• 15.918 nieuwsartikelen
  • 178.829 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.775 acteurs
  • 199.219 gebruikers
  • 9.385.443 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

kos

• 46705 berichten
  • 8862 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Goh, net waren het nog allemaal invalpotjes volgens kos.

Misschien dat kos niet erg objectief in deze is en maar wat roept?

Blessure Jallet biedt Van der Wiel kansen - Sport - VK - volkskrant.nl

Die blessure was dus in het najaar al.

Is een andere blessure. IK heb het over die in maart.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Montorsi schreef:

Vd Wiel heeft zich vast misdragen op het EK, daar leek het toen al sterk op, en dat ie sindsdien niet meer is opgeroepen en dat er niks meer naar buiten is gekomen zegt mij wel genoeg.

Van Tweety ging tijdens/na het EK toch het gerucht dat-ie met de vrouw van een teamgenoot had aangepapt? (zal die Sabia wel weer zijn geweest).

The Oceanic Six schreef:

Van Rhijn speelt wisselvallig

Als er nu 1 speler constant is in zijn 'prestaties' is het Rhijntje wel. Dat is echt de slechtste verdediger die ik ooit in mijn hele leven heb gezien, inclusief Gill Swerts.

Onderhond

• 87606 berichten
  • 12867 stemmen

Die van Fellaini had ik hier al een keertje geplaatst geloof ik, ondertussen bestaat er al een compilatie voor onze halve nationale ploeg. Die van Mignolet mag er zijn

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1S_XwKBZlGM[/embed]

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Van Tweety ging tijdens/na het EK toch het gerucht dat-ie met de vrouw van een teamgenoot had aangepapt? (zal die Sabia wel weer zijn geweest).

Werkelijk niks over gehoord, zelfs niet als gerucht. Heb je daar een bron voor, hoe minimaal ook? Mocht dit wel kloppen, dan kan ik snappen dat hij er buiten wordt gehouden.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Dat is gewoon gerucht, die de ronde ging. Hij zou in bed gedoken zijn met de vrouw van Vlaar. Vlaar is inmiddels ook gescheiden geloof ik.

kos

• 46705 berichten
  • 8862 stemmen

Hahahaha.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zit nu even te googelen, het is inderdaad een vaag gerucht. Dat zou natuurlijk de hoofdreden kunnen zijn dat ze hem nu boycotten. Is ook not done om dat te doen. Anderzijds, Terry deed het en bleef nog jaren captain van Engeland.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Ik kijk altijd bij transfermarkt.de, die hebben specifiekere en nauwkeurige statistieken:

Gregory van der Wiel - Leistungsdaten - transfermarkt.de

Ik kom trouwens maar aan 18 basisplaatsen via jouw link, je zal zijn wedstrijden bij Ajax of Oranje wellicht nog hebben meegeteld?

Ik kom wel degelijk op 22 uit, 18 maal de 90 minuten (zoals ook blijkt uit jouw link) en 4 maal gewisseld na zoveel minuten.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Was het van Terry niet met de vrouw van z'n broer? Lijkt me ook wat anders. Die had juist gezeik met Ferdinand vanwege racisme toch oid?

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zit nu even te googelen, het is inderdaad een vaag gerucht. Dat zou natuurlijk de hoofdreden kunnen zijn dat ze hem nu boycotten. Is ook not done om dat te doen. Anderzijds, Terry deed het en bleef nog jaren captain van Engeland.

Maar dan zou Vlaar niet meer meespelen dunkt me, en ja, Terry of Van der Wiel is wel wat anders. Ik snap ook wel dat ze daar voor Terry kiezen, ook al neukte hij de vrouw van.

@ Montorsi: met vrouw van Wayne Bridge was dat.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

Was het van Terry niet met de vrouw van z'n broer? Lijkt me ook wat anders. Die had juist gezeik met Ferdinand vanwege racisme toch oid?

Dat was Giggs. Terry naaide de vrouw van teamgenoot Wayne Bridge. Die daardoor ook nog weigerde om samen met Terry in een team voor Engeland te spelen. Bizar genoeg ging dader Terry wel mee en bleef slachtoffer Bridge dus thuis. Maar na al die kritiek heeft Terry alsnog zijn interlandloopbaan beëindigd, want er bleef maar kritiek komen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Bizar genoeg ging dader Terry wel mee en bleef slachtoffer Bridge dus thuis

Altijd makkelijk om te blaffen zonder in het hondenhok te zijn geweest. Geen van ons weet hoe de situatie in huize Bridge was, wellicht ging Bridge zelf ook vreemd of was het een waardeloze echtgenoot. Uiteindelijk is het de vrouw die haar beloftes verbreekt en om wat voor reden dan ook (onvrede, ruzie, sleur, crush ) met Terry de big nasty gaat doen. Wellicht als Terry niets had gedaan was het de week erop iemand anders geweest.

Terry had het anders kunnen aanpakken, maar er is hier maar een dader en dat is de huisvrouw in kwestie.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Altijd makkelijk om te blaffen zonder in het hondenhok te zijn geweest. Geen van ons weet hoe de situatie in huize Bridge was, wellicht ging Bridge zelf ook vreemd of was het een waardeloze echtgenoot. Uiteindelijk is het de vrouw die haar beloftes verbreekt en om wat voor reden dan ook (onvrede, ruzie, sleur, crush ) met Terry de big nasty gaat doen. Wellicht als Terry niets had gedaan was het de week erop iemand anders geweest.

Terry had het anders kunnen aanpakken, maar er is hier maar een dader en dat is de huisvrouw in kwestie.

Meer heb ik niet op deze onzinpost te zeggen.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat was Giggs. Terry naaide de vrouw van teamgenoot Wayne Bridge. Die daardoor ook nog weigerde om samen met Terry in een team voor Engeland te spelen. Bizar genoeg ging dader Terry wel mee en bleef slachtoffer Bridge dus thuis. Maar na al die kritiek heeft Terry alsnog zijn interlandloopbaan beëindigd, want er bleef maar kritiek komen.

Oh oke... ook zo verwarrend al die schuinsmarcheerders.

Al met al belachelijk ja. Dan heeft Terry dus de mazzel dat ie erg goed kan voetballen itt de Bridges en Van der Wielen van deze wereld.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Terry heeft meer geld.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Materny heeft wel gelijk in dezen, het is niet aan Terry om andermans vrouw te weigeren (wel ten opzichte van zijn eigen vrouw, maar dat is wat anders).

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

mjk87 schreef:

Materny heeft wel gelijk in dezen, het is niet aan Terry om andermans vrouw te weigeren (wel ten opzichte van zijn eigen vrouw, maar dat is wat anders).

Kom nou, de vrouw van een teamgenoot naaien en dat hier ook nog eens goed proberen te praten. Het moet niet gekker worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

(quote)

. We hebben het over Vanessa Perroncel, kom op zeg. Als je met haar in zee gaat, weet je dat je op veel momenten de cuckold uit mag gaan hangen. Ook helemaal niet erg.

Snapt Wayne zelf ook wel, daarom doet ie het nu met popsensatie Frankie Sandford.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

depri83 schreef:

Geweldige goals trouwens van Gudmondsson.

(embed)

Die zitten er lekker in inderdaad! Die jongen heeft ook een goed schot in de benen, laat het alleen weinig zien. Zal wel niet mogen van de grote meneer GJV ofzo.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Kom nou, de vrouw van een teamgenoot naaien en dat hier ook nog eens goed proberen te praten.

Wat dacht je van ' een vriend van je voetbalteam naaien'. Waarom altijd met de vinger naar de man wordt gewezen is me een raadsel. En ik praat helemaal niks goed, maar de vrouw in kwestie heeft haar huwelijksbeloftes gebroken, niet Terry. Zij heeft de meeste schuld dan wel niet de volledige schuld, maar daar hoor ik je niet over.

Boehoe, 'dader Terry' heeft die arme weerloze vrouw overrompelt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Tsja, ik bezit schijnbaar hele andere normen en waarden als ik zo de reacties op deze pagina lees.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

Mwoah als jij een lekker wijf kan neuken zou jij het ook doen. Het is haar taak om trouw te zijn. Tuurlijk is het niet netjes allemaal, vooral omdat het een teamgenoot betreft, maar ik kraak vrienden van mij b.v. ook niet af als zij met een meisje naar bed gaan die een vriendje heeft.

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Werkelijk niks over gehoord, zelfs niet als gerucht. Heb je daar een bron voor, hoe minimaal ook? Mocht dit wel kloppen, dan kan ik snappen dat hij er buiten wordt gehouden.

Zelf ook nooit van gehoord. Hier op MM is er ook 0,0 over gerept(leuke woordspeling ) in die tijd. Zal wat zijn als dit de aanleiding is, maar dat lijkt me van niet omdat we ook een andere bondscoach hebben die niets van deze zaak zou moeten hebben mee gekregen.

Een bondscoach die er op z'n zachts gezegd nogal een vreemd selectiebeleid op na lijkt te houden. Niet dat ik vd Wiel zozeer zou willen zien, die gooit zijn eigen ruiten in verder.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Tsja, ik bezit schijnbaar hele andere normen en waarden als ik zo de reacties op deze pagina lees.

Heeft weinig met normen en waarden te maken, des te meer aan onwetendheid aan jou kant. Als iemand zijn vrouw verwaarloost, slaat, negeert, kleineert; mag zij haar liefde dan wel bij iemand anders zoeken? En is die man ook 'de dader'?

Beter is het om niets te zeggen over zulke situaties, we zijn namelijk niet in staat om in iemand zijn slaapkamer te kijken.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Heeft weinig met normen en waarden te maken, des te meer aan onwetendheid aan jou kant. Als iemand zijn vrouw verwaarloost, slaat, negeert, kleineert; mag zij haar liefde dan wel bij iemand anders zoeken? En is die man ook 'de dader'?

Hehe, mijn vriendin ging ook vreemd met mij. Wat jij zegt is ook wel redelijk van toepassing op mijn situatie, alleen werd mijn vriendin toentertijd ernstig verwaarloosd door haar vriendje. Toen kreeg ze met mij een vriendje die wel om haar gaf.

Overigens kon die gozer mij wel schieten omdat hij lid van de HK van Groningen is hahaha.

Ik denk dat het verstandig is om niet vroeg te oordelen. Elke situatie is anders en om op voorhand wel iemand neer te sabelen is niet verstandig. Er is altijd een keerzijde van de medaille.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Je gaat niet naar bed met de vrouw/vriendin van je teamgenoot, familie, collega of wat ook.

En ja, er zijn wel uitzonderingen van relaties waarin het slecht gaat, maar maak dat dan eerst uit ofzo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je gaat niet naar bed met de vrouw/vriendin van je teamgenoot, familie, collega of wat ook.

En ja, er zijn wel uitzonderingen van relaties waarin het slecht gaat, maar maak dat dan eerst uit ofzo.

Lol. Maar als je de echtgenoot niet kent is het goed .

Vind het maar een vreemde gedachtegang. Het is de verantwoordelijkheid van de vreemdganger, al is monogamiteit dezerdagen ook wel iets heel ouderwets. Alsof polygamie zo'n zonde is.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Niet dat dit in een relatietopic moet veranderen. Maar meisjes kunnen ook onzeker zijn en zich vasthouden aan een relatie, ook al is diegene niet goed voor haar. Of bang zijn om het uit te maken, juist vanwege een dwingend karakter van het vriendje. Elke situatie zou op zichzelf bekeken moeten worden.

In een team kan het inderdaad al snel de verkeerde kant op gaan binnen een team. Ik denk dat je als een John Terry zijnde hier ook wat slimmer over na had moeten denken. Maar ja, je weet hoe die vrouwtjes zijn

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zou niet snel zoiets doen met iemand die een relatie heeft. Dat voelt gewoon fout. Maar het is nog weer een stap verder om het bij iemand te doen die je zelf goed kent, zoals Terry bij zijn ploegmaat of Giggs bij zijn broer zijn vrouw.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Overigens had Terry natuurlijk ook gewoon een vrouw

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

LOL, dat maakt het wel ietsje erger

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.