• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.148 gebruikers
  • 9.381.055 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat stukje heeft Dries Roelvink ingesproken. Luister maar.

Haha Echt weer heerlijk slecht.. al overtreft hij de eerste Ollie-reclame toch duidelijk niet.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

@ mjk87

Aha, had dit stuk niet geluisterd, vandaar. Maar ken hem vooral van zijn columns in VI. Die vind ik meestal wel goed. Laatst nog over het frisse voetbal van PSV.

Zijn stem is inderdaad niet zo fijn nee

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wie is Lewansowski?

Geen idee. Typen op een iPod is niet bepaald makkelijk.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Prostituee Victoria Dorval heeft een boekje opengedaan over Karim Benzema. De spits van Real Madrid en zijn vrienden hebben in totaal achtduizend euro betaald voor avontuurtjes met ‘mevrouw’ Dorval. Nu is dat geen doodzonde, maar dat is ook niet het mooie van het verhaal: Victoria heette in haar jonge jaren Johnny. “Karim wist van mijn operatie, maar dat maakte hem niets uit”, aldus de transseksueel.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

Ongelooflijk, en Sneijder sowieso ook. Wel benieuwd hoe die nieuwe trainer hem gaat bevallen, zul je zien dat er weer zo een mafkees komt. Jammer verder van Van Ginkel, had anders er ook bij gemogen, maar nu wellicht het hele seizoen niet.

*edit: PowNed : 'Galatasaray wil Advocaat'

Zou het?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

De Jong

Mijn held is weer van de partij. En terecht. Wil je de schade in Brazilie enigszins beperken hebben we Nasty Nigel gewoon nodig natuurlijk

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Even de checklist langslopen:

- Ver weg *check*

- Geen eer te behalen *check*

- Belachelijk veel geld *check*

In kannen en kruiken lijkt me.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Even de checklist langslopen:

- Ver weg *check*

- Geen eer te behalen *check*

- Belachelijk veel geld *check*

In kannen en kruiken lijkt me.

Spelen in de CL, om de titel in Turkije en werken met spelers als Sneijder en Drogba. Het is maar wat je geen eer behalen noemt.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Spelen in de CL, om de titel in Turkije en werken met spelers als Sneijder en Drogba. Het is maar wat je geen eer behalen noemt.

De CL wordt sowieso plek 3 of 4, competitie in Turkije is nog slechter dan de Eredivisie, en ver-over-the-hill spelers als Drogba en Sneijder nog even op het juiste pad krijgen lijkt me ook verschrikkelijk.

Maargoed, haal punt 2 weg en je houdt nog steeds een vrij typisch Advocaat-profiel over.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

De CL wordt sowieso plek 3 of 4, competitie in Turkije is nog slechter dan de Eredivisie, en ver-over-the-hill spelers als Drogba en Sneijder nog even op het juiste pad krijgen lijkt me ook verschrikkelijk.

Maargoed, haal punt 2 weg en je houdt nog steeds een vrij typisch Advocaat-profiel over.

Ik geloof niet meer dat de Turkse liga slechter dan de Eredivisie is. Hier zal het wat tactischer zijn, daar wat fysieker. Daar lopen denk ik bij de topclubs wel betere spelers rond. En wat is het verschil met bv dat Advocaat vorig jaar PSV coach was? Dat vond je wel logisch? Maar itt PSV speelt Galatasaray wel CL en mag hij werken met een aantal topspelers/topnamen ipv Marcelo, Zanka en Engelaar.

Ik coach denk ik liever 1 seizoen Galatasaray dan een zinkend schip als HSV, waar van Marwijk voor kiest.

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1837 stemmen

Move van Bert begrijp ik ook niet zo idd. Hij vindt dat HSV normaal gesproken zou moeten strijden om plek 1 t/m 6 (dus even los van slechte seizoensstart). Maar ik denk eerder om plek 8 t/m 12. Dat is al een hele uitdaging. Selectie is echt niet best. HSV is een mooie traditionsverein maar daar is verder ook alles mee gezegd.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik geloof niet meer dat de Turkse liga slechter dan de Eredivisie is. Hier zal het wat tactischer zijn, daar wat fysieker. Daar lopen denk ik bij de topclubs wel betere spelers rond. En wat is het verschil met bv dat Advocaat vorig jaar PSV coach was? Dat vond je wel logisch? Maar itt PSV speelt Galatasaray wel CL en mag hij werken met een aantal topspelers/topnamen ipv Marcelo, Zanka en Engelaar.

Ik coach denk ik liever 1 seizoen Galatasaray dan een zinkend schip als HSV, waar van Marwijk voor kiest.

Ondanks dat de Eredivisie er niet zo goed op staat staan we al jaar en dag boven de Turken op de UEFA-ranglijst. Sinds jaar en dag gaan daar uitgerangeerde sterren heen om nog op een gelijk niveau te kunnen verdienen als in Spanje, Engeland, Italie, maar het niveau stijgt er niet door. Sterker nog, structureel verandert er niks. Nederland is een opleidingsland waar je vertrekt als je goed wordt, Turkije een land waar je na je top heen gaat en het alleen maar minder wordt. Incidenteel, met een erg gemakkelijke loting, komen ze eens redelijk ver in Europa, zoals Galatasaray vorig jaar, maar dan moet het ook wel heel erg meezitten. Voorlopig heeft er nog steeds geen Turkse club uberhaupt in de halve finale CL/EC1 gestaan. Onderlinge wedstrijden tussen Turkse en Nederlandse clubs zijn ook 9 van de 10 keer in het voordeel van een Nederlandse club. En dan hebben we het alleen nog maar gehad over de grotere clubs die we in Europa zien...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ehm, stond Fenerbahce vorig seizoen niet in de halve finale van de EL?

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Eh ja klopt, EL dus, geen CL.

Galatasaray heeft ook wel eens de UEFA Cup gewonnen, maar als dat je allergrootste succes als voetbalnatie genoemd mag worden zegt dat wel genoeg.

edit: oh ik zie dat Galatasaray maarliefst 1x in de halve finale van de EC1 is gekomen, in het seizoen 1988/1989. Foutje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

FC Basel ook. Zegt niets natuurlijk. Is verre van het hoogste podium.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geen penalty hoor, amper contact . Altijd al gedacht van Vertonghen. He loves naked dudes.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

en ver-over-the-hill spelers als Drogba en Sneijder

Drogba mag dan wel 35 zijn, hij zou echt nog wel mee kunnen bij een (sub)topclub. Staat momenteel prima te ballen bij Galatasaray. Sneijder is pas 29, en begint langzaam uit zijn vormcrisis te geraken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Prostituee Victoria Dorval heeft een boekje opengedaan over Karim Benzema. De spits van Real Madrid en zijn vrienden hebben in totaal achtduizend euro betaald voor avontuurtjes met ‘mevrouw’ Dorval. Nu is dat geen doodzonde, maar dat is ook niet het mooie van het verhaal: Victoria heette in haar jonge jaren Johnny. “Karim wist van mijn operatie, maar dat maakte hem niets uit”, aldus de transseksueel.

So what?

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Drogba mag dan wel 35 zijn, hij zou echt nog wel mee kunnen bij een (sub)topclub. Staat momenteel prima te ballen bij Galatasaray. Sneijder is pas 29, en begint langzaam uit zijn vormcrisis te geraken.

Wel heel langzaam dan

Drogba kan idd nog wel mee daar, mijn punt is daarmee wel gemaakt. Laag niveau.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

@psvnetwerk 2h

De UEFA heeft Dinamo Zagreb een straf voor racisme opgelegd. Op 24 oktober Dinamo Zagreb - PSV zonder publiek.

Gezellig...

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Grappig, paar jaar terug toen Ajax EL speelde troffen ze Zagreb ook al eens zonder publiek in Zagreb.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Dat moet voor PSV voelen als thuiskomen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Voordeeltje, de Bad Blue Boys hebben namelijk een reputatie.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

PSV bijna 1-2 achter tegen Telstar.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Naomi Watts schreef:

Geen penalty hoor, amper contact . Altijd al gedacht van Vertonghen. He loves naked dudes.

(embed)

Ook echt naar beneden getrokken, dat handje in de allereerste seconde.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Belachelijke pingel, maar goed.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Zie hier de goals:

Geklungel achterin, Locadia en Jozefzoon slaan terug - Clubwatcher - psv.clubwatcher.nl

Die 0-1 van Telstar, voor wie dacht dat Ajax zondag slecht verdedigd heeft.

P.S. Inderdaad een vreemde penalty. Was al gestopt met kijken, omdat ik dacht dat het wel rust zou zijn. 2 minuten blessuretijd zie je ook niet vaak.

1-1 lijkt me net geen buitenspel.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wederom een makkelijke pingel. Bij elke corner is wel zo'n situatie.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Hand van God! Tegen Telstar godbetert.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.