• 15.809 nieuwsartikelen
  • 178.340 films
  • 12.227 series
  • 34.007 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.099 gebruikers
  • 9.377.427 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4519 stemmen

Mongooltje Mike weer, toen hij inviel wist ik het zeker, dat gaat een goal worden. Zit m'n Vitesse-broertje nog te roepen dat het geen pingel was, en als hij dat al roept. (ik geef per definitie de schuld aan die die gehandicapte achterin).

1-1, wel goed voor m;n toto.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

In principe een goed en eerlijk resultaat, op basis van de wedstrijd. Het is meer het gevoel dat je eerst blij bent met een punt, drie minuten later denkt hem miraculeus binnen te slepen en in de slotseconden een - op het eerste oog - onterechte penalty tegen krijgt.

Tweede helft was gewoon weer slecht van Ajax. Slordige passing, veel paniek en ballen blind naar voren rossen en vooral weinig opbouw/voetbal. Nu hopen dat je van Celtic een punt of vier kunt pakken.

Edit: zie nu de herhaling. Ze houden beiden vast, maar het is gewoon dom van Mike en zijn eigen schuld. Je neemt bewust het risico, dat moet je gewoon niet doen. Kan het begrijpen. Al kan ik me wel meer vinden in wat Eurosport UK meldde: "Penalty! Van Der Hoorn is dragged to the ground by Balotelli, and he wins the penalty. Ridiculous. And he's booked!". Dit soort situaties zie je tig keer per wedstrijd, fluit er dan ook maar elke keer voor.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Ah. Goede herhaling nu. Shirtje trekken inderdaad. Terecht dus.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Wat een idioot ook dat hij dat shirt vast blijft houden. Op het moment dat je valt, laat dan ook gewoon los..

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Ik was al ziek, maar ben nu nog zieker. Doodziek

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

'Sta je hier met de pest in je lijf?'

Wat een vraag. Tjongejonge.

Nee, Siem de Jong is erg tevreden met het gelijkspel.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3702 stemmen

Meh..toch kut dat Ajax het zo liet komen na de 1-0. Die bal mag ook niet eens voor mogen komen als je nog 3 minuten te spelen hebt. Schop hem gewoon neer op het middenveld, of schiet die bal de 3e ring in. Neemt niet weg dat het Ajax zeker kans mag maken op de 2e plek.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

En zo is er wederom geen enkele verrassende uitslag in de CL (tenzij je de 2 gelijke spelen al verrassend vindt). Voetbal is niks meer; ga maar eens hockey volgen of zo.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4519 stemmen

j0enne schreef:

'Sta je hier met de pest in je lijf?'

Wat een vraag. Tjongejonge.

Nee, Siem de Jong is erg tevreden met het gelijkspel.

Sowieso die NOS :

1 verslaggever tv

2 verslaggevers voor de radio

1 man voor Langs de Lijn (om te presenteren)

1 man in de Arena (Henry)

2 analisten in de studio

1 man voor presentatie (Tom)

1 man voor interviews met analisten (Jack)

En dan de cameramannen nog en voor het geluid

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

I Nu hopen dat je van Celtic een punt of vier kunt pakken.

Hopen ja. Als je ziet hoe moeilijk Milan het er had, en vandaag Barca nog goed weg weet te komen zegt genoeg. Pas in de slotfasen werd Celtic 2x gebroken, terwijl ze zelf behoorlijke kansen kregen. Een gelukje; hun captain zal er niet bij zijn in Glasgow.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Jack die het publiek theaterpubliek noemt. Hoor ik dat goed?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

Van der Hoorn

.

"Ik hou 'm niet eens vast" - Mike van der Hoorn

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

j0enne schreef:

Nu geloof ik niet zo in lawaai vanaf de tribunes (kijk gewoon die wedstrijd en hou je muil) maar wat een sfeerloze, stille bedoening was het. Heeft ook met het spel te maken natuurlijk maar dan nog. Zag ook veel lege plekken, hoe kan dat nou? Was het niet uitverkocht?

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Wel terecht. Tweede helft was het doodstil in de Arena... En dat terwijl ze tijdens een hele matige wedstrijd tegen Volendam 120 minuten lang aan het zingen waren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kai schreef:

Beter dan seks dit!

Dit.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

De beste 30 seconden van je leven?

Maar erg zuur dit.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

j0enne schreef:

Jack probeert al jaren te verbloemen dat hij Ajacied is. Let maar eens op, elke uitzending geeft hij wel een sneer naar Ajax om de schijn op te houden.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Lord Flashheart schreef:

En zo is er wederom geen enkele verrassende uitslag in de CL (tenzij je de 2 gelijke spelen al verrassend vindt). Voetbal is niks meer; ga maar eens hockey volgen of zo.

Schalke dat wint bij Basel dat won bij Chelsea.

Zenit gelijk tegen Wien. Thuis nog wel.

Atletico dat gewoon wint bij Porto.

Inderdaad niet verrassend.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4519 stemmen

Als je mijn toto ziet j0enne was Porto-AM inderdaad niet verrassend. Zenit-Austria wel, zelfs met die rode kaart. Elke speelronde zijn er wel 1 of 2, maar het meeste is nooit heel verrassend.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

j0enne schreef:

Inderdaad niet verrassend.

Atletico dat gewoon wint bij Porto; Atletico is als club en budget even groot, zo niet groter.

Schalke dat wint bij Basel; same here

Zenit gelijk tegen Wien; slechts een gelijkspel. Kan gebeuren, noem ik geen verrassing.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Had Ajax nog wel een '1tje' gegeven.......

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Atletico die bij Porto wint een verrassing noemen. Volle winst in de competitie, Real in het Bernabeu over de knie gelegd. Dan komt zo'n overwinning in Porto wel rauw op je dak vallen .

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Ah. Nu begrijp ik die 0-1 van Barca.

Messi deed niet mee.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Kijk die Neymar ook weer huilen bij dat kleine schopje wat wel terecht rood was.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Celtic wel extreem mazzel dat zij god Messi niet tegenover zich hadden. Anders was het wel 0-5 geworden daar.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Ik had Ajax ook wel willen zien tegen dit Barcelona zonder Messi. *zucht*

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Celtic wel extreem mazzel dat zij god Messi niet tegenover zich hadden. Anders was het wel 0-5 geworden daar.

Net als vorig jaar?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Barca heeft het alleen moeilijk tegen fysieke clubs die ook nog eens kunnen verdedigen. Alleen Real Madrid, Inter Milaan, Celtic en Bayern Munchen zijn clubs waar ze het in de cl moeilijk mee hebben. De rest heeft geen schijn van kans.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Net als vorig jaar?

Ajax verloor in ieder geval van Messi en niet van Barcelona. Die gast is gewoon 99% van de keren niet te stoppen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Barca heeft het alleen moeilijk tegen fysieke clubs die ook nog eens kunnen verdedigen. Alleen Real Madrid, Inter Milaan, Celtic en Bayern Munchen zijn clubs waar ze het in de cl moeilijk mee hebben. De rest heeft geen schijn van kans.

PSG vergeten vorig jaar?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.