- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Haha, Koeman die zeurt over 2 min extra tijd. 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
De 1-2 zat eraan te komen. Vlak daarvoor kreeg (volgens mij) Ebecilio nog een megakans.
Omdat Twente 5 minuutjes in de wedstrijd zit?
Janmaat had die bal gewoon onderschept. Toch één van de weinige spelers die zelden verzaakt. Het ergste is nog dat hij er volgende week ook niet bij is.
Maar goed, Feyenoord begon nog zwakker in de 2e helft dan aan de 1e helft.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Of nja, ziek dus
Hij heeft wel eens ergere blunders gemaakt, maar de Boer haalt hem er nooit uit.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Omdat Twente 5 minuutjes in de wedstrijd zit?
Janmaat had die bal gewoon onderschept.
Maar goed, Feyenoord begon nog zwakker in de 2e helft dan aan de 1e helft.
Twente zat toen al een half uur goed in de wedstrijd... Begonnen ook weer erg sterk aan de tweede helft. Twente heeft me positief verrast, had echt een nederlaag verwacht voor hun.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Twente was weinig bijzonders. Heel veel balverlies door verkeerde inspeel passes, bijvoorbeeld. Het was een gezapige pot, tot die idiote actie van van Deelen. Maar toen was het geen wedstrijd meer.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Of nja, ziek dus
Hij heeft wel eens ergere blunders gemaakt, maar de Boer haalt hem er nooit uit.
Vorige week tegen Roda redde hij Ajax nog met een knappe redding. Dus de Boer zal hem echt niet zomaar passeren na een fout.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Esteban blijft ook een rare keeper.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Serie A laatste 39 seizoenen:
Juventus 15
AC Milan 9
Inter 7
Napoli 2
Lazio 2
Verona 1
Torino 1
AS Roma 1
Sampdoria 1
Toch een stuk leuker en afwisselender. Qua saaiheid komt alleen Schotland bij Nederland in de buurt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Juventus 15
AC Milan 9
Inter 7
Napoli 2
Lazio 2
Verona 1
Torino 1
AS Roma 1
Sampdoria
Toch een stuk leuker en afwisselender. Qua saaiheid komt alleen Schotland bij Nederland in de buurt.
Wauw, 3 ploegen en wat uitzonderingen. Net als in Nederland dus.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Vorige week tegen Roda redde hij Ajax nog met een knappe redding. Dus de Boer zal hem echt niet zomaar passeren na een fout.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Twente was weinig bijzonders. Heel veel balverlies door verkeerde inspeel passes, bijvoorbeeld. Het was een gezapige pot, tot die idiote actie van van Deelen. Maar toen was het geen wedstrijd meer.
Je vergeet alleen dat Twente toen al tig kansen had gekregen uit verzorgd combinatie voetbal en zelfs had gescoord uit een vloeiende aanval(waar enkel de eindfase vd aanval een kluts was). Sorry maar ik vond Twente echt ht aardig spelen. Feyenoord heeft geen enkele voetballende kans gecreëerd in de hele wedstrijd. Kan me enkel oppertunistische mogelijkheden uit lange ballen herinneren. En Immers had een goed schot die met wat geluk voor zn voeten kwam.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Juventus 15
AC Milan 9
Inter 7
Napoli 2
Lazio 2
Verona 1
Torino 1
AS Roma 1
Sampdoria 1
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat heeft dit er nou in hemelsnaam mee te maken? 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Cijfertjes is niet echt jouw ding he?
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Je vergeet alleen dat Twente toen al tig kansen had gekregen uit verzorgd combinatie voetbal en zelfs had gescoord uit een vloeiende aanval(waar enkel de eindfase vd aanval een kluts was). Sorry maar ik vond Twente echt ht aardig spelen. Feyenoord heeft geen enkele voetballende kans gecreëerd in de hele wedstrijd. Kan me enkel oppertunistische mogelijkheden uit lange ballen herinneren. En Immers had een goed schot die met wat geluk voor zn voeten kwam.
In de eerste helft had Feyenoord wat aardige aanvallen erbij zitten, maar daar bleef het bij. Twente stelde daar ook heel weinig tegenover. Die 1-1 had nooit mogen vallen. Mede mogelijk gemaakt door de schutterende verdediging van Feyenoord - die Mulder ook. 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Je hebt bt gelijk.
31x de "top 3" en 8 keer andere clubs. Ongeveer 1 op de vier kampioenschappen is de afgelopen 39 jaar naar een "niet top 3" club gegaan. Vind ik toch redelijk afwisselend over 40 jaar genomen.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Jaaaa heerlijke goal weer. Nu aub niet meer terugzakken. Heerlijke assist op de Jong van Bojan.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Jammer ook dat de ongeslagen status in de Kuip op 28 blijft staan.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
31x de "top 3" en 8 keer andere clubs. Ongeveer 1 op de vier kampioenschappen is de afgelopen 39 jaar naar een "niet top 3" club gegaan. Vind ik toch redelijk afwisselend over 40 jaar genomen.
Euh ja dat zeg ik toch ook?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Tsjonge jonge, Nijhuis. Ik zie het niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Pingel en rood. Gvd.
Vermeer stopt hem vast weer.
Edit: Oja, die is eruit. 2-2. Pff.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Wat een middag
ongelooflijk, vond Twente erg zwak starten en zag geen vuiltje aan de lucht bij de 1-0. Weet niet of al die kaarten en pingels terecht waren maar hoef er geen seconde meer van terug te zien, kan dat gelul dat Feyenoord nooit een pingel tegen krijgt ook naar het rijk der fabelen. Volgende week wss zonder Janmaat ook nog eens 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.