- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Koeman laat zichzelf kennen. Triest ook dat hij opsprong bij een overtreding van een Twente speler - ik weet niet wie. Was gewoon een overtreding, meer niet.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Je bent nogal geobsedeerd door Koeman
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Koeman maakt zich weer eens belachelijk.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Oud Feyenoord speler zeker?
Denk wel dat Steekje het weer op gaat pakken bij Fulham. Btw welkom terug (?) voormalig KronPrinz!
Dank u, waarde otherfool. Je tourstukjes waren de kathalisator om me toch maar weer eens te melden 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
@ alle Feyenoorders over Koeman: Koeman is duidelijk bezig met zijn exit strategie.Hij raakt nu zo ongeveer over zijn houdbaarheidsdatum heen.... Veel paralellen met Ajax destijds. Hij loert duidelijk op het baantje van Loewieke.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar mag ie wel wat subtieler zijn, zijn opvolger zit gewoon naast 'm op de bank. Geen strategie voor nodig.
Je bent nu alweer een jaar verder (met hetzelfde materiaal) en nog zit er geen voetbal in. Toch wel pijnlijk.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Hij zal het seizoen vast af willen maken. En na het seizoen de vacature voor het bondscoachschap invullen.
Nee, Koeman kan gewoon niet tegen zijn verlies. Op zich geen verkeerde eigenschap, maar relativeren moet toch kunnen lukken op zijn leeftijd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heel die selectie kan niet tegen zijn verlies. Zag net eindelijk pas goed de reactie van Mathijsen op Castaignos. WTF is that all about? Optiefen.
Kongolo en Sleegers graag. Achahbar mag ook wel een kans op de flank.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Niks van de wedstrijd gezien of gehoord, maar zo te lezen was het weer eens typisch Feyenoord. Niet alleen drie punten verknoeid, maar ook meteen tweemaal rood pakken. Wat een uilskuikens!
Ben benieuwd welke A junior verdediger volgende week in de ArenA afgestraft mag worden. Wat een dramatisch slechte start dit. 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Heel die selectie kan niet tegen zijn verlies. Zag net eindelijk pas goed de reactie van Mathijsen op Castaignos. WTF is that all about? Optiefen.
Achahbar heeft mij nog geen seconde kunnen overtuigen.
Je zou overigens niet zeggen dat deze selectie niet tegen zijn verlies kan. Want dan wil je winnen.
Kongolo vind ik prima. Tegen Ajax al. Sleegers voor Immers.
Maar ja... weinig kans met Koeman aan het roer.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
PSV kampioen
Ajax subtop
Feyenoord degradeerd,
edit. Koeman haalt de winter niet en valt uitzicht als opvolger V. Gaal
Zo alvast de samenvatting van deze week. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Achahbar heeft mij nog geen seconde kunnen overtuigen.
Je zou overigens niet zeggen dat deze selectie niet tegen zijn verlies kan. Want dan wil je winnen.
Kongolo vind ik prima. Tegen Ajax al. Sleegers voor Immers.
Maar ja... weinig kans met Koeman aan het roer.
Mij weet Anass ook niet te overtuigen, maar je moet wat. Voetballen kan de jongen wel.
Al zie ik dit ook niet gebeuren met Koeman. Ja, de wil lijkt er ook helemaal niet te zijn. Vrij kansloos allemaal.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen

Geen contact, ik herhaal, geen contact. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
PSV kampioen
Ajax subtop
Feyenoord degradeerd,
Zo alvast de samenvatting van deze week.
Gedegradeerd na speeldag 2? Da's knap
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Wat deed-ie dan?
Tenminste nog de enige met een beetje ballen en geniepigheid in de selectie, stel brave schooljufjes
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
@ Joene: Tja, veel duidelijker kan het niet.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Blijkt maar weer wat een eng mannetje 't is. Schijnheilige zak.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Manmanman 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat deed-ie dan?
Tenminste nog de enige met een beetje ballen en geniepigheid in de selectie, stel brave schooljufjes
Die situatie met Castaignos en Mulder. Castaignos die 'm gewoon opvangt en dan doen alsof ie Mulder een rechtse heeft gegeven. Flikte Mathijsen vorig jaar ook al eens. Irritante gast.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Wat deed-ie dan?
Mathijsen komt als een dolle erheen om Castaignos omhoog te trekken. Op een vervelende manier.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Wat heeft dat nou met de actie van Lens te maken man? Over relativeren gesproken.
Lens ramt nu nog op een boksbal met een foto van Mathijsen erop.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Mathijsen komt als een dolle erheen om Castaignos omhoog te trekken. Op een vervelende manier.
Gut gut, een schorsing van 2 jaar. Op zijn minst.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Als dit geen fotoshop is neem ik al mijn woorden terug en is van Rhijn nog dommer dan ik dacht.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Benieuwd wat Rep en A&L hierop te zeggen hebben. 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Geen idee. Circuleert rond op 't internet.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
NW/jOenne Hm klinkt niet echt bijzonder, wordt ook wat afgeouwehoerd op zo'n veld natuurlijk
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voor zover het op beelden te zien was niet maar er zou inderdaad wel wat meer aan de hand geweest kunnen zijn, sta niet hoog met Mathijsen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.