacks en je mist een centumverdediger. Wat je vandaag ziet heeft grote gevolgen voor de komende wedstrijden. Toevallig is Ajax uit de volgende. Sta er maar aan..

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik lees dat Koeman de spelers opdroeg om geen hand aan de scheids te geven? Otherfool, heb je de award klaar staan? *zoekt dekking*

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

True, maar door dat applaus geef je zo'n jongen wel het idee dat ie niets verkeerd heeft gedaan. Publiek zal altijd wel applaudiseren, maar ik houd mezelf op de tribune dan wel even stil. Voor hetzelfde geldt zit je er compleet naast met je applaus. En hij staat erin, dus hij moet ook als een volwaardig elftal lid behandeld worden. Niet met de mantel der liefde bedekken. Als Janmaat er volgende week ook uit ligt heb je een serieus probleem. En dat is dus ook zo lees ik net, dus je zit zonder rechtsbacks en je mist een centumverdediger. Wat je vandaag ziet is iets dat grote gevolgen heeft.

Zo'n jongen weet toch dat hij een rode kaart heeft gekregen voor het onderuit halen van een doorgebroken tegenstander, daar heeft het publiek toch totaal geen invloed op.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Wat een logica... nouja prima. Eigenlijk had het stadion ook leeg moeten lopen, nu gaf je het idee dat er niks fout ging vandaag.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Ik ga Ajax kijken. Hopen dat Ajax mijn mooie zondag nu niet gaat verneuken haha! Gebeurt nog wel eens op dit soort dagen.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Tonypulp schreef:

Ik lees dat Koeman de spelers opdroeg om geen hand aan de scheids te geven? Otherfool, heb je de award klaar staan? *zoekt dekking*

Als dat waar is een kwalijke zaak. Moet de beelden maar even terugzien.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Zo'n jongen weet toch dat hij een rode kaart heeft gekregen voor het onderuit halen van een doorgebroken tegenstander, daar heeft het publiek toch totaal geen invloed op.

Zoals Jeroen al zegt geeft Koeman de instructies om de scheids geen hand te geven na de wedstrijd. Ze schuiven zo inderdaad op deze manier de schuld af op iemand anders....... Koeman zal hem zo wel complimentjes geven waarschijnlijk..

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Als dat waar is een kwalijke zaak. Moet de beelden maar even terugzien.

Het zag er wel apart uit wat hij daar deed (eerst bij de arbitrage en daarna met zijn spelers), maar kan ook gebakken lucht zijn.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Zoals Jeroen al zegt geeft Koeman de instructies om de scheids geen hand te geven na de wedstrijd. Ze schuiven zo inderdaad op deze manier de schuld af op iemand anders....... Koeman zal hem zo wel complimentjes geven waarschijnlijk..

Dat is weer een totaal andere zaak.

Maar wel weer hoe we Koeman kennen idd.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nijhuis nog steeds niet scherp, trekt zijn lijn van de voorbereiding door

Ajax trouwens ook.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Dat is weer een totaal andere zaak.

Maar wel weer hoe we Koeman kennen idd.

Dat alles kan er wel toe leiden dat zo'n speler gaat denken dat ie niets verkeerd heeft gedaan. Voetballers zijn geen sterren in zelfreflectie.

Henriksen meteen een dikke doodschop op eriksen. Vreemd dat Nijhuis zelfs geen kaart geeft.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zo dat had net zo goed rood kunnen zijn. Vieze overtreding op Eriksen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Pffff. Die omhaal. Jammer.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Eriksen. Weer een vrije trap.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Christiaaaaaan Eriksen!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoppaaaaa!

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Hoe noemde Derksen Isaksson ook al weer, zak aardappelen?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

De directe vrije ballen van eriksen zijn er zwaar op vooruit gegaan

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Ja. Esteban kan er ook wat van zeg.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Sinds Hooligan Wesley is Esteban helemaal van slag ja, haha. Maar de vrije trap was wel erg goed geplaatst.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Esteban is idd de slechtste keeper van de Eredivisie.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Voetballend tot nu toe (wederom) erg weinig goeds gezien van onze kant. Het is weer een standaard-situatie (en een niet geweldige keeper) waar het van moet komen. AZ is verder de betere, ook de beste kansen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bedankt voor deze totaal overbodige analyse Quido. We staan 1-0 voor en gaan gewoon winnen. Daar gaat het hij het voetbal om.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Quido schreef:

Voetballend tot nu toe (wederom) erg weinig goeds gezien van onze kant. Het is weer een standaard-situatie (en een niet geweldige keeper) waar het van moet komen. AZ is verder de betere, ook de beste kansen.

Valt allemaal wel weer mee. Az zit er in het begin fel op idd en een mooie omhaal. Az speelt wel weer countervoetbal. Laatste kwartier zakken ze weg. Mooie aanval van Ajax nu weer trouwens

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Zaad KPN, heb ik op die dag van de Bommel-wedstrijd 2 maanden gratis FOX internationaal aangevraagd, gaan ze dat volgende week pas doorgeven, mis nu de Community Shield wedstrijd en moet ik een beetje de hele wedstrijd van Ajax zitten te kijken.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

moviemafketel schreef:

Bedankt voor deze totaal overbodige analyse Quido. We staan 1-0 voor en gaan gewoon winnen. Daar gaat het hij het voetbal om.

Bij Ajax gaat het toch altijd om de schoonheid van het voetbal?

Liever met 6-5 dan met 1-0 winnen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.