• 15.912 nieuwsartikelen
  • 178.816 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.769 acteurs
  • 199.218 gebruikers
  • 9.385.305 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ging nergens meer over, terecht aan de schandpaal genageld.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Kan me niet herinneren dat iemand ooit zo publiekelijk op tv is afgebrand als Van Gaal gisteren bij VI, jezes zeg.

Moet het nog terugkijken, maar het zal vast terecht zijn. Vakman, maar als bondscoach vind ik hem waardeloos en als mens is hij een parodie geworden.

Overigens:

KNVB baalt van interviews Kraay junior: 'Wat voegt dit nou toe?' - voetbalzone.nl

Dat Hansie, Hansie onze bondscoach nog maar een heel jaar mag kwellen met kutvragen

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Nou, even terug gekeken -sowieso prettig dat nog eens bevestigd werd dat de club van Leo Driessen toch echt Telstar en niet Ajax is, zoals sommigen hier maar blijven beweren- maar ik vond de kritiek nog wel meevallen. Ze zeiden geen rare dingen, hielden het redelijk serieus en als ze al op de man spelen is dat juist vanwege die persoonlijkheid van hem.

Overigens is die Van Oostveen een echte; aalglad. Wat je ook van Hansie Hansie vindt, echt vreemde vragen stelt hij niet. KNVB wil dus ook geen lastige vragen.

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

Ja, maar de hele tijd 'totale idioot' , 'moet opgenomen worden' etc. is toch wel heftig hoor.

En het ging maar door, een half uur lang of zo.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ja, maar de hele tijd 'totale idioot' , 'moet opgenomen worden' etc. is toch wel heftig hoor.

En het ging maar door, een half uur lang of zo.

Ik weet niet of je vaker VI kijkt, maar zo doen ze bijna altijd als het over Van Gaal gaat.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

'Totale idioot" is denk ik een juiste verwoording van het gedrag van Van Gaal, en 'moet opgenomen worden' is een hyperbool, dat werkt prima als stijlmiddel.

kos

• 46703 berichten
  • 8862 stemmen

Ik vond het dit keer toch wel ver gaan. Tegen iemand die zich er niet tegen kan verdedigen aan tafel. Maar goed.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Tja, met alle respect hoor maar die man is dan ook echt compleet gestoord en van 't padje, een narcistische totaalidioot die denkt in het aloude iedereen is gek behalve ik syndroom. Het meest gênante is nog wel dat het steeds erger lijkt te worden. Als de KNVB een greintje zelfrespect zou hebben zou die malloot vandaag nog Zeist worden uit gesodemieterd ten faveure van Guus Geluk.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Haha, die Taco bij VI "Ja, ze hebben geen heel goede jeugd op dit moment" No shit Sherlock, dat was nu net de reden dat Cruijff erin is gestapt en dat roept de club al twee jaar dat ze over een aantal jaar pas volwaardig opgeleide spelers hebben en de rest moet worden opgevuld. Vooral onder de 16- en 17-jarigen is een groot gat. Heeft hij onder een steen gelegen de afgelopen tijd?

En Taco gaat maar door, dat het toen slechts 2-0 was in Madrid en dat je er nu blij mee zou zijn. Toen ook, want het had wel 7-0 moeten worden, alleen een heel goede Stekelenburg hield er van alles uit. Nog even zijn punt duidelijk maken terwijl Johan en René het net onderuit hebben gehaald. Mooi stukje voor jou otherfool.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Lachwekkend inderdaad. Die man snapt dus niks van de hele revolutie binnen Ajax. Laat mensen maar lachen en klagen, maar uiteindelijk gaat het langetermijnwerk bij Ajax zich uitbetalen. Zal je tussendoor vast wel eens een titel kosten, maar so be it.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

otherfool schreef:

Tja, met alle respect hoor maar die man is dan ook echt compleet gestoord en van 't padje, een narcistische totaalidioot die denkt in het aloude iedereen is gek behalve ik syndroom. Het meest gênante is nog wel dat het steeds erger lijkt te worden. Als de KNVB een greintje zelfrespect zou hebben zou die malloot vandaag nog Zeist worden uit gesodemieterd ten faveure van Guus Geluk.

(afbeelding)

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Ik vond het dit keer toch wel ver gaan. Tegen iemand die zich er niet tegen kan verdedigen aan tafel. Maar goed.

Hij zal er ook niet gaan zitten om zichzelf te verdedigen.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Moet het nog terugkijken, maar het zal vast terecht zijn. Vakman, maar als bondscoach vind ik hem waardeloos en als mens is hij een parodie geworden.

Overigens:

KNVB baalt van interviews Kraay junior: 'Wat voegt dit nou toe?' - voetbalzone.nl

Dat Hansie, Hansie onze bondscoach nog maar een heel jaar mag kwellen met kutvragen

Sowieso vinden ze hem bij VI ook een vakman als trainer, maar hij gedraagt zicht natuurlijk natuurlijk als een ontzettende dorpsidioot. Hij doet tegen iedere journalist zo. Dus ik snap de KNVB ook niet in deze.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

De KNVB is laf. Ze durven Louis niet te zeggen dat hij een idioot is die eens normaal antwoord moet geven.

Ben het wel met otherfool eens. Louis eruit schoppen en Hiddink aanstellen, zou een gouden zet zijn. Ook iemand die een jongen als Sneijder voor zich kan winnen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Oja, tv-tip voor otherfool, de heilige El Salvador zit vanavond bij Humberto Tan aan tafel om 22.30 uur. Mis dat niet!

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Vanavond spelen ze trouwens in een stadion met een capaciteit van 850 toeschouwers!

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Oja, tv-tip voor otherfool, de heilige El Salvador zit vanavond bij Humberto Tan aan tafel om 22.30 uur. Mis dat niet!

Da's dan de eerste keer dat seniele Jopie aan een tafel zit waar hij niet de domste is. Humberto

Maar ik pas voor dergelijke tv-drek, als je het niet erg vindt.

mjk87 schreef:

Mooi stukje voor jou otherfool.

Ik heb het gisteren half slapend wat zitten kijken, het blijft een vervelend kereltje die Taco. Hoewel het wel grappig is dat sinds die 'revolutie' er alleen maar meer aankopen worden gedaan, er niemand meer doorstroomt uit de jeugd en Ajax inmiddels nauwelijks meer met Nederlanders speelt, allemaal onder toeziend oog van Jopie '6+5' Cruyff. Daar kan die zuurpruim wel wat mee natuurlijk.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Het is een kwestie van tijd voordat het roer bij Ajax weer omgaat. Het is niet alsof er maar wat werd aangeprutst in de jeugd voordat de 'revolutie' werd voltrokken.

kos schreef:

Kan me niet herinneren dat iemand ooit zo publiekelijk op tv is afgebrand als Van Gaal gisteren bij VI, jezes zeg.

Een beetje treurig is het wel. Natuurlijk stelt Kraay veel onzinnige vragen, maar Van Gaal zou zich er met een kwinkslag vanaf moeten maken. Aan de andere kant, als je zoveel gezeik vanuit het RTL-kamp over je heen krijgt en als landelijke kop van jut fungeert kan ik me ook wel voorstellen dat je een baan als bondscoach als opoffering ervaart.

Het levert wel mooie televisie op, ik kijk bijna meer uit naar het praatje na afloop dan naar de wedstrijd van vanavond. Misschien moet Wilfried de Jong beide heren eens uitnodigen voor een gezamenlijke aflevering van 24 Uur Met. Ik zou zeker kijken.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ach Louis heeft meer verstand van voetbal dan 100 journalisten samen, die staat hier gewoon boven.

De kans op succes komend WK is klein, maar als iemand het kan dan is het Van Gaal.

Overigens is de revolutie nog geen 3 jaar geleden gestart. Nogal logisch dat er nu geen talenten doorbreken, dat is juist het probleem.

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

Kai schreef:

De kans op succes komend WK is klein, maar als iemand het kan dan is het Van Gaal.

Juist niet.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

http://www.vi.nl/radio/finnbogason-mist-erkenning-in-aanbieding-heerenveen.htm

Echt, zulke mensen zou je eerst eens vijf jaar op bijstandsniveau neer moeten zetten en dan opnieuw gaan onderhandelen. Erkenning missen, houd toch op! En een transfersom van zeven nullen is dus ook geen erkenning blijkbaar, maar een heel hoog salaris wel, vreemde gedachtekronkel.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Mooi artikel over Buffon. Ik had geen idee dat ie zo ziek was geweest.

Gianluigi Buffon: from depression to Italy's record books | Football | theguardian.com

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Zolang hij elke interland nog nieuwe namen selecteert en de betere spelers eruit laat, plus dat hij de belangrijke jongens schoffeert, zal het niks worden. We gaan het WK in met een totaal niet ingespeeld elftal dat bang is voor de coach en louter bestaat uit Eredivisie spelers terwijl de betere alternatieven uit het buitenland niet spelen.

Loot je een beetje lastig, dan vlieg je uit de poulefase.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Het is gewoon een zootje onder lallende Lowietje.

Rouleren tussen 6 (!) keepers, constant wisselen met de aanvoerder, ruzie maken met de pers (uiteraard) en inderdaad alleen jeugdige, doodsbange, onmondige spelers durven opstellen, met als klapstuk het intens zielige kleineren van die arme Sneijdertje... het blijft doodzonde dat de resultaten in die pretgroep tegen de lamme en de blinde zo slecht nog niet zijn waardoor Holland met die malle gast opgescheept blijft zitten. En ik ben bang dat een nieuwe pretloting ze ook nog zomaar naar de kwartfinales kan brengen, waarna Lowietje weer een bordes op gaat zoeken natuurlijk. Of beter nog: een rondvaarttocht. Ik zie hem nu al glunderen...

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Kai schreef:

Overigens is de revolutie nog geen 3 jaar geleden gestart. Nogal logisch dat er nu geen talenten doorbreken, dat is juist het probleem.

Ben inmiddels benieuwd of dat überhaupt wel de bedoeling is. Het nieuwe beleid lijkt gewoon te zijn om toptalenten van een jaar of 16 a 18 voor veel geld uit heel Europa te halen (die namen kun je gewoon van lijsten plukken), die vervolgens snel een kans te geven in het eerste om vervolgens te cashen. Lijkt me overigens helemaal geen slecht businessplan hoor, veel zinvoller dan een jeugdopleiding.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zolang hij elke interland nog nieuwe namen selecteert en de betere spelers eruit laat, plus dat hij de belangrijke jongens schoffeert, zal het niks worden. We gaan het WK in met een totaal niet ingespeeld elftal dat bang is voor de coach en louter bestaat uit Eredivisie spelers terwijl de betere alternatieven uit het buitenland niet spelen.

Loot je een beetje lastig, dan vlieg je uit de poulefase.

Wie schoffeert Van Gaal dan? Sneijder? Die wordt niet geschoffeerd maar op scherp gezet en terecht. Een prof-voetballer hoort fit te zijn, Sneijder was dat niet en dat is een aanvoerder van Oranje onwaardig.

Dat hij telkens nieuwe namen selecteert is ook niet zo vreemd. In 40 jaar tijd is de lichting zelden slechter geweest dan nu. Dat hij daarom alternatieve afweegt vind ik begrijpelijk. Zorgen dat het team ingespeeld raakt is pas in de laatste fase van de voorbereiding van belang.

Van Gaal staat al zijn levenlang voor goed en aantrekkelijk voetbal en presteert nagenoeg altijd bovenmatig. Van Gaal zou daarom wat meer krediet verdienen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ben inmiddels benieuwd of dat überhaupt wel de bedoeling is. Het nieuwe beleid lijkt gewoon te zijn om toptalenten van een jaar of 16 a 18 voor veel geld uit heel Europa te halen (die namen kun je gewoon van lijsten plukken), die vervolgens snel een kans te geven in het eerste om vervolgens te cashen. Lijkt me overigens helemaal geen slecht businessplan hoor, veel zinvoller dan een jeugdopleiding.

Wederom, de huidige opleiding was matig en in de leeftijd 15-18 had Ajax te weinig klasse, dus hebben ze in die leeftijdscategorie een hoop talenten aangekocht. Maar het is de bedoeling dat dit in de toekomst niet meer hoeft, dan zou het opleidingsniveau bij Ajax weer op niveau moeten zijn.

Het is allemaal zo simpel en logisch en toch snappen mensen het maar niet.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Het moet ook een 'combinatie van' gaan worden en inderdaad, tot nu toe pakt het goed uit.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Kai schreef:

Van Gaal staat al zijn levenlang voor goed en aantrekkelijk voetbal en presteert nagenoeg altijd bovenmatig. Van Gaal zou daarom wat meer krediet verdienen.

Aan de andere kant heeft Van Gaal als BC voorlopig alleen maar gefaald.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wederom, de huidige opleiding was matig en in de leeftijd 15-18 had Ajax te weinig klasse, dus hebben ze in die leeftijdscategorie een hoop talenten aangekocht. Maar het is de bedoeling dat dit in de toekomst niet meer hoeft, dan zou het opleidingsniveau bij Ajax weer op niveau moeten zijn.

Niet helemaal waar; de beste talenten (waar ook vandaan) wil Ajax aan zich gaan binden. Vervolgens willen ze aankopen voor de selectie tot het minimum beperken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.