• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.745 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.610 acteurs
  • 199.202 gebruikers
  • 9.384.129 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Daarom die laatste zin ook, dat die kans er is. Als het niet zo blijkt volgens dat onderzoek vraag ik me wel af welke clubs het dan wel zijn.

kos

• 46703 berichten
  • 8861 stemmen

Haha, enorm voorbarige conclusies weer. Niemand heeft ooit iets van bewijs gehad laat staan een juridisch oordeel geveld over Lyon en Zagreb dus allemaal vooralsnog gelul in de ruimte dat slechts door een verblinde Ajax supporter hier en daar als conclusive waarheid wordt aangezien.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik kan wel relativeren. Echter breng jij dingen met elkaar in verband die niets met elkaar te maken hebben.

Relativeer het dan eens, A&L1 lukte het niet.

Valsspelen ten nadele van Ajax breng ik in verband met valsspelen DOOR Ajax. Waar mis jij het verband? Mijn enige punt is dat valsspelen anno 2010 niet erger is dan het in 1971, 72 en 73 was. Dat jij van 2010 wel baalt omdat je dat bewust heb meegemaakt doet daar helemaal niks aan af. Over '96 bestond ook een zekere verontwaardiging terwijl het gros hier dat ook amper bewust heeft meegemaakt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik kan dat ook, maar je punt is gewoon onzinnig, wat Rep al opmerkte.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

jordandejong schreef:

... DaMarcus Beasley (Puebla)...

Voetbalt hij ook nog?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Arm PSV, Siem de Jong traint weer met de groep mee bij Ajax. Die gaat dus denk ik wel PSV-Ajax halen, over anderhalve week Meevaller zou zijn als hij er enkele dagen eerder bij Barcelona ook bij is, maar dat zal wel niet.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

happie schreef:

(quote)

Voetbalt hij ook nog?

Haha, was bij mij ook volledig van de radar verdwenen maar zit sinds een aantal maanden zelfs weer bij het nationale team door de zeer dun bezette linksback positie. Geen geweldige voetballer maar aardig als back-up op linksback. 31 jaar nu.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Arm PSV, Siem de Jong traint weer met de groep mee bij Ajax. Die gaat dus denk ik wel PSV-Ajax halen, over anderhalve week Meevaller zou zijn als hij er enkele dagen eerder bij Barcelona ook bij is, maar dat zal wel niet.

Lijkt me dat jullie tegen Barcelona de belangrijkste spelers wel kunnen gaan sparen. Aan de andere kant, zoveel energie zullen ze toch niet verspelen, die wedstrijd wordt toch maar op één helft gespeeld.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

jordandejong schreef:

(quote)

Haha, was bij mij ook volledig van de radar verdwenen maar zit sinds een aantal maanden zelfs weer bij het nationale team door de zeer dun bezette linksback positie. Geen geweldige voetballer maar aardig als back-up op linksback. 31 jaar nu.

Beasley bij PSV!

En dit natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Lijkt me dat jullie tegen Barcelona de belangrijkste spelers wel kunnen gaan sparen. Aan de andere kant, zoveel energie zullen ze toch niet verspelen, die wedstrijd wordt toch maar op één helft gespeeld.

Nou, nou. Ik denk ook dat Ajax in Barcelona goed zal presteren, maar we gaan ze echt niet op Spaanse helft van het veld van de mat tikken. Nu overschat je Ajax echt een beetje depri.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Nu postbode Siem terug is is alles mogelijk.

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Haha, enorm voorbarige conclusies weer. Niemand heeft ooit iets van bewijs gehad laat staan een juridisch oordeel geveld over Lyon en Zagreb dus allemaal vooralsnog gelul in de ruimte dat slechts door een verblinde Ajax supporter hier en daar als conclusive waarheid wordt aangezien.

En als antiAjacied als pure onzin, zo wat is nou je punt eigenlijk?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

(afbeelding)

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Bij elkaar 200 mil

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

De KNVB houdt vast aan de doelstelling van Oranje voor het WK in Brazilië. Bondscoach Louis van Gaal kreeg bij zijn aanstelling de taak mee om de ploeg naar de laatste vier op de eindronde te loodsen. Volgens directeur betaald voetbal Bert van Oostveen is er geen aanleiding om daar tussentijds verandering in te brengen. Dat vertelde hij woensdag in gesprek met het ANP.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Als Van Gaal eindelijk eens eruit getrapt wordt dan ga ik...

(afbeelding)

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Ik vraag me af wat de mensen in 't buitenland nou moeten denken als ze deze gek zien.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

De KNVB houdt vast aan de doelstelling van Oranje voor het WK in Brazilië. Bondscoach Louis van Gaal kreeg bij zijn aanstelling de taak mee om de ploeg naar de laatste vier op de eindronde te loodsen. Volgens directeur betaald voetbal Bert van Oostveen is er geen aanleiding om daar tussentijds verandering in te brengen. Dat vertelde hij woensdag in gesprek met het ANP.

Niks mis mee om dat als streven te hebben toch? Sterker, het streven zou gewoon het WK winnen moeten zijn. Of het lukt is een tweede. Met dit Oranje zijn we daar kansloos voor, maar je mag het wel uitstralen. Dat vond ik wel grote klasse van Van Marwijk. Zei vanaf dag 1 dat het WK winnen de doelstelling was en dat alles daarvoor moest wijken. Uiteindelijk is het hem bijna nog gelukt ook.

mjk87 (moderator films)

• 14547 berichten
  • 4528 stemmen

A&L heeft gelijk, al vind ik wel dat je altijd consequenties moet trekken uit het feit als je je doelstellingen niet haalt. En moet je een coach ontslaan omdat hij geen wereldkampioen is geworden? Intern mag je dus best lagere doelstellingen hebben, zeker als je in een opbouwende fase nog zit.

@j0enne's post, wie verzinnen van dit soort gemaakte foto's? Ik krijg daar altijd pukkeltjes van en kriebels.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Helaas, helaas. Amsterdam wordt het niet aankomende zaterdag avond. Wat wel positief is is dat de F-side een vol vak met blauw-witte supporters aantreft. Als ik een halfuur eerder was geweest dan had er misschien nog wel een plaatsje voor mij in bus 15 gezeten, maar het mocht niet zo zijn. Wordt dus ouderwets achter de tv je frustraties loslaten op de scheids aankomende zaterdag.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

jordandejong schreef:

(quote)

Als linksback? Hij was toch een vleugelaanvaller, dacht ik? Inderdaad was hij van de radar verdwenen, maar 31 is nog niet oud. Ik heb ff zijn wiki pagina gecheckt. Toch ruim 100 caps, dat is best netjes.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Heeft Christiano Ronaldo nou zijn toilettasje bij zich?

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Is het enige waar de club tegenwoordig niet voor zorgt.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

nclo schreef:

Helaas, helaas. Amsterdam wordt het niet aankomende zaterdag avond. Wat wel positief is is dat de F-side een vol vak met blauw-witte supporters aantreft. Als ik een halfuur eerder was geweest dan had er misschien nog wel een plaatsje voor mij in bus 15 gezeten, maar het mocht niet zo zijn. Wordt dus ouderwets achter de tv je frustraties loslaten op de scheids aankomende zaterdag.

Uiteraard gun ik je een overwinning, maar de ervaring leert dat clubs zoals Zwolle, die een tijdje leuk voetballen, vaak een pak slaag krijgen bij een grote club uit. Waarna ze weer terugzakken op het niveau waar ze horen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Klopt, ik verwacht ook niets anders. Maar ja, die woorden spraken wij ook op weg naar Eindhoven vorig jaar, dus hoop doet leven

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Jullie zullen het in ieder geval zonder targetman Drost moeten doen! Maar goed, de Leeuw van Groningen was er twee weken geleden ook niet bij...

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Targetman?

Drost is een middenvelder.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Gaan we al... Rekik wacht mogelijk een operatie. Zaterdag doet die in ieder geval al niet mee.

Wat heb je nu achter de hand? Hendrix en Koch... Je gaat Marcelo bijna nog missen. Of Bouma.

4 weken dus eruit. Net met Twente, Ajax en AZ op 't programma. Geweldig...

Bruma pakt zaterdag rood en je speelt met Koch en Hendrix tegen Ajax...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.