- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Zo, dit is gênant van Feyenoord. Spelen de bal niet eens uit bij een forse blessure.
Het is al jaren zo dat de scheidsrechter moet fluiten als hij de blessure ernstig genoeg acht.
Onzin om Feyenoord onsportiviteit te gaan verwijten, zo werkt het gewoon niet.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Zal de scheids ook wel balen nadat ie Castaignos gewisseld ziet worden. Wat zit er trouwens voor rare gouden randjes bij het Feyenoord shirt? Is dat een ondershirt?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hopelijk heeft Loewietje ook een beetje opgelet.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Mag je Immers ook een applaus geven na missen #300. Ach, ik heb vandaag alleen maar onsportiviteit van Feyenoord kant gezien. Ik hoef geen verantwoording af te leggen. De beelden zeggen genoeg.
Nee dan MOET je uitfluiten of stil zijn toch? Misschien wel een essentieel verschil tussen ons, spelers van je club dien je altijd met respect te behandelen, zolang er inzet getoond wordt. Fouten worden gemaakt, zeker door debutanten.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Nee dan MOET je uitfluiten of stil zijn toch? Misschien wel een essentieel verschil tussen ons, spelers van je club dien je altijd met respect te behandelen, zolang er inzet getoond wordt. Fouten worden gemaakt, zeker door debutanten.
True, maar door dat applaus geef je zo'n jongen wel het idee dat ie niets verkeerd heeft gedaan. Publiek zal altijd wel applaudiseren, maar ik houd mezelf op de tribune dan wel even stil. Voor hetzelfde geldt zit je er compleet naast met je applaus. En hij staat erin, dus hij moet ook als een volwaardig elftal lid behandeld worden. Niet met de mantel der liefde bedekken. Als Janmaat er volgende week ook uit ligt heb je een serieus probleem. En dat is dus ook zo lees ik net, dus je zit zonder rechtsbacks en je mist een centumverdediger. Wat je vandaag ziet heeft grote gevolgen voor de komende wedstrijden. Toevallig is Ajax uit de volgende. Sta er maar aan..
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik lees dat Koeman de spelers opdroeg om geen hand aan de scheids te geven?
Otherfool, heb je de award klaar staan? *zoekt dekking*
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
True, maar door dat applaus geef je zo'n jongen wel het idee dat ie niets verkeerd heeft gedaan. Publiek zal altijd wel applaudiseren, maar ik houd mezelf op de tribune dan wel even stil. Voor hetzelfde geldt zit je er compleet naast met je applaus. En hij staat erin, dus hij moet ook als een volwaardig elftal lid behandeld worden. Niet met de mantel der liefde bedekken. Als Janmaat er volgende week ook uit ligt heb je een serieus probleem. En dat is dus ook zo lees ik net, dus je zit zonder rechtsbacks en je mist een centumverdediger. Wat je vandaag ziet is iets dat grote gevolgen heeft.
Zo'n jongen weet toch dat hij een rode kaart heeft gekregen voor het onderuit halen van een doorgebroken tegenstander, daar heeft het publiek toch totaal geen invloed op. 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Wat een logica... nouja prima. Eigenlijk had het stadion ook leeg moeten lopen, nu gaf je het idee dat er niks fout ging vandaag.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ik ga Ajax kijken. Hopen dat Ajax mijn mooie zondag nu niet gaat verneuken haha! Gebeurt nog wel eens op dit soort dagen.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Ik lees dat Koeman de spelers opdroeg om geen hand aan de scheids te geven?
Otherfool, heb je de award klaar staan? *zoekt dekking*
Als dat waar is een kwalijke zaak. Moet de beelden maar even terugzien.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Zo'n jongen weet toch dat hij een rode kaart heeft gekregen voor het onderuit halen van een doorgebroken tegenstander, daar heeft het publiek toch totaal geen invloed op.
Zoals Jeroen al zegt geeft Koeman de instructies om de scheids geen hand te geven na de wedstrijd. Ze schuiven zo inderdaad op deze manier de schuld af op iemand anders....... Koeman zal hem zo wel complimentjes geven waarschijnlijk..
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Zoals Jeroen al zegt geeft Koeman de instructies om de scheids geen hand te geven na de wedstrijd. Ze schuiven zo inderdaad op deze manier de schuld af op iemand anders....... Koeman zal hem zo wel complimentjes geven waarschijnlijk..
Dat is weer een totaal andere zaak.
Maar wel weer hoe we Koeman kennen idd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nijhuis nog steeds niet scherp, trekt zijn lijn van de voorbereiding door
Ajax trouwens ook.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Dat alles kan er wel toe leiden dat zo'n speler gaat denken dat ie niets verkeerd heeft gedaan. Voetballers zijn geen sterren in zelfreflectie.
Henriksen meteen een dikke doodschop op eriksen. Vreemd dat Nijhuis zelfs geen kaart geeft.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zo dat had net zo goed rood kunnen zijn. Vieze overtreding op Eriksen.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Hoe noemde Derksen Isaksson ook al weer, zak aardappelen?
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
De directe vrije ballen van eriksen zijn er zwaar op vooruit gegaan
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ja. Esteban kan er ook wat van zeg.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Sinds Hooligan Wesley is Esteban helemaal van slag ja, haha. Maar de vrije trap was wel erg goed geplaatst.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Esteban is idd de slechtste keeper van de Eredivisie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Voetballend tot nu toe (wederom) erg weinig goeds gezien van onze kant. Het is weer een standaard-situatie (en een niet geweldige keeper) waar het van moet komen. AZ is verder de betere, ook de beste kansen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bedankt voor deze totaal overbodige analyse Quido. We staan 1-0 voor en gaan gewoon winnen. Daar gaat het hij het voetbal om.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Voetballend tot nu toe (wederom) erg weinig goeds gezien van onze kant. Het is weer een standaard-situatie (en een niet geweldige keeper) waar het van moet komen. AZ is verder de betere, ook de beste kansen.
Valt allemaal wel weer mee. Az zit er in het begin fel op idd en een mooie omhaal. Az speelt wel weer countervoetbal. Laatste kwartier zakken ze weg. Mooie aanval van Ajax nu weer trouwens
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Zaad KPN, heb ik op die dag van de Bommel-wedstrijd 2 maanden gratis FOX internationaal aangevraagd, gaan ze dat volgende week pas doorgeven, mis nu de Community Shield wedstrijd en moet ik een beetje de hele wedstrijd van Ajax zitten te kijken. 
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Bedankt voor deze totaal overbodige analyse Quido. We staan 1-0 voor en gaan gewoon winnen. Daar gaat het hij het voetbal om.
Bij Ajax gaat het toch altijd om de schoonheid van het voetbal?
Liever met 6-5 dan met 1-0 winnen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.