- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voetbalflitsen - Hooliganisme 2.0: Feyenoord-aanhangers met elkaar op de vuist
Wat een stelletje tokkies blijven 't toch ook he.
Daar is toch helemaal niks aan de had. Zitten 45.000 man daar. Hebben er twee een beetje ruzie.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Het aanvullende beeld zegt dus genoeg. Trekken is pingel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het aanvullende beeld zegt dus genoeg. Trekken is pingel.
Vind m erg zwaar gegeven. Hij laat zich immers vallen. Het trekken was daar nooit de oorzaak van.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Voetbalflitsen - Hooliganisme 2.0: Feyenoord-aanhangers met elkaar op de vuist
Wat een stelletje tokkies blijven 't toch ook he.
haha sjonge jij bent zeker nog nooit in een groot stadion geweest op een fanatiek vak. Of een groot (dance) event
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Na Studio Sport ben ik overtuigd. Terechte Pingel, rood erg zwaar. Maar vooral: Peteroliedom van Rhijn! Met mijn excuses aan Nijhuis.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
http://nos.nl/artikel/538966-az-verslaat-ajax-in-alkmaar.html
Dat videomoment met Van Rhijn.... manmanman, die jongen is ook echt te dom om te poepen
Ik kijk al 25 jaar voetbal maar dit moet zowat de meest opzichtige strafschop aller tijden zijn
Hoe kunnen sommige mensen dat nou nog steeds niet zien, wat een giller 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat videomoment met Van Rhijn.... manmanman, die jongen is ook echt te dom om te poepen
Ik kijk al 25 jaar voetbal maar dit moet zowat de meest opzichtige strafschop aller tijden zijn
Wanneer je iedere keer als er inde 16 aan shirtje gezeten wordt een pingel geeft krijg je basketbal uitslagen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Rode kaart van Deelen slaat ook nergens op. En pingel? Liepen tegen elkaar aan, leek me.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
En ook bij Feyenoord een keurig correcte beslissing, chapeau voor de scheidsrechters 
Die overtredingen van De Vrij en Mathijssen ook 
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Waarom wordt bij Ajax wel de scheidsrechter voor de camera gesleept en bij Feyenoord niet? En dat terwijl er op alle beslissingen toch niet veel op af te dingen viel.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
haha sjonge jij bent zeker nog nooit in een groot stadion geweest op een fanatiek vak. Of een groot (dance) event
Waren ook wat van die zatlappen aan 't vechten.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
De situaties goed terug gezien nu.
1e gele kaart de Vrij: onterecht
2e gele kaart de Vrij: terecht
Penalty van Deelen: terecht. Geel was voldoende geweest.
Penalty Mathijsen: terecht
Penalty van Rhijn: terecht. Geel was voldoende geweest.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wanneer je iedere keer als er inde 16 aan shirtje gezeten wordt een pingel geeft krijg je basketbal uitslagen
American Football uitslagen, ok, maar basketbal? lmao
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Waarom wordt bij Ajax wel de scheidsrechter voor de camera gesleept en bij Feyenoord niet? En dat terwijl er op alle beslissingen toch niet veel op af te dingen viel.
Waarom werd die 100% pingel niet getoond in de samenvatting?
Puur om 't alleen maar over deze pingel te hebben.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
En ook bij Groningen een terechte pingel, je moet het toch maar doen na 1 minuut. Wat mag de Nederlandse competitie zich in de handen wrijven met deze scheidsrechters: foutloos gefloten 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En ook bij Groningen een terechte pingel, je moet het toch maar doen na 1 minuut. Wat mag de Nederlandse competitie zich in de handen wrijven met deze scheidsrechters: foutloos gefloten
. Nieuw prijsbeestje otherfool? De Nederlandse arbitrage. Ik kijk er naar uit hoeveel hier op gehapt wordt.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ja was tam. Maar in De Kuip is het tegenwoordig zo dat er wat moet gebeuren. Is als een vulkaan die op uitbarsten staat. Iemand hoeft maar met een vinger verkeerd te wijzen en je hebt de poppen aan het dansen, dat is wel een mooi schouwspel altijd. Je ziet het ook bijna wekelijks wel gebeuren. Moet de huidige selectie ook wat slimmer mee om gaan, zoek de provocatie maar eens op. Hoeft niet altijd mooi en dat kan ook niet met deze selectie.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
@NW
Nee hoor, ik was na al die huilverhalen wel benieuwd, maar het valt me dan gewoon op hoe goed er gefloten wordt (en hoe slecht gevoetbald trouwens, die De Ruyter van Utrecht ook met een blunder na al een enorme mispeer in de verdediging). Nu maar eens die pingel van RKC koekeloeren.
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Vasthouden? Ja. Ingezet pas binnen de 16? Daar heb ik mijn twijfels over. Neemt niet weg dat het dom van Van Rhijn is en het volledig terecht is (mits binnen de 16), maar het zal eens prettig zijn als dit consequent zo gebeurt. Of de 1-1 van AZ, waar de meest debiele scheidsrechters steeds voor fluiten (aanvallen keeper). Moeten ze ook eens één lijn gaan trekken. Of wel, of niet.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Klaasje classy? 
Met die doorgesnoven kop van em en die mislukte tattoo zou ie niet misstaan in Het Legioen.
zie hem inderdaad niet snel als een dooie met een klappertje
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@NW
Nee hoor, ik was na al die huilverhalen wel benieuwd, maar het valt me dan gewoon op hoe goed er gefloten wordt (en hoe slecht gevoetbald trouwens, die De Ruyter van Utrecht ook met een blunder na al een enorme mispeer in de verdediging). Nu maar eens die pingel van RKC koekeloeren.
Oh, verder wel terecht overigens. Ik vind de arbitrage de laatste jaren ook erg goed, en Kuipers staat er heel terecht heelgoed op bij de Fifa en Uefa.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Dat er hier nog mensen verontwaardigd waren over die pingel van AZ is wel erg lollig moet ik zeggen. Van Rhijn die dan ook zegt dat het niks was na de beelden gezien te hebben..
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Toen ik vorig seizoen bij AZ was, werd ik er droevig van. Ook veel simpel volk, maar dat heb je in ieder stadion. Had eigenlijk veel meer van de sfeer en het nieuwe stadion verwacht. In de Alkmaarderhout heerste tenminste nog sfeer, toen ik er was.
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Oh, verder wel terecht overigens. Ik vind de arbitrage de laatste jaren ook erg goed, en Kuipers staat er heel terecht heelgoed op bij de Fifa en Uefa.
Nee, de arbitrage is waardeloos want ze fluiten en beoordelen inconsequent. Dat een scheids eens iets niet ziet, dat kan, wat de gevolgen ook zijn. Maar ze kunnen met z'n alleen wel eens afspraken maken dat ze ook echt overal voor fluiten wat een echte overtreding is (en ja, dat is dus standaard een penalty met een corner, zoveel shirtjes als worden vastgehouden).
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
heb juist de indruk de laatste jaren dat er te makkelijk penalties/vrije trappen worden gegeven. Spelers die zelf heel bewust lichamelijk contact opzoeken of te snel gaan liggen bij enig contact, het wordt er als verdediger zijnde niet makkelijker op als er dan snel gefloten wordt
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
De meest discutabele van allemaal maar toch weer terecht 
Lekker buitenspelvalletje van Jan-Arie 'het grootste talent van Nederland' Van der Heijden trouwens bij de 2-1 van Castelen. Niveautje hoor...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.