• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.563 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.331 acteurs
  • 199.158 gebruikers
  • 9.381.586 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik verwacht een rode kaart voor Van Rhijn (of een andere verdediger onzer zijde) en een pingel tegen door de druk van het publiek die Nijhuis weer eens te veel wordt. Wat een koekebakker is dat, zeg.

Voetballend verkeren beide clubs absoluut in belabberde vorm. Als Ajax met de lef en rust voetbalt zoals de eerste helft tegen Barca moet een puntje wel mogelijk zijn. Wordt echter de lijn doorgezet die vanaf de eerste competitiewedstrijd zichtbaar is, dan wordt het een nederlaag.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

Ik verwacht een rode kaart voor Van Rhijn (of een andere verdediger onzer zijde) en een pingel tegen door de druk van het publiek die Nijhuis weer eens te veel wordt.

Je zit wel goed in de calimero-modus vandaag Quido.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Gebaseerd op feiten depri83 Kan me heel veel lullige/domme/onterechte rode kaarten van Ajax herinneren in heel veel toppers. Anderzijds heug ik er me niet zo veel. Meest belachelijke die ik me herinner bij PSV uit is die bal die v.d. Vaart naar achteren gooit bij ik dacht een ingooi moment en een PSV'er toevallig raakt. Gabri heeft ook een lullige rode kaart gekregen een keer bij PSV uit omdat hij "een slaande beweging" maakte.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Je zit wel goed in de calimero-modus vandaag Quido.

Nijhuis, Ajax en toppers zijn geen goede combinatie, maar ik laat hem graag het tegendeel bewijzen. Gewoon een constatering.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Voor welke club ben je zondag, Quido?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Idd, over donderdagavond kan ik niks zeggen maar die jongen is de twee wedstrijden die hij daarvoor speelde de beste PSV'er op het veld.

Alle reden om PSV af te schieten voor de wedstrijd tegen Ludogorets maar om daar nou een 18-jarige, die zijn 3e wedstrijd speelt op een voor hem vreemde positie, uit te pikken is erg goedkoop scoren.

Ik kan je zeggen dat die ook tegen die Bulgaren de beste was, toen Willems eruit moest waardoor hij linksback moest gaan spelen was die iets minder.

Wat heeft van der Gijp dan allemaal gezegd? Trieste vent.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

Wat heeft van der Gijp dan allemaal gezegd? Trieste vent.

Manolev verhaal, liet een paar mindere voorzetten zien.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Baines die mikt er weer even twee schitterende vrije trappen in vanmiddag!

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Manolev verhaal, liet een paar mindere voorzetten zien.

Weer makkelijk scoren dus. Begint nogal zielig te worden.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Teentjes, teentjes...

Gijpie had groot gelijk natuurlijk. Die knul was een groot drama op die plek, vooral op de helft van de tegenstander. Speelde in het centrum wel degelijk goed.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Zo hé, een 18-jarige knul die normaal altijd in 't centrum staat maar nu een helft noodgedwongen linksback moet spelen geeft wat verkeerde ballen en da's dan meteen een reden om 'm maar helemaal af te zeiken alsof die helemaal geen flikker kan.

Nou, dan kan die dat bij heel veel spelers doen. Maar nee, op de één of andere manier zijn altijd de PSV-ers aan de beurt.

Makkelijk scoren dus.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Zo hé, een 18-jarige knul die normaal altijd in 't centrum staat maar nu een helft noodgedwongen linksback moet spelen geeft wat verkeerde ballen en da's dan meteen een reden om 'm maar helemaal af te zeiken alsof die helemaal geen flikker kan.

Nou, dan kan die dat bij heel veel spelers doen. Maar nee, op de één of andere manier zijn altijd de PSV-ers aan de beurt.

Makkelijk scoren dus.

Nou, volgens mij pakken ze bv De Vrij ook vaak zat aan.

Als je ziet hoeveel matige verdedigers PSV de laatste jaren had en heeft, dan is het niet gek dat ze vaak genoemd worden.

Bij Ajax spelen de meeste jongens vaak een 6. Geen 4 en geen 8. Over 6jes valt nooit zo heel veel te zeggen, behalve dat het wat kleurloos is. En als het slecht was, dan komen zij ook aan de beurt. Vorige week werd Sigthorsson daar nog hard aangepakt.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ik heb ze anders vorig seizoen niet zo vaak over Reijnen gehoord

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nou, volgens mij pakken ze bv De Vrij ook vaak zat aan.

Als je ziet hoeveel matige verdedigers PSV de laatste jaren had en heeft, dan is het niet gek dat ze vaak genoemd worden.

Bij Ajax spelen de meeste jongens vaak een 6. Geen 4 en geen 8. Over 6jes valt nooit zo heel veel te zeggen, behalve dat het wat kleurloos is. En als het slecht was, dan komen zij ook aan de beurt. Vorige week werd Sigthorsson daar nog hard aangepakt.

Over kritiek op Marcelo, Derijck en Zanka hoorde je ons ook niet. En als ze slecht spelen mag dat ook gezegd worden maar het gaat erom dat ze weer zo nodig er een paar slechte voorzetten uit moeten pikken (die je dagelijks op ieder ander veld bij iedere andere wedstrijd ook voorbij ziet komen) om zo een 18-jarig ventje belachelijk te maken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, maar hij is profvoetballer en speelde gisteravond. Waarom zou je hem niet mogen beoordelen als het slecht was? Ik vind leeftijd in deze discussie niet echt een issue. Net als onervarenheid. Het enige wat ze niet moeten gaan doen is hem nu elke wedstrijd aanpakken. Maar ze mogen toch na een hele slechte pot best eens aangeven dat hij wel extreem matig speelde.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Is Poulsen dan ook met de grond gelijk gemaakt? Dat was het toppunt van slecht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Genoeg Ajacieden zijn ook wel eens met de grond gelijk gemaakt. Wat een huilie huilie verhalen weer. Zucht..

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Is Poulsen dan ook met de grond gelijk gemaakt? Dat was het toppunt van slecht.

Poulsen is gisteravond flink aangepakt ja. ''Als je dit in Lucky Ajax (veteranenelftal) doet, dan zetten ze je eruit'' aldus vd Gijp. Terechte kritiek lijkt mij ja.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Blind is jaren met de grond gelijk gemaakt. Kenneth gaat wekelijks door de molen. van Rhijn en voor hem vd Wiel krijgt er van langs. Wat NW zegt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Baines die mikt er weer even twee schitterende vrije trappen in vanmiddag!

(embed)

(embed)

Die tweede is fenomenaal.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Dat Heracles is vele malen beter maar Twente nog steeds op 0-1.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Die Castaignos!

Wat is die gozer toch ontzettend slecht, wat een kansen verprutst die.

Edit. Schot van Heracles weer tegen de lat.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Was te verwachten. Als je ze zelf niet maakt scoort de tegenstander.

En hoe. Staat helemaal vrij en mag inkoppen uit een corner. 0-2.

Edit.

Rosales die voor open doel mist uit een counter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rosales .

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

En nu nog een pingel. Lekkere schwalbe van Mokhtar.

0-3. Hoe onterecht wil je 't hebben.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Vechten!

Pasveer springt tussen de menigte om 't publiek te laten stoppen. _O

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik vind dat ze bij VI wel sterk doorslaan. De uitzending van gisterenavond heb ik niet gezien, maar dat toontje van alles-moet-gezegd-kunnen-worden is erg naar. Je mag best stellen dat speler X een slechte wedstrijd speelde, maar Derksen en co. zijn er niet op uit om hun mening te geven, maar voornamelijk om lollig te doen over de rug van een ander. 100x herhalen, sterk overdrijven, filmpjes monteren, leugens vertellen; onder het mom van 'het is toch lollig?' is alles geoorloofd. Dat mensen er hinder van ondervinden boeit ze niet, want: 'over mij mag je ook alles zeggen'.

Zelfs aanvallen op de persoon (Van Gaal of Kraaij senior), moet volgens de heren allemaal kunnen. Het ultieme zwaktebod is om vervolgens je verantwoordelijkheid te ontlopen door te stellen dat je 'gewoon de taal van de voetbalkantine spreekt'. Als je de taal van de voetbalkantine wilt spreken dan ga je ook maar naar de voetbalkantine toe. Je bent op televisie en dan mag er verwacht worden dat je de fatsoensnormen in acht houdt. In de kantines waar ik kom noemen we mensen overigens ook geen 'gevaarlijke gek'.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jij komt in de kantine van FC Staphorst?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Sjongejonge. Oké, een tackle van achteren is dom. Maar om hier rood voor te geven.... En weer een rode kaart....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.