- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Maar hij mocht wel meedoen met de IJsselcup.
Edit: Shit filmpje is van youtube gehaald.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat is gewoon kneiterdom, om die speler op te stellen. Net zoals dat PSV ooit vergat Ruud van Nistelrooy in te schrijven voor de CL.
Het gebeurde deze maand nog. Bij niet de minste club.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Nog wel op Dumpert.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Klopt. Kun je na gaan hoe slecht het is gesteld met de linksback positie. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Geniaal de drie v's...
Joy4ever
-
- 4615 berichten
- 1839 stemmen
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
SIMSALABIM en er is Studio Spaan 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
@RikElfrink 8m
Europa League weer niet populair in Eindhoven. #PSV heeft nu ruim 4.000 kaarten verkocht voor thuisduels.
Was te verwachten. Ik ga geen 75 euro neertellen om in m'n eigen vak te zitten.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Dat is gewoon kneiterdom, om die speler op te stellen. Net zoals dat PSV ooit vergat Ruud van Nistelrooy in te schrijven voor de CL.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Ik had gister de demo van PES 2014 gedownload, toch benieuwd hoe slecht 't weer was toen m'n broertje ineens middenin een wedstrijd zei: 'Kijk dat kapsel van Rafael'. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4086 stemmen
Jammer dat het zo snel bergafwaarts is gegaan met PES. Sinds 2010 speel ik Fifa en als ik die print screen van hierboven zie word ik weer niet vrolijk van PES haha.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
PES speelt leuker als je het gevoel en de diepgang hebt ervaren. Fifa is vaak direct leuk, maar wordt snel vervelend. Bij een vriend speel ik Fifa en thuis doe ik PES.
mjk87 (moderator films)
-
- 14546 berichten
- 4527 stemmen
Fifa 13 was heerlijk, Fifa 14 kan ik nog niet aan wennen.
En zo kan je het dus ook uitleggen inzake zo een gentlemen's agreement: ’PSV steelt liever van de armen’ - Telesport.nl - Sportnieuws, Voetbal, Wielersport, Tennis, Autosport en Schaatsen [Ajax] - telegraaf.nl
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
En zo kan je het dus ook uitleggen inzake zo een gentlemen's agreement: ’PSV steelt liever van de armen’ - Telesport.nl - Sportnieuws, Voetbal, Wielersport, Tennis, Autosport en Schaatsen [Ajax] - telegraaf.nl
PSV moet er gewoon zelf voor zorgen dat ze talenten zo tevreden houdt dat ze niet eens weg willen.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
FIFA 14 is bijna identiek aan 13.
mjk87 (moderator films)
-
- 14546 berichten
- 4527 stemmen
Fifa 14 is wat stroperiger, de balaannames zijn duidelijk anders (expres moeilijker gemaakt), steekpass moet ik weer gaan verfijnen want die komt nu lang niet altijd aan, dus genoeg veranderingen speltechnisch t.o.v. Fifa 13. En pingels nemen is ook net iets lastiger geworden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lol. Dat soort minimale veranderingen maakt geen wereld van verschil natuurlijk. Nee zo minimaal dat ik zelfs wacht op de PS4 voor FIFA 14, dit is niks.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik wil bij deze zeggen dat ik stop met voetbal kijken. GTA V is er bijna 
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
@ NW
Wat gaat er dan op de PS4-versie meer veranderen t.o.v. van de PS3-versie? Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma namelijk. Meestal koop ik Fifa blind, maar nu is er twijfel.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Balaannames en steekpasses zijn toch best grote aspecten. Al weet ik zelf niet hoeveel ze van elkaar verschillen.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Balaannames en steekpasses zijn toch best grote aspecten.
Kijk maar naar Lex Immers.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ NW
Wat gaat er dan op de PS4-versie meer veranderen t.o.v. van de PS3-versie? Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma namelijk. Meestal koop ik Fifa blind, maar nu is er twijfel.
Gister las ik dat het hoofd ontwikkelingsteam zich volledig geconcentreerd heeft op de next-gen versie, daar is dus het verschil enorm aanzienlijk te merken. Hij noemde het zelfs baanbrekend maar wil dat zelf nog zien. De current-gen versie heeft een secondary team aan gewerkt. Hoop dus dat jij als Fifa buddy dezelfde beslissing neemt
.
Beetje het conflict als er een nieuwe generatie consoles aankomt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Balaannames en steekpasses zijn toch best grote aspecten. Al weet ik zelf niet hoeveel ze van elkaar verschillen.
Niet echt, je moet nu alleen iets langer de knop indrukken, engine hiervoor is exact hetzelfde.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een kleine off-topic afwijking (en in een zin - als het niet te excessief is - past dat hier prima). Beetje onzinnig om daar nu al over te gaan klagen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Voetbal = leuk. Games = niet leuk. That's my point. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.