- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik kan nooit echt enthousiast worden van het voetbal van de Denen, Noren, Zweden of Finnen. Doe mij Bulgarije of nog liever Tsjechië dan maar. Ik geef Denemarken wel een goede kans trouwens, Italië zal vanavond geen energie in de wedstrijd willen steken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Voor mij telt het legertje Denen die momenteel bij Ajax ballen. Ik wil Andersen, Boilesen en Fischer over een jaar zien knallen in Brazilië. Plus dat de meest creatieve Ajacied van het laatste decennium er de dienst meer en meer gaat uitmaken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maakt iedereen zich wel eens schuldig aan (of het nu een gehandicapte, homo of nerd is). Alleen domme actie om het voor de camera's te doen; zeker na zo'n wedstrijd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je kan niet zeggen dat het in België niet leeft. Bijna iedereen in rode duivel uniform hier in Gent. Mooi.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Je kan niet zeggen dat het in België niet leeft. Bijna iedereen in rode duivel uniform hier in Gent. Mooi.
Beter hadden ze daar ook eens de stadions gevuld toen het minder ging qua resultaten. Stelletje gloryhunters daar.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
En Chelsea verhuurt Lukaku dan gewoon weer terwijl ze geen één fatsoenlijke spits hebben...
1-2 nu.
Oh, Bruma en Vlaar in 't centrum. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Oh, Bruma en Vlaar in 't centrum.
Ik zou eerder deze smiley gebruiken:
of 
Wat een ongekende treurnis. Bruma en Vlaar.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Alles beter dan die prutsers van Feyenoord.
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
En toch het jezelf weer lastigmaken ...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Alles beter dan die prutsers van Feyenoord.
Niet als Vlaar en Bruma je alternatieven zijn.
Ik had De Vrij vervangen en Indi laten staan.
Het is wachten op de eerste oproep voor Denswil 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Lang leve België 
Wat een schitterende kwalificatie hebben die gespeeld!
Prachtig hoe het daar is opgepikt inderdaad. Mooie wisselwerking ook tussen team en publiek, al vanaf het begin van de kwalificatie. Het feestje is ze meer dan gegund na 12 jaar.
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12848 stemmen
Toch prachtig. Het mooi zelf afgemaakt in Kroatie, nu dinsdag nog de kers op de taart.
Joy4ever
-
- 4611 berichten
- 1834 stemmen
Ik kan nooit echt enthousiast worden van het voetbal van de Denen, Noren, Zweden of Finnen.
Denemarken vind ik vaak wel een uitzondering uit het rijtje. Hoewel het de laatste tijd wel treurnis troef is aan Deense kant. In dat opzicht wel sneu voor Eriksen om met zo een zwakke lichting te moeten ballen.
Alle Belgen hier gefeliciteerd trouwens 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ach, Eriksen haalt tenminste eindtoernooien. Kunnen grootheden als Giggs en Litmanen niet zeggen. Denemarken is toch wel een Europese subtopper. Met Eriksen hebben ze ieder geval de komende 10 jaar 1 wereldspeler.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Die poule van Denemarken is nu wel echt gruwelijk spannend.
Bulgarije op 13, Tsjechië op 12, Denemarken op 12, Armenië op 12.
Denemarken vanavond nog tegen Italië.
En dan daarna de meeste kans aangezien ze tegen Malta moeten, thuis ook nog.
Verder Bulgarije - Tsjechië en Italië - Armenië.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Denemarken vind ik vaak wel een uitzondering uit het rijtje. Hoewel het de laatste tijd wel treurnis troef is aan Deense kant. In dat opzicht wel sneu voor Eriksen om met zo een zwakke lichting te moeten ballen.
Eind '80/begin '90 nog wel, maar de afgelopen 15 jaar? Sinds de Laudrupjes is het niet veel meer. Of bedoel je dat met 'laatste tijd' 
Rennis Dommedahl heeft bijvoorbeeld gewoon al doodleuk 124 interlands gespeeld 
alexander038
-
- 958 berichten
- 1295 stemmen
Leuk dat belgië geplaatst is, gefeliciteerd!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het zal wel aan de Nederlandse velden liggen; ook de buitenlandse arbitrage faalt al binnen drie minuten keihard.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Slecht verdedigd weer. Italië op voorsprong.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Is toch ook een treurig elftal als je die opstelling ziet.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vlaar is nog steeds een weifelaar zo te zien. Holde weer alleen maar keihard achteruit in plaats van in te grijpen. Het was Nemeth maar, geen Messi ...
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Tor! Tor! Tor!
Sammyyyyyy Khedira! Een lucky maar wat geeft dat!
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Lens! 
Dat schot van Strootman ook weer.
Helaas op de lat.
Nu Janmaat weer op de paal.
mjk87 (moderator films)
-
- 14527 berichten
- 4518 stemmen
En dit Hongarije zou nog kans hebben gehad op kwalificatie? Dat gaan de Roemenen gewoon worden, gezien hun tegenstanders en die van de Turken.
Lat, Paal, toemaar.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Mein Gott wat een schiettent! Tijd voor de 2e, dan kan ik met een gerust hart naar Engeland switchen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.