• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.566 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.331 acteurs
  • 199.159 gebruikers
  • 9.381.601 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

In Almelo is altijd wat te doen...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Jij komt in de kantine van FC Staphorst?

Inderdaad ja. Zet dan gewoon Studio Boring Voetbal op, dan krijg je politiek correct geneuzel.

Ik ben blij dat er een programma is waar wel alles wordt gezegd wat ze denken. En dat ze overdrijven, ach. Iedereen weet dat ze dat doen.

PS: Schalke-Bayern 0-4. Het wordt weer een spannende titelstrijd in de Bundesliga.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Elke week wel een rode kaart bij een wedstrijd van Groningen. Dit keer is het veel beter spelende RKC de lul. Scheidsrechters geven ze toch makkelijk tijdens deze pot. Politiek correct gezien misschien terecht, maar het begint wel een wijvensport te worden met die kaarten de hele tijd.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Inderdaad ja. Zet dan gewoon Studio Boring Voetbal af, dan krijg je politiek correct geneuzel.

Ik ben blij dat er een programma is waar wel alles wordt gezegd wat ze denken. En dat ze overdrijven, ach. Iedereen weet dat ze dat doen.

PS: Schalke-Bayern 0-4. Het wordt weer een spannende titelstrijd in de Bundesliga.

Er zijn ok mensen met het verstandelijk vermogen van een visstick die niet weten dat ze overdrijven. Waarschijnlijk dezelfde mensen die net bij Heracles over het hek wilden springen. Of de Amsterdammers die vanavond naar Eindhoven komen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Er zijn ok mensen met het verstandelijk vermogen van een visstick die niet weten dat ze overdrijven. Waarschijnlijk dezelfde mensen die net bij Heracles over het hek wilden springen.

Moet je voor die groep zwakzinnigen dan maar politiek correct doen? Dan kan VI wel van de tv af.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4523 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Moet je voor die groep zwakzinnigen dan maar politiek correct doen? Dan kan VI wel van de tv af.

In zijn Gebroeders Karamazov uit 1880 waarschuwde Dostojevski daar al wel voor overigens, dat imbecielen weleens iets verkeerd kunnen opvatten met grootse gevolgen. (ben het overigens wel met jou eens)

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Wie heeft er dan nog meer rood? Ik zie alleen Ivens.

Of lees ik nu verkeerd?

@rep

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Helemaal niet maar het beschadigen en beledigen van mensen onder het mom van ' alles mag gezegd worden' omdat hun (idee over) voetbal je niet aanstaat is ook ridicuul.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Helemaal niet maar het beschadigen en beledigen van mensen onder het mom van ' alles mag gezegd worden' omdat hun (idee over) voetbal je niet aanstaat is ook ridicuul.

Ach, beschadigen. Het is een vorm van satire. Als een cabaretier het doet, dan lachen we allemaal hard.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Dat is misschien ook wel mijn probleem, dat ik het nog steeds als een voetbal programma zie. Omdat het toch ooit zo beginnen is.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ach, beschadigen. Het is een vorm van satire. Als een cabaretier het doet, dan lachen we allemaal hard.

Neuh dan zou ik ook niet lachen, bovendien zou dat wel een ontzettend slechte caberatier zijn.

En het 'ach beschadigen' is precies de hersenloze dooddoener waar ik op doel. Mensen geven aan zich beschadigd te voelen, dus op dat moment zou Derksen zijn woorden kunnen bijstellen of nuanceren, maar dat hoeft volgens hem niet, want 'over mij mag je ook alles zeggen'.

Dat is niet alleen onfatsoenlijk, maar ook gewoon een hele domme redenering. Niet iedereen heeft namelijk de behoefte om iets naars over iemand anders te zeggen. Het feit dat je vindt dat mensen over jou alles mogen zeggen, geeft je geen vrijbrief om andere te mogen beledigen. Net als 'de taal van de kantine spreken' dat ook niet doet.

YAH87

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Die potjes 'Hak' op tafel

(afbeelding)

Die snor beseft gelukkig nog wel dat het iets met een pot en ketel zou zijn als hij dit afkeurde.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Zo'n grap werkt vaak beter als er een kern van waarheid in zit

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Van Marwijk trouwens trainer van HSV geworden.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Lekker doelpuntenfestijn in Kerkrade. 3-3 nu weer.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4523 stemmen

Ongelooflijk, sinds mei 2008 heeft Barcelona minder balbezit dan de tegenstander.

http://www.vi.nl/nieuws/minder-balbezit-barcelona-op-feestje-van-pedro-en-fabregas.htm

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Politie in overvloed momenteel in Eindhoven.

@040stefan 4m

En de eerste 30 uit Amsterdam al onder begeleiding van m.e. de stad uit. #station #eindhoven

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Inderdaad ja. Zet dan gewoon Studio Boring Voetbal op, dan krijg je politiek correct geneuzel.

My thoughts exactly. Zie het probleem ook niet om lekker ongenuanceerd je mening te geven. Humor is toch de core business van VI en jezelf niet al te serieus nemen.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

j0enne schreef:

Politie in overvloed momenteel in Eindhoven.

@040stefan 4m

En de eerste 30 uit Amsterdam al onder begeleiding van m.e. de stad uit. #station #eindhoven

Altijd lachen met de gemeente Eindhoven............

ME ingezet om Ajax-supporters te weren uit Eindhoven

Politie Brabant op zoek naar Ajax-supporters | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Om vervolgens DIT te lezen:

Geen Ajax-fans aangehouden in Eindhoven | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Die van Gijzel is helemaal bezopen en lijkt me compleet van het padje. Overigens is er geen noodverordering uitgeroepen, dus wat willen ze doen? Grotere paniekzaaiers heb ik nog nooit gezien...

Comedy Capers :

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Tutututu die vrouw ziet er natuurlijk wel als een hooligan uit.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Die extra politie die ze sinds gisteravond op de been hebben kon niet worden ingezet om de bussen e.d te begeleiden?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Bureaucratisch geneuzel. Een jaar geleden liepen Ajacieden en PSV supporters nog met grote aantallen bij de Arena door elkaar heen tijdens de JCS. Geen problemen, zelfs niet na het pak slaag wat Ajax toen kreeg.

En aangezien er naar mijn weten geen onheilspellende signalen waren dat het fout zou gaan vandaag, wat is dan het probleem....

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Wees er vooral trots op dat de Ajax-supporters zoveel verwarring hebben gezaaid dat er weer een goede berg geld is opgemaakt aan politiekosten.

Boe stoute Van Gijzel....

Knisper

• 13040 berichten
  • 1279 stemmen

Ik denk dat de burgemeester deze signalen eerder krijgt dan jij. Ziet er wel overdrijven uit, maar we kennen de context niet.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Wees er vooral trots op dat de Ajax-supporters zoveel verwarring hebben gezaaid dat er weer een goede berg geld is opgemaakt aan politiekosten.

Ik ben altijd tegen dit soort onzin en hou niet van al dat supportersgezeik, maar in dit kader vind ik het wel erg grappig. Het geld en de manschappen die die laffe burgemeester nodig had gehad om een paar bussen Ajacieden te begeleiden is hij alsnog kwijt, maar nu op de zaterdagavond. Het had zo makkelijk gekund door gewoon wat ruimdenkender als burgemeester te zijn.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Oog om oog, tand om tand?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Eerder die burgemeester eens een spiegel voor houden en hem een koekje van eigen deeg geven.

Ik keur overigens wel altijd supportersgeweld af, ben ook blij dat dat niet is gebeurd, want dan ben je met pech nog langer afwezig bij PSV-Ajax en andersom.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

depri83 schreef:

Lol inderdaad.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Overigens vannacht 8 Ajacieden opgepakt in Eindhoven... vast omdat er niks aan de hand was

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

8? Er worden elke zaterdag wel meerdere gasten opgepakt daar in Eindhoven, wat een onzin.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Montorsi schreef:

Overigens vannacht 8 Ajacieden opgepakt in Eindhoven... vast omdat er niks aan de hand was

Jij hebt jezelf ook in rap tempo omgetoverd tot oppertrol hé...

Wat Minken zegt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.