• 15.832 nieuwsartikelen
  • 178.412 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.702 acteurs
  • 199.119 gebruikers
  • 9.378.581 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Een woedende Kuip levert je ook energie op. Tokkies of niet, dit soort taferelen hebben ons veel punten opgeleverd.

Dat zal best. Hele kwalijke zaak dat je het publiek nodig hebt daarvoor. Je kan maar beter een systeem, spelfilosofie en een mindset creëeren dan hopen dat de selectie beter gaat spelen door geschreeuw van wat zwakzinnigen of hopen dat de arbiter niet zo sterk in zijn schoenen staat.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

schram101 schreef:

Deze niet terecht en die van Van Deelen wel, bedoel je dus eigenlijk rep...?

Daar was tig keer meer contact, die liep hem ondersteboven. Het feit dat niemand het kon zien tot na de wedstrijd (en vooral die ene foto van een alerte fotograaf) zegt genoeg. Overigens neem ik het van Rhijn wel kwalijk hoor, je ziet die gozer al 10 kilometer van tevoren aan komen lopen, van Rhijn stond ernstig te slapen en die speler had er nooit voorbij gemogen. Maar gelukkig rolde de bal simpel in de voeten van Cillissen en konden we weer verder spelen...Dat dachten we tenminste... helaas werd er toen gefloten voor een overtreding.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Ricardo van Rhijn ( ) heeft ook gesproken:

''Er was even fysiek contact. Maar ik trok hem niet aan zijn shirt. Daarom was het geen strafschop en dus ook geen rode kaart."

Koekoek

Ik snap nu wel waarom het zo'n waardeloze 'voetballer' is: hij is al zijn zintuigen gewoon kwijt.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Gelukkig zijn ze in de studio lekker consequent. Bruggink vind de overtreding op Castelen geen penalty. Terwijl ook hier duidelijk contact is

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Haha, die Ajacieden hierzo. Papegaaien van de media. Als Nijhuis een club heeft genaaid deze wedstrijd is het AZ. Zie ook eerdere posts van rep_robert.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

rep_robert schreef:

Gelukkig zijn ze in de studio lekker consequent. Bruggink vind de overtreding op Castelen geen penalty. Terwijl ook hier duidelijk contact is

Maar neem jij Bruggink serieus? Waarom staat hij daar toch altijd? Voegt helemaal niets toe.

Overigens vraag ik me af of Van Rhijn die overtreding niet al inzette net buiten de 16. Daar waren ze al naast elkaar, en als je ziet op de foto waar ze staan terwijl hij het shirt zo vast heeft (pal over de lijn), en met die snelheid en al zo ver naar zich toegetrokken, dan moet die haast al buiten de 16 het shirt hebben gepakt. Alleen een goede herhaling is er niet van te vinden.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Die reclame met Toine en Jan van Halst. Over die emotie.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

j0enne schreef:

Maar, hier is toch een commissie voor die zoiets nog even keurt voor het openbaar gaat. Zelden zo slecht geacteerd iets gezien. Je schaamt je eigen toch kapot hiermee? Maar ja, Fox moet ergens op bezuinigen. Nu ook al die reclame voor de Klassieker volgende week, waarin Eriksen Danish Diamond (of Dynamite) is, en veel andere spelers bijnamen kregen. Zo slecht dat het weer grappig wordt.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Lefgozer schreef:

Haha, die Ajacieden hierzo. Papegaaien van de media. Als Nijhuis een club heeft genaaid deze wedstrijd is het AZ. Zie ook eerdere posts van rep_robert.

Je kan gewoon eerlijk zijn natuurlijk. Het is lastig om die andere blinde momenten van Nijhuis te negeren. Maar wel allemaal situaties die niet hadden voorgekomen als we geen rood hadden gekregen Maar dat is het gevolg van beslissingen. Daarmee verander je een wedstrijd.

Overigens word ik ook altijd doodziek van die nutteloze statistieken van deze zenders.

Feyenoord heeft nog nooit verloren wanneer Pelle de 1-0 heeft gemaakt. Uitslag 1-4 Twente

Ajax heeft nog nooit verloren met Alderweireld en Moisander als centraal duo. Uitslag 3-2 AZ..

Ik zat er al op te wachten

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat zal best. Hele kwalijke zaak dat je het publiek nodig hebt daarvoor. Je kan maar beter een systeem, spelfilosofie en een mindset creëeren dan hopen dat de selectie beter gaat spelen door geschreeuw van wat zwakzinnigen of hopen dat de arbiter niet zo sterk in zijn schoenen staat.

Moet die vreselijke nummer tien eruit. Gaat niet gebeuren. Tot die tijd moeten we het hier mee doen. En een bloedfanatieke Kuip erachter scheelt dan een hoop.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Moet die vreselijke nummer tien eruit. Gaat niet gebeuren. Tot die tijd moeten we het hier mee doen. En een bloedfanatieke Kuip erachter scheelt dan een hoop.

Bij het laatste ging het ook mis vandaag

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Verbeek over Van Halst: "Van Halst zei dat AZ last van een ziekte heeft; hij heeft zelf een ziekte, de ziekte van Hedel, meer haar op zijn ballen dan op zijn schedel."

(Heb ik van horen zeggen.)

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Klopt als een bus Van Halst moest lachen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

j0enne schreef:

mjk87 schreef:

Zo slecht dat het weer grappig wordt.

rep_robert schreef:

Overigens word ik ook altijd doodziek van die nutteloze statistieken van deze zenders.

Jullie kijken teveel voetbal op tv/blijven te lang hangen

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Niemand .gifjes van de weergaloze acties van Maarten de Magiër?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wanneer kom je helemaal uit de kast en meld je je in Vak 427 of hoe dat hok in die betonbak ook mag heten. Die vijhandige sfeer is juist wat een volle Kuip tot zo'n belevenis maakt. Baal dat ik er vandaag niet bij kon zijn.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Martens is veruit de beste speler van AZ, jammer dat hij per seizoen 30 van de 34 wedstrijden moet missen wegens blessures. Een glazen magiër dus.

Van harte met de overwinning.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

Reinbo schreef:

betonbak ook mag heten.

Dat jij de Kuip nog eens zo zou noemen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Maar, hier is toch een commissie voor die zoiets nog even keurt voor het openbaar gaat. Zelden zo slecht geacteerd iets gezien. Je schaamt je eigen toch kapot hiermee? Maar ja, Fox moet ergens op bezuinigen. Nu ook al die reclame voor de Klassieker volgende week, waarin Eriksen Danish Diamond (of Dynamite) is, en veel andere spelers bijnamen kregen. Zo slecht dat het weer grappig wordt.

Classy Clasie.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Wanneer kom je helemaal uit de kast en meld je je in Vak 427 of hoe dat hok in die betonbak ook mag heten. Die vijhandige sfeer is juist wat een volle Kuip tot zo'n belevenis maakt. Baal dat ik er vandaag niet bij kon zijn.

Dit typeert de Feyenoorder Was helemaal geen sfeer trouwens. Enkel de spelers sloegen door

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Je kan gewoon eerlijk zijn natuurlijk. Het is lastig om die andere blinde momenten van Nijhuis te negeren. Maar wel allemaal situaties die niet hadden voorgekomen als we geen rood hadden gekregen Maar dat is het gevolg van beslissingen. Daarmee verander je een wedstrijd.

Feyenoord heeft nog nooit verloren wanneer Pelle de 1-0 heeft gemaakt. Uitslag 1-4 Twente

Ajax heeft nog nooit verloren met Alderweireld en Moisander als centraal duo. Uitslag 3-2 AZ..

Ik zat er al op te wachten

AZ had nog nooit gewonnen met een 0-1 achterstand.

Ajax had nog nooit verloren met een 0-1 voorsprong.

Gelukkig werd dit vandaag dus doorbroken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Eens. Probleem is een beetje dat ze niet bloedfanatiek waren. Ja toen we hopeloos ahcter stonden en er al twee man het veld uit gestuurd was.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Viergever: Hij trok aan de rechterkant van mijn shirt.

Van Rhijn: Ik trok niet aan zijn shirtje, we hadden alleen lichtjes contact.

(afbeelding)

Oftewel, beide spelers zwetsen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja, Feyenoorder ben je niet voor je lol.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dit typeert de Feyenoorder Was helemaal geen sfeer trouwens. Enkel de spelers sloegen door

Ook niet na die rode kaart? Meestal slaat juist dan de vlam in de pan. Maar verder is het de afgelopen tijd idd veel te stil. En heeft het publiek juist dat soort momenten nodig om geactiveerd te worden.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Classy Clasie.

Klaasje classy?

Met die doorgesnoven kop van em en die mislukte tattoo zou ie niet misstaan in Het Legioen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Voetbalflitsen - Hooliganisme 2.0: Feyenoord-aanhangers met elkaar op de vuist

Wat een stelletje tokkies blijven 't toch ook he.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Mwoah, om het voor de Feyenoordjes op te nemen. In elk stadion zitten hersenlozen die met elkaar op de vuist gaan. Persoonlijk snap ik het niet, maar het is wel zo. Ook op 410 zit heel veel opgefokte lui die bij een bierdouche(hoort erbij imo als iedereen zuipt op een sta vak) massaal omhoog rennen en bij het minste al opgefokt lopen doen.

Ook tegen Roda scheen er wat mot op de tribune te zijn. Nieuwe groep (5th) drukt gelijk al een stempel op de sfeer

Je ziet het helaas overal wanneer er dronken of doorgesnoven lui rondlopen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Belachelijke rode kaart en pingel bij AZ. 100% schwalbe

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Wat een trieste bedoeling die NOS.

Die 100% penalty zit niet in de samenvatting.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.