• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.554 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.290 acteurs
  • 199.157 gebruikers
  • 9.381.558 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Balotelli mist een penalty, scoort wat ik lees een hele mooie goal en pakt rood. Het was weer eens zijn avond.

Ik zie alleen geel. Geen rood?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ik zie alleen geel. Geen rood?

Eerste gemiste strafschop Balotelli; Napoli wint bij Milan - voetbalzone.nl

Na het laatste fluitsignaal kreeg Balotelli nog een rode kaart, na een discussie met de arbitrage.

We hebben zo te lezen allebei een beetje gelijk. Hij kreeg hem na affluiten.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

AGE-411 schreef:

Da's nochtans de voornaamste reden waarom de Play-offs werden ingevoerd. De wedstrijden in de playoffs worden meer gevolgd dan alle andere nationale wedstrijden, en ze zijn veel spannender.

Opzet geslaagd dus.

Ach kom. Natuurlijk hebben de play-offs meer kijkers. Dat lijkt me logisch aangezien de titelstrijd dan PAS begint. Neen, die play-offs zijn afschuwelijk. Het zorgt ervoor dat er al met het begin van de competitie met veel stress wordt gevoetbald en de kwaliteit van het voetbal gaat er niet door omhoog. Je maakt ook nog eens een structureel klassenverschil tussen de eerste zes en de overige ploegen. Terwijl er bij de eerste zes ploegen lekker veel televisiegelden binnenstromen voetballen de overige ploegen op een kerkhof wat wederom de kwaliteit van het Belgisch voetbal lekker doet dalen. Niet dat ik wil pretenderen dat het Belgisch voetbal iets voorstelt ofzo maar toch, net als je dacht dat het niet erger kon. Ook de top-matchen verliezen hun betekenis en magie, overdaad schaadt zegt men dan. En dan die puntendeling, absurd! Wie verzint dit? Neem de Ronde van Frankrijk, 3 weken gereden, de laatste tijdrit, en we gaan alle tijden delen door 2. En voor wat? Voor het spannend te houden, voor sensatie.

Als we dan toch de essentie van deze sport willen kapotmaken om het wat interessanter voor de neutrale kijker te maken, laten we dan wat grootser denken. Zet er een paar mongolen tussen, we zullen ze gemakshalve bestempelen als "dode objecten" tijdens het spel, maak het doel een paar meter groter, blinddoek de keeper tijdens een vrije trap. Steek er wat drankspelletjes in. Iedere keer als je schiet op doel en je mist, ad fundum. Ik bedoel, er zijn mogelijkheden genoeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Amateurs!!!

Fox sports actuele storingen en problemen | Alle Storingen - allestoringen.nl

En ik maar refreshen tot in den eeuwigheid.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Laat ik eerst zeggen dat ik alleen een samenvatting gezien heb van de wedstrijd vandaag

Maar met dank aan Kennis, de rest van de Ajax verdediging en ook het arbitrale trio (dat niet de armzwaai van Schaars op Serero zag) een grote en onverwachte overwinning op Ajax.

Het geknoei bij de eerste en 4e goal versterkt het gevoel van een steeds kwalitatief minder wordende eredivisie maar de voldoening bij de goals van Hiljemark (die enigszins onverwacht maar niet onwelkom in de basiself terechtkwam) en Willems (gewoon voor het forum) was immens.

Een overwinning die erg mooi meegenomen is en die hopelijk leidt tot een stabieler PSV (middenveld Schaars / Hiljemark) dat van daar uit weer meer kan gaan werken aan aanvallende frivoliteit.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Valentijn heeft niet gewacht tot het recht zijn beloop krijgt maar zelf al even de aanklager op de hoogte gebracht.

Hilarisch die man!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Grappig dat er door PSV'ers nu naar anderen gewezen wordt, terwijl het toch echt Schaars zelf is die de fout in gaat. Kan niemand anders ook maar iets aan doen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Kan jij mij dan uitleggen waarom er geen onderzoek gestart is naar die debiel van een Castaignos?

Of je nu iemand in de tunnel opwacht of op 't veld, ik zie geen verschil hoor.

Of Sigthorsson, gaf vorige week nog een elleboog.

Maar nee hoor. Niks aan 't handje. Geen onderzoek.

Zal wel weer een wedstrijd of 3 krijgen aangezien Marcelo dat toen ook kreeg na die beweging tegen Ajax.

Maar wat nog triester is dat ze ook nog iets vonden bij Bruma die Vermeer zou hebben geraakt toen die daar op de grond lag te janken. Dat heeft de scheids wel beoordeeld dus geen straf mogelijk.

Hoe triest wil je 't nog hebben? Is gewoon zoeken, zoeken en nog eens zoeken of er toevalig nog iemand gestraft kan worden.

Maar duidelijke dingen die werkelijk iedereen ziet worden niet onderzocht. Ja hoor, da's inderdaad heel erg consequent.

Schaars heeft gewoon pech dat net die dwerg daar ineens aan komt rennen. Bovendien staat die met z'n rug richting Serero. Als het Sigthorsson was was er niets aan 't handje.

Sowieso is 't geen slaande beweging of elleboog.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

j0enne schreef:

Schaars heeft gewoon pech dat net die dwerg daar ineens aan komt rennen.

Haha. Dus ...

Iedere niet PSV'er is een randdebiel of smeerlap en de KNVB en media zoeken PSV bewust op, maar Schaars had de pech dat tijdens het rekken van zijn arm die verdomde duvel van een Serero bewust tegen hem aanliep. Hoe haalt ie het in z'n hoofd druk te zetten richting de bal?

Hoe serieus moeten we je post dan nemen?

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

Die Castaignos!

Wat is die gozer toch ontzettend slecht, wat een kansen verprutst die.

Gepofte Castaignos gaat dit jaar samen met Bruma uitmaken wie de Evander Sno award wint voor slechtst teruggehaalde Nederlander.

Overigens ook apart: Evander Sno heeft dit jaar geeneens een werkgever.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

Grappig dat er door PSV'ers nu naar anderen gewezen wordt, terwijl het toch echt Schaars zelf is die de fout in gaat. Kan niemand anders ook maar iets aan doen.

depri83 schreef:

...ook het arbitrale trio (dat niet de armzwaai van Schaars op Serero zag)

depri83 schreef:

Valentijn heeft niet gewacht tot het recht zijn beloop krijgt ...

Ben ik niet duidelijk genoeg geweest Quido?

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ik zie net de gemiste penalty van Balotelli. Maar is het niet zo dat de keeper op de doellijn moet staan bij penalty's ?

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4523 stemmen

j0enne schreef:

blablabla huiliehuilie

En daarom zegt Schaars zelf ook dat het stom was en dat hij probeerde Serero tegen te houden?

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1838 stemmen

Jammer voor Balo maar wel blij met de winst van Napoli. Die gaan het Juventus nog knap lastig maken dit seizoen. Wordt sowieso een spannend seizoen. Fiorentina erg sterk, Inter. Milan gaat wederom een verloren seizoen draaien. Niet enkel hetgeen op het veld staat is matig maar de coach is ook niet iemand om heel vrolijk van te worden.

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

Schaars speelde, als ik de samenvatting mag geloven, overigens zeer sterk, of niet?

Waarom is hij eigenlijk teruggekomen?

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

j0enne schreef:

Schaars heeft gewoon pech dat net die dwerg daar ineens aan komt rennen. Bovendien staat die met z'n rug richting Serero. Als het Sigthorsson was was er niets aan 't handje.

Eigenlijk moeten ze Serero schorsen, schandalig hoe klein hij is.

J0enne, Schaars zegt zelf dat het een stomme actie van hem was. Dit is verder natuurlijk niet bewust om iemand z'n tanden uit z'n mond te slaan, maar dat doet er helemaal niet toe.

Niet dat ie van mij geschorst hoeft te worden trouwens, geel was misschien het meest op zijn plaats geweest, maar met een beetje pech krijg je wel rood en sta je na een kwartier met 10 man. Weinig te klagen dus als PSV'ers over gisteren.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

j0enne schreef:

Kan jij mij dan uitleggen waarom er geen onderzoek gestart is naar die debiel van een Castaignos?

Of je nu iemand in de tunnel opwacht of op 't veld, ik zie geen verschil hoor.

Of Sigthorsson, gaf vorige week nog een elleboog.

Maar nee hoor. Niks aan 't handje. Geen onderzoek.

Zal wel weer een wedstrijd of 3 krijgen aangezien Marcelo dat toen ook kreeg na die beweging tegen Ajax.

Maar wat nog triester is dat ze ook nog iets vonden bij Bruma die Vermeer zou hebben geraakt toen die daar op de grond lag te janken. Dat heeft de scheids wel beoordeeld dus geen straf mogelijk.

Hoe triest wil je 't nog hebben? Is gewoon zoeken, zoeken en nog eens zoeken of er toevalig nog iemand gestraft kan worden.

Maar duidelijke dingen die werkelijk iedereen ziet worden niet onderzocht. Ja hoor, da's inderdaad heel erg consequent.

Vergeet niet dat Schaars zelf ook heeft aangegeven dat een rode kaart best een mogelijkheid was in deze situatie. . Wat dacht Schaars? Ik ga vanuit het niets zonder ook maar één speler in de buurt lekker met mijn armen zwaaien? Come on... Hij zag Serero(heeft ie zelf gezegd) en zwiept bewust zijn armen in het gezicht. Het zag er extreem dom en knullig uit. Of hij geschorst moet worden zal me verder aan me reet roesten, maar het was een bewussie en ik heb hem persoonlijk ook meerdere malen benoemd in dit topic Een hele andere Nijhuis dan bij AZ uit, dat wel weer. Hij ziet erg selectief.

Wel jammer dat dit calimero gedoe eruit moet komen na de overwinning van gisteren. Geniet ervan zou ik zeggen.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4523 stemmen

rep_robert schreef:

Een hele andere Nijhuis dan bij AZ uit, dat wel weer. Hij ziet erg selectief.

Dat sowieso. Hoe vaak men elkaars shirt vasthield was niet bij te houden. Hij floot volgens mij eenmaal (Toivonen een keer).

Enfin, het is wel goed zo. Wellicht dat die prutser nu eens uit de goal verdwijnt en eindelijk Cillissen in de goal kan, in vrijwel alles (enkel niet op reflexen, al zit hij in de buurt) superieur aan Vermeer.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Een keeper die een hoge bal kan vangen zou me al meer dan gerust stellen. Ik houd bij elke corner dit seizoen mijn adem in. Heb ik nog nooit eerder gehad.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4523 stemmen

Het is zelfs zo erg dat ik dat ook bij Cillessen heb inmiddels, niet omdat hij dit niet kan, maar eerder een Pavlov-reactie bij een corner tegen Ajax. En dan komt gelukkig het verstand naar boven en zie ik doe hoogblonde knul daar staan. Maar zoveel meer rust en vertrouwen straalt hij uit, ook aan de bal, heerlijk.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)

Nou Feyenoord is toch een kleine club tegenwoordig? Hebben al 14 jaar geen landstitel meer gewonnen! En winnen de titel gem. 1 x per 10 jaar. Bovendien zijn er maar weinig mensen voor hun plezier Feyenoord supporter. Ik ken ze iig niet. Ajacieden daarentegen... 80% meelopers. Maar in Europees verband ben ik wel voor Ajax en neem ik het op tegen bepaalde lieden hier die altijd maar anti-Ajax zijn. Zoals het incident met Dynamo Zagreb. Daar kan ik nog boos om worden.

Dus zo redelijk anti ben je ook weer niet Anyway, heb je het over dezelfde mensen die voor Ajax waren toen wij 7 jaar geen kampioen waren geworden? Het zijn gewoon beide de grootste clubs van Nederland en daarom hebben zij een landelijke uitstraling. En Feyenoord supporters zijn wel voor hun plezier Feyenoord supporters. Grotere zelfpijperij dan bij die club bestaat er namelijk niet in de voetballerij, gesteund door de onnozele media die het Kuip fabeltje in stand houden

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

mjk87 schreef:

Het is zelfs zo erg dat ik dat ook bij Cillessen heb inmiddels, niet omdat hij dit niet kan, maar eerder een Pavlov-reactie bij een corner tegen Ajax. En dan komt gelukkig het verstand naar boven en zie ik doe hoogblonde knul daar staan. Maar zoveel meer rust en vertrouwen straalt hij uit, ook aan de bal, heerlijk.

We zullen het zien woensdag. Normaal gesproken speelt de tweede keeper. Hopelijk maakt de Boer zijn beslissing niet voor woensdag, staat die drol weer onder de lat

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Ben ik niet duidelijk genoeg geweest Quido?

'Hilarisch die man' duidt er nou niet bepaald op dat je het met zijn actie eens bent. Verder was dit natuurlijk ook meer een reactie op J0enne, die achter elk grassprietje een vijand ziet. Genieten na gisteren lijkt me veel raadzamer.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Hij houdt nog in op het laatst hè.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Wel erg tekenend haha. Al kan je het de twee die het luchtduel aangingen niet kwalijk nemen dat ze door de scheids eruit gesprint worden omdat zij nog moeten landen en geen startsnelheid hebben. Die andere twee op het middenveld wel. Sterker nog, de twee die sprongen(van Rhijn en Moisander?) zie ik nog in beeld op het laatst, die twee anderen niet.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Edwin Struis

‏@struisvanhuis 20 september @Koeman1963 zondag tegen @fcutrecht-keeper #JeroenVerhoeven: 'Je moet meer groenten eten' #feyutr

Hak

kos

• 46702 berichten
  • 8858 stemmen

Verdorie, hele psv-ajax gemist. jammer zeg. Lijkt me hilarisch.

En je verwacht het niet he, van Vermeer.

Eigenlijk vind ik het triest dat Ajacieden nu allemaal op Vermeer zitten te pikken, ik zou eerder zeiken op de Boer die zo'n non-keeper maar het vertrouwen blijft geven. Dat is de hoofdschuldige.

Overigens gaat Cillessen ook wel de nodige foutjes maken hoor, die moet er nog helemaal in komen, had dan ook veel eerder moeten gebeuren. Maar hij heeft wel 3x meer talent dan Vermeer en zorgt lang niet zoveel voor onzekerheid achterin.

Dat mensen nog steeds vinden dat Van Rhijn en Mosiander Ajax niveau waardig zijn...

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik vind het nog vreemder dat iedereen Vermeer de schuld geeft terwijl er 4 losers voor hem verdedigen als een kip zonder kop. Neem dat gifje hierboven, je leert al in de E om niet met 2 verdedigers het duel aan te gaan...

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Een bal vangen leer je al vanaf je derde levensjaar

kos schreef:

Dat mensen nog steeds vinden dat Van Rhijn en Mosiander Ajax niveau waardig zijn...

Van Rhijn heb je al een jaar niemand meer positief over gehoord dacht ik. Moisander valt compleet door de mand nu Alderweireld weg is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.