• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.554 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.290 acteurs
  • 199.157 gebruikers
  • 9.381.558 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Laten we nu ook niet opeens Vermeer gaan beschermen. Keept al het hele seizoen dramatisch en mag zich - alle officiele wedstrijden meegerekend - zeker een stuk of tien doelpunten aanrekenen. Dat er voor de rest ook al tijden vrij weinig klopt bij Ajax, is ook zeker waar, maar pleit Vermeer niet vrij.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Het hakje van Ronaldo gisteren

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Of bedoel je Boëtius?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Nope Deze

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

j0enne schreef:

Kan jij mij dan uitleggen waarom er geen onderzoek gestart is naar die debiel van een Castaignos?

Of je nu iemand in de tunnel opwacht of op 't veld, ik zie geen verschil hoor.

Of Sigthorsson, gaf vorige week nog een elleboog.

Maar nee hoor. Niks aan 't handje. Geen onderzoek.

Maar wat nog triester is dat ze ook nog iets vonden bij Bruma die Vermeer zou hebben geraakt toen die daar op de grond lag te janken. Dat heeft de scheids wel beoordeeld dus geen straf mogelijk.

Hoe triest wil je 't nog hebben? Is gewoon zoeken, zoeken en nog eens zoeken of er toevalig nog iemand gestraft kan worden.

Maar duidelijke dingen die werkelijk iedereen ziet worden niet onderzocht. Ja hoor, da's inderdaad heel erg consequent.

Allemaal leuk en aardig, maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op m'n vraag omdat iedereen alleen maar over Schaars wil praten en dit negeren.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Quido schreef:

Ik verwacht een rode kaart voor Van Rhijn (of een andere verdediger onzer zijde) en een pingel tegen door de druk van het publiek die Nijhuis weer eens te veel wordt. Wat een koekebakker is dat, zeg.

Voetballend verkeren beide clubs absoluut in belabberde vorm. Als Ajax met de lef en rust voetbalt zoals de eerste helft tegen Barca moet een puntje wel mogelijk zijn. Wordt echter de lijn doorgezet die vanaf de eerste competitiewedstrijd zichtbaar is, dan wordt het een nederlaag.

Nijhuis gaf zelfs een zuivere penalty niet aan PSV! Schaars werd namelijk gewoon duidelijk onderuit gehaald in de zestien met dat schot op Vermeer vlak voor de 1-0.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

(quote)
'Hilarisch die man' duidt er nou niet bepaald op dat je het met zijn actie eens bent. Verder was dit natuurlijk ook meer een reactie op J0enne, die achter elk grassprietje een vijand ziet. Genieten na gisteren lijkt me veel raadzamer.

Ik geniet met volle teugen en dat Schaars tegen een terechte schorsing oploopt doet daar niks aan af.

Wat hilarisch (aka lachen, grappig) is dat meneer Driessen voor de zoveelste keer als de spreekwoordelijke bok op de haverkist er bij is om de aanklager te bellen of hij die overtreding van die PSV'er heeft gezien.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Allemaal leuk en aardig, maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op m'n vraag omdat iedereen alleen maar over Schaars wil praten en dit negeren.

Misschien heeft PSV de pech dat het telkens in de echt topduels plaats vindt, waardoor alles onder een vergrootglas gelegd wordt.

Maar dat je zijn actie nog verdedigt en zelfs zegt dat die kleine dwerg er maar niet had moeten lopen, is toch wel bijzonder treurig.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Dat van die dwerg was natuurlijk maar een grapje.

Maar verder was 't geen elleboog of slaande beweging.

Gewoon een domme uitgestoken arm om te blokkeren.

Twente - PSV was ook een topduel. Iedereen zag wat Castaignos deed na de wedstrijd.

En verder was die van Mertens tegen RKC thuis.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Ze hebben bij de Telegraaf overigens 3 Feyenoorders in het team vd week weten te krijgen. Janmaat, Vilhena, Pelle alledrie met een 7. Was de rest dan nog slechter?

Janmaat speelde heel ongelukkig, Pelle was onzichtbaar en miste uiteindelijk nog 2 grote kansen. Alleen Vilhena vond ik nog wel aardig maar een 7 is natuurlijk veel te hoog.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Zijn ze daar ziek? 5 PSV-ers.

Hoe kan die Steve de Ridder er nou in staan terwijl Nemeth er niet in staat die 1 goal heeft gemaakt en 2 assists gaf?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Montorsi schreef:

Ze hebben bij de Telegraaf overigens 3 Feyenoorders in het team vd week weten te krijgen. Janmaat, Vilhena, Pelle alledrie met een 7. Was de rest dan nog slechter?

Janmaat speelde heel ongelukkig, Pelle was onzichtbaar en miste uiteindelijk nog 2 grote kansen. Alleen Vilhena vond ik nog wel aardig maar een 7 is natuurlijk veel te hoog.

Pellè maximaal een 6je. Vilhena een 5,5. Janmaat vond ik best aardig spelen, maar niet meer dan een 6,5.

Immers was de beste man aan de kant van Feyenoord. En dat is geen goed teken. Ook een 6,5.

Die laatste kans van Pèlle schoot hij gewoon goed in, maar werd goed gepakt door Ruiter.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

j0enne schreef:

Dat van die dwerg was natuurlijk maar een grapje.

Maar verder was 't geen elleboog of slaande beweging.

Gewoon een domme uitgestoken arm om te blokkeren.

Ik heb het natuurlijk niet over je "dwerg" uitspraak. Hij steekt z'n arm uit, terwijl hij weet dat die "dwerg" eraan komt lopen. Gewoon een rode kaart.

Twente - PSV was ook een topduel. Iedereen zag wat Castaignos deed na de wedstrijd.

En verder was die van Mertens tegen RKC thuis.

Zo'n wedstrijd wordt veel minder besproken dan een wedstrijd tussen de top 3 van NL (Fey - Aja - PSV).

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4523 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Doet me denken aan dat contract van Torres met overal een kruisje behalve bij 'sign here'. (Kan hem alleen niet vinden)

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Van der Wiel doet het trouwens ook behoorlijk bij PSG. Misschien wordt het weer eens tijd hem uit te nodigen voor Oranje?

kos

• 46702 berichten
  • 8858 stemmen

Iets met regen en drup.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Nou j0enne, je kunt opgelucht adem halen. Nijhuis heeft de actie van Schaars al waargenomen en beoordeeld.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4523 stemmen

Montorsi schreef:

Nou j0enne, je kunt opgelucht adem halen. Nijhuis heeft de actie van Schaars al waargenomen en beoordeeld.

Dat is nog ergerlijker, want obstructie is een overtreding, of dat met een elleboog gebeurt of niet.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Montorsi schreef:

Gelukkig! Wel raar dat die 't wel heeft gezien maar dan geen vrije trap en geel geeft.

Ik had nooit durven dromen dat Schaars zo'n aanwinst zou worden. Ik dacht echt aan een Engelaar 2.0.

Maar hij heeft me echt positief verrast!

Nijhuis spaart Schaars

Van onze Telesportredactie

Stijn Schaars wordt niet gestraft voor de klap die de PSV'er uitdeelde aan Thulani Serero tijdens de topper tegen Ajax (4-0). Hoewel scheidsrechter Bas Nijhuis na de wedstrijd aangaf dat het arbitrale kwartet niets had gezien, veranderde hij een dag later van mening.

Die laatste zin ook!

Wel heerlijk voor Valentijntje en die vreselijke kwal van een Joep Schreuder.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Wel heerlijk voor Valentijntje en die vreselijke kwal van een Joep Schreuder.

Daar is het dagelijkse ''iedereen probeert PSV te naaien'' complot weer

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Ik vind Schaars maar een matige voetballer. Traag in z'n balbehandeling en geforceerd strakke passes gevend.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Blij dat Schaars niet naar Feyenoord is gekomen inderdaad.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Daar is het dagelijkse ''iedereen probeert PSV te naaien'' complot weer

Haha maarja bij de Telegraaf doen ze ook totaal geen moeite om hun voorkeur enigszins te verbergen. Die werpen zich altijd op als moral entrepeneur als ze iets voor Ajax kunnen betekenen. Vind het doorgaans triest gezeur dat 'Hilversum is Ajax'-idee, maar bij De Telegraaf kun je er moeilijk om heen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Haha maarja bij de Telegraaf doen ze ook totaal geen moeite om hun voorkeur enigszins te verbergen. Die werpen zich altijd op als moral entrepeneur als ze iets voor Ajax kunnen betekenen. Vind het doorgaans triest gezeur dat 'Hilversum is Ajax'-idee, maar bij De Telegraaf kun je er moeilijk om heen.

Telegraaf heeft een Ajax voorkeur, AD voor Feyenoord en PSV heeft helaas geen landelijke media achter zich. Maar het ED is ook leuk toch?

Neemt niet weg dat de sportmedia niet allemaal pro Ajax zijn of PSV allemaal willen naaien.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

De enige overeenkomst is dat het AD van oorsprong een Rotterdamse krant is. AD is itt De Telegraaf en Ajax juist erg kritisch tov Feyenoord en is in ieder geval niet de spreekbuis. Koeman had het daar dit seizoen nog over dat dat in zijn tijd bij Ajax wel anders was. ED is wat ik er van weet ook juist heel kritisch, zeker vorig jaar hadden ze geen beste relatie. In het geval van De Telegraaf heb ik ze nooit iets naar buiten zien brengen wat een duidelijk nadeel had voor Ajax. Die hebben intern toch duidelijk veel contacten die niet op het spel gezet gaan worden.

Maakt mij verder niet uit, maar dit soort opinieartikelen moet je dan wel met een korreltje zout nemen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Haha kom zeg. Het AD heeft die gefrustreerde van Hanegem die elke week over Ajax zit te zeiken en daarbij hebben ze vaak zat kritische teksten over Ajax. En de meeste aandacht op die site gaat naar Feyenoord uit. Het boeit me overigens niet, maar het AD is net zo goed 1 bepaalde club gezind. Al moet ik toegeven dat de Telegraaf wel erger is. Die kiezen heel opvallend partij zoals bv tijdens de Cruijff revolutie. Anderzijds zou het vreemd zijn dat ze de man die al jaren columns voor hen schrijft afgebrand wordt in zijn eigen krant.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Het columnpje van Van Hanegem is slechts een klein onderdeel van het AD.

Overige journalisten zijn niet zozeer partijdig. Uiteraard is de krant wel meer Feyenoord georiënteerd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.