- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zou niet snel zoiets doen met iemand die een relatie heeft. Dat voelt gewoon fout. Maar het is nog weer een stap verder om het bij iemand te doen die je zelf goed kent, zoals Terry bij zijn ploegmaat of Giggs bij zijn broer zijn vrouw.
Chiq is het niet, maar daar is ook alles mee gezegd. Ook mag je m.i. nooit wat kwalijk genomen worden, wel eens dat het niet chiq is.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Overigens had Terry natuurlijk ook gewoon een vrouw
Ongetwijfeld zal ze Terry wel geslagen en vernederd hebben. Dan mag het natuurlijk voor Terry.
kos
-
- 46705 berichten
- 8862 stemmen
Ik verbaas mij een beetje over de pers inzake die NL wedstrijd. Je wist toch allang dat we met deze verdediging niets op het WK te zoeken hebben, komen ze daar werkelijk nu pas achter
.
Verder blijft het natuurlijk heerlijk dat Jong Ajax van die vreselijke Groenendijk met zijn domme hautaine opmerkingen maar blijft verliezen, zelfs van Achilles nu
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
IVerder blijft het natuurlijk heerlijk dat Jong Ajax van die vreselijke Groenendijk met zijn domme hautaine opmerkingen maar blijft verliezen, zelfs van Achilles nu
.
Je doet net alsof ze wekelijks verliezen maar staan ondertussen nog in het linkerrijtje. En welke opmerkingen bedoel je? Dat de JL niet meer zou bestaan zonder het geld van Fox? Het erge is dat hij daar waarschijnlijk nog gelijk in heeft ook.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Als Jong Ajax gister had gewonnen, stonden ze gedeeld 2e 
Maargoed, kos vindt altijd wel een stok om mee te slaan. Ajax miste gister 18 spelers en kwam met A en B junioren aan. De jongste ploeg ooit die betaald voetbal speelde. Dan kan je wel eens 2-1 verliezen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ongetwijfeld zal ze Terry wel geslagen en vernederd hebben. Dan mag het natuurlijk voor Terry.
Je gaat het hele punt voorbij. Namelijk dat zwijgen goud is bij relationele problemen die ver van je bed staan. Tenzij je een onderdeel van de trinity bent; de man, de vrouw of de bloody relatietherapeut.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Verder blijft het natuurlijk heerlijk dat Jong Ajax van die vreselijke Groenendijk met zijn domme hautaine opmerkingen maar blijft verliezen, zelfs van Achilles nu
.
Even dacht ik het dat je over NEC had m.b.t. 'blijft verliezen'. Je kletst nonsens, want ze staan keurig linkerrijtje en hebben er net zoveel gewonnen als verloren. Prima voor een debuterende ploeg waarbij de helft nog nat achter de oren is.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Blatter geeft toe: ?WK van 2022 in Qatar in de zomer is een fout? - voetbalzone.nl
Eerst het WK verkopen aan de hoogste bieder ipv het land met het beste plan en dan achteraf opmerken dat het wel eens dom was om die corrupte beslissing te nemen

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
.
Gehavend Jong Ajax komt tekort
NIET GENOEG - Jong Ajax heeft zondagmiddag het Jupiler League-duel tegen Achilles ’29 met 2-1 verloren. In Groesbeek bleek het zwaar verzwakte team van Alfons Groenendijk niet in staat om te overtuigen. Liefst zestien spelers werden niet geselecteerd vanwege interlandverplichtingen en de inbreng van een aantal A-junioren bleek niet genoeg om een verliespartij te voorkomen.
Gehavend Jong Ajax komt tekort - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Overigens in mijn ogen wel terecht dat ze moesten spelen. Dat is het risico als je op dit niveau mee wilt acteren. Ook al mis je 16(!) spelers.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Hij is fijn
Handig zo'n verzorger
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ach, laat lekker trollen:) Je moet als supporter van de hekkensluiter toch ergens je vertier zien te halen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Rennen ken die wel
Was een decennia geleden ook hier in Nederland toch, die verzorger die netjes de bal voor de lijn weghaalde 
EDIT:
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik wou em al posten, Materny. Wat een classic is dat 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zie nu pas dat hij hem achter het standbeen van de lijn haalt 
Wereldsave hoor 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Doet me direct denken aan die verzorger van De Treffers tegen NEC. 
Die kopbal. Werd er een scheidsrechtersbal gegeven in de zestien en schiet Wisgerhof in de 90e nog de winnende binnen.
Jong Oranje trouwens weer gewonnen in de kwalificatiewedstrijden.
0-1 tegen Luxemburg.
Heel magertjes. En ook nog eens uit een pingel.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Anders lees je ff twee en drie posts boven je, pik.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Voor degenen die zeiden (/zeggen) dat Eriksen niet belangrijk was voor Ajax: Bewijs: Ajax verliest met Eriksen veel - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Voor degenen die zeiden (/zeggen) dat Eriksen niet belangrijk was voor Ajax: Bewijs: Ajax verliest met Eriksen veel - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Lekker veel spelfouten 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Van Gaal: 'Andorra, dat wordt geen makkelijke wedstrijd'
'Oppassen voor spelhervattingen Andorra'

Sinds oktober 2009 hebben ze maar liefst 3 hele doelpunten gemaakt, en daarvan 2 in 2 oefenpotjes!
En in september 2005 was 't laatste gelijkspel in een kwalificatiewedstrijd, de rest zijn allemaal nederlagen.

moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Misschien moet hij dan eens wat fatsoenlijke mensen oproepen ipv Schaken, Verhaegh, Vlaar, De Vrij, Willems en dat soort flapdrollen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Hij moet gewoon eens spelers oproepen als Nigel de Jong, Elia, Maduro, van der Wiel.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Misschien moet hij dan eens wat fatsoenlijke mensen oproepen ipv Schaken, Verhaegh, Vlaar, De Vrij, Willems en dat soort flapdrollen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Agustien dan ook oproepen? Of Tiendalli? Deden 't namelijk ook uitstekend bij Swansea City.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Klopt, maar spelers als Indi en De Vrij hebben wel meer talent dan Vlaar, volgens mij. We moeten ook niet vergeten dat ze pas 21 zijn. Een speler als Jaap Stam speelde op die leeftijd nog in de eerste divisie. Normaal gesproken zouden dit soort spelers langzamer gebracht worden, maar nu worden ze eigenlijk al vroeg voor de leeuwen geworpen, omdat de generatie voor hun sneller wordt weggesaneerd.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Fluitconcert bij Amsterdams lied op Rotterdams festijn - AD.nl
Rivaliteit tusssen 010 en 020 laait weer op - AD.nl
Rotterdam houdt zijn Ajaxstraat - AD.nl
Vanaf 11 minuten ongeveer
Stelletje calimero's haha.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nogal, maar hier kan ik de humor wel een beetje van inzien:P
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
"Jullie zijn zo bekrompen en kortzichtig?"
"JAAAA!"

kos
-
- 46705 berichten
- 8862 stemmen
Kan me niet herinneren dat iemand ooit zo publiekelijk op tv is afgebrand als Van Gaal gisteren bij VI, jezes zeg.
happie
-
- 6242 berichten
- 426 stemmen
Ze hadden het wel iets kunnen minderen, maar hij vraagt er natuurlijk ook wel zelf om.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.