- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toevallig, dat was ook de opstelling waar Allegri op hoopte.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De nieuwe Xavi op de bank bij Atleti
. Simeone gaat voor Raul Garcia. Jammer.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Toevallig, dat was ook de opstelling waar Allegri op hoopte.
Ik zie Kleine Kennis en Sensatie Sana anders niet tussen de namen staan...
Deze wedstrijd eindigt 100% zeker op 1-1, doe er nog snel uw voordeel mee bij de Toto.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4519 stemmen
Hulde. Gras vreten: Zou het misschien gewoon aan het voetbal liggen? - grasvreten.blogspot.nl
Inderdaad stuitend om te zien hoe slecht de media geïnformeerd was. Dat vind ikzelf nog het meest opmerkelijke van het ontslag van Verbeek. Dat het voor de meeste mensen als een verrassing kwam.
Het zou overigens een grotere schande zijn als de media precies alles weten, want dan lekt er iemand.
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Ik ga toch voor een overwinning voor de Amsterdammers, al ben ik niet geheel objectief
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Aanklager na media-aandacht alsnog in actie voor overtreding Elm.
Wat een farce zo 'n aanklager. Niet omdat hij Elm niet schorst maar omdat het de aandacht van de media heeft gekregen en hij dus daarom actie onderneemt. Geeft precies de willekeur van het geheel aan.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Constant en en Robinho er trouwens in voor de eerder vermelde Emanuelson en Matri.
YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Ah, team FIFA neem ik aan.
Ik kende 'm iig nog niet, kwam afgelopen zaterdag voorbij tijdens de Bundesliga samenvattingen op ZDF. Vond het wel grappig gevonden; Robben waarbij de pass-knop ontbrak, Aubameyang die alleen maar kan sprinten enz. en Giggs als retro SNES controller.
Nah, toi toi toi Ajax. Heb, wellicht tegen beter weten in, 1-0 staat met de toto, dus fingers crossed.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Özil. 
Ramsey ook gewoon weer de assist.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Arsenal. 
Nu geeft uiteraard Özil weer de assist. Giroud met het doelpunt.
Heerlijk!
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Wat een zielige ploeg ook dat Milan.
Verschrikkelijk weer dat afwachten en lekker verdedigen.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Balbezit 83%-17%. Als het nou om Gae of Volendam ging oké, maar die Italianen zijn weer te beschamend om naar te kijken. Entertainment waarde daalt tot het nulpunt.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Slaapverwekkend dat Ajax-Milan tot nu toe. Krachteloos, weinig creatief en traag Ajax tegen het anti-voetbal van Milan..

depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Gaan we hier een avondje open deuren intrappen over Italianen?
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Pfff, dat gaat een heeel saaie wedstrijd worden zo.
Wat Merijn ook zegt.
Milan lekker afwachtend, man man.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Het erge is ook nog dat je ondanks alles het gevoel hebt dat het eerder gluiperig uit 1 kansje 0-1 wordt dan 1-0.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Snap niet wat er nog meer schwalbe moet zijn aan zo'n actie. Why the hell krijgt ie geen geel? Deze schwalbe was zelfs drie keer rood waard
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Die Poulsen, dat is toch wel zo'n beetje de man met de slechtste pass van deze planeet?
Op BMI na, natuurlijk.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Poulsen is inderdaad weer triest vandaag.
Hoop wel dat Ajax hier gewoon wint want dat Milan is te triest voor woorden.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
De saaiste helft van het seizoen is een feit. De tering. Ik ga mezelf niet nog langer pijnigen en zet 'm maar uit.
Je zou er maar geld voor betaald hebben.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
- 
Mijn God zeg. Milan kan beter op de dam gaan staan met hun levende standbeelden act en Ajax combineert in een oude van dagen tempo dat mijn hoogbejaarde buurvrouw nog wel bij kan benen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajax speelt heel redelijk. Tweede helft langzaamaan wat meer risico's nemen en de 3 punten in Amsterdam houden.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Snap niet wat er nog meer schwalbe moet zijn aan zo'n actie. Why the hell krijgt ie geen geel? Deze schwalbe was zelfs drie keer rood waard
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pfff. Breng aub Koke en wat is Diego "held van beroep" Costa een gemis. Die commentator helpt ook al niet. Degelijk ploegje dat Porto maar hoor je niet van te verliezen.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
We hebben je punt begrepen, Rep.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3702 stemmen
Kolere wat saai. En dan staat het straks nog 0-2 ook. Als er een beetje gerechtigheid in voetbal is dan wint dit saaie Italiaanse kutvoetbal niet. Niet dat Ajax nou zo goed speelt maar die proberen het met de magere spelers tenminste nog...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Iets meer lef en je gaat hier gewoon winnen. Maar goed, Milan is natuurlijk ook niet stom en wachten op die ene kans die gaat komen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.