• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.147 gebruikers
  • 9.380.672 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Haha, twee onterechte (lees: zeer makkelijke, m.i. te makkelijke) pingels en een overduidelijk hands-doelpunt. De arbitrage is weer eens top. (een goede herhaling om te zien of dat eerste doelpunt buitenspel was heb ik nog niet kunnen zien)

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Wiedemeijer Wat worden ze weer bevoordeeld. ..

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Weer!

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Moeders bergt uw kinderen. Suarez is terug!

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

Haha, twee onterechte (lees: zeer makkelijke, m.i. te makkelijke) pingels en een overduidelijk hands-doelpunt. De arbitrage is weer eens top. (een goede herhaling om te zien of dat eerste doelpunt buitenspel was heb ik nog niet kunnen zien)

1e doelpunt zal er om hangen of het buitenspel was of niet.

Twee terechte penalty's. Eerste: De overtreding wordt gewoon gemaakt op Arias, dat die bal over de achterlijn loopt doet er totaal niet toe.

Tweede: Toivonen valt overdreven maar wordt overduidelijk naar achteren getrokken door die verdediger die ook totaal niet protesteert.

4e goal: Lijkt me duidelijk.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Ajax tikt de wedstrijd nu 90 minuten uit. Hopelijk nog wat oplevingen. De eerste was in ieder geval gelijk een goal.

depri83 schreef:

Twee terechte penalty's. Eerste: De overtreding wordt gewoon gemaakt op Arias, dat die bal over de achterlijn loopt doet er totaal niet toe.

Maar dat die PSV-speler tegen de keeper van Telstar aanspringt i.p.v. andersom doet er wel degelijke toe.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Oneens, keeper raakt niemand voordat de bal wordt weggetikt, dat ie zichzelf daarna niet onzichtbaar kan maken, is niet zijn schuld. Of moeten we uitkomen maar gaan verbieden?

Tweede: Toivonen valt overdreven maar wordt overduidelijk naar achteren getrokken door die verdediger die ook totaal niet protesteert.
Ik vind het prima, mijn punt is alleen dat dit soort 'overtredingen' bij elke corner worden gemaakt (ik zag ze ook bij PSV - Ajax), maar er wordt 9,9 van de tien keer niet voor gefloten. Wees daar gewoon consequent in.

4e goal: Lijkt me duidelijk.
Ik twijfel nog

Overigens rare wissel bij Ajax: Poulsen voor Serero. Breng dan De Sa erin en haal Schöne een linie terug. Het is Volendam ... investeer in de toekomst.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Van de week overigens WK Beach Soccer gezien. Daar wordt alleen gewerkt met zuivere speeltijd. Geweldig!

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Zo. Dat Telstar weet ook weer waar ze staan!

Dat verdedigen vandaag. Ik had het gevoel alsof ik naar Ajax zat te kijken...

Eén bal erdoor en ze konden weer 1 op 1.

Het is dat die lobjes van die neger voorin net niet goed waren, anders was 't na die 0-1 gewoon 0-2 en werd 't wel heel erg moeilijk.

Schijnbaar dus de hand van God. Zat in 't stadion en dacht gewoon een kopbal.

Alleen door dat protesteren van Telstar moest er wel iets aan de hand zijn geweest. Dat dus.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ik weet het niet met Hoesen. Niet dat Sigthorsson (op het moment) de beste man is bij Ajax maar ik wacht al anderhalf jaar op een teken dat Hoesen iets toe kan voegen aan Ajax, vooralsnog zie ik niets wat daar op wijst. Wat een heerlijk gevoel trouwens, Ajax speelt eindelijk weer met 11 nu Vermeer op de bank zit.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Hoesen valt ook tegen dit seizoen, was vorig jaar nadrukkelijker aanwezig. Noem me overigens één speler bij Ajax die wél in vorm is ...

Verder weer in een veel te laag tempo (plichtmatig), voornamelijk breed en terug, weinig beweging vooruit in de laatste en voorlaatste fase en helemaal geen diepgang. Dit zijn juist wedstrijden waarin je jezelf een plezier kan doen en het plezier kan hervinden.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Ligeon..

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

Oneens, keeper raakt niemand voordat de bal wordt weggetikt, dat ie zichzelf daarna niet onzichtbaar kan maken, is niet zijn schuld. Of moeten we uitkomen maar gaan verbieden?

Hij hoeft niet uit te komen he. Hij neemt met dat uitkomen het risico dat hij te laat is en Arias raakt. Dat gebeurde dus ook, overtreding dus penalty.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Hij hoeft niet uit te komen he. Hij neemt met dat uitkomen het risico dat hij te laat is en Arias raakt. Dat gebeurde dus ook, overtreding dus penalty.

Nee, en Arias hoeft daar niet te lopen ...

Nogmaals: oneens. Maar daar worden wij het toch niet over eens

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Zoiets heet nu slim.

Verder was 't huilen met de pet op met Bruma en Schaars die tegen Ajax nog de beste waren maar nu de allerslechtste.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Arias raakt de bal en Varkevisser niet.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Godverdomme. Dit moest de 1-1 zijn! Wat een kans

Dan sta je gewoon op 1-1 met 17 schoten tegen en 1 schot voor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Zelfs tegen Volendam ontbreekt de 200% tegenkans(en) niet. En dat terwijl Frank met Poulsen nog wat extra controle inbracht toen Serero uitviel. Vraag me af wat Ajax in de rust doet, komen daar vaker zeer slecht uit (vaak nog slechter dan dat ze er in gingen, ja).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo'n bal niet tot goal weten te promoveren is toch wel briljant. Moeilijk hoor.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

AZ gaat verlengen! Hebben ze in ieder geval 30 minuten extra in de benen voor zaterdag.

Ah, meteen in de verlenging wel 2-1.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

(afbeelding)

Ongemakkelijk

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

En dan afvragen waarom ze failliet zijn zeker .

Ik heb trouwens het vermoeden dat iemand voor de grap heeft gezegd dat Schöne de enige echte opvolger van Eriksen is en dat hij dat is gaan geloven. Hij wil alle corners en vrije trappen nemen (die allemaal mislukken), hij loopt overal (in de weg) en hij spreekt andere spelers toe (die allemaal denken dat hij een grap maakt). Schöne is niet goed genoeg voor Ajax en hoe eerder hij dat zelf inziet hoe beter.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

HAHAHAHAHAHAHAH.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Dat gruwelijke schot op de paal ook.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Van der Hoorn..zucht... Dat gaat em echt niet worden met die jongen.

Moisander...stomme slaapkop. Dit bedoel ik dus met er geen pepernoot van bakken. Afgetroeft worden door halve amateurs. Valt dus hopeloos door de mand sinds Toby weg is!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Volendam thuis, altijd lastig

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Waarom kan Ajax nooit twee helften aardig ballen. Tweede helft nog niets goed gedaan in 25 minuten tijd.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Die Moisander is echt belachelijk slecht zeg.

Hier laat die 'm weer over zich heen vliegen. Het is dat die gast van Volendam 'm niet verwachtte.

Anders kon die aannemen en de 1-2 maken.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

rep_robert schreef:

(afbeelding)

Ongemakkelijk

7000 Oad-reizigers gestrand - NOS Nieuws

Door het faillissement van de Oad Groep zitten 7000 reizigers vast in het buitenland. Officieel mag de reisorganisatie nu niemand meer vervoeren. Hoe deze mensen naar huis komen, is nog onduidelijk.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Eerst helft: Ajax 16 schoten, Volendam 0. Stand? 1-0.

Tweede helft: Ajax 6 schoten, Volendam 3. Stand? 1-1

Tekenend voor dit Ajax..

Volendam wint ook letterlijk ieder duel om een lange bal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.