• 15.918 nieuwsartikelen
  • 178.829 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.775 acteurs
  • 199.218 gebruikers
  • 9.385.594 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

otherfool schreef:

(embed)

Koekoek.

Hahah baas

j0enne schreef:

Gudmundsson ook nog eens een hattrick.

Nu nog bij AZ, want daar houd het niet over. Of speelt hij bij Ijsland op een geheel andere positie ?

Onderhond

• 87606 berichten
  • 12868 stemmen

Gezien het doelsaldo zou 1 punt normaal moeten volstaan voor de Belgen. Al kan je dat natuurlijk best al in Kroatië pakken, een stressloze laatste wedstrijd zou fijn zijn

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Hahah baas

(quote)

Nu nog bij AZ, want daar houd het niet over. Of speelt hij bij Ijsland op een geheel andere positie ?

Volgens Soccerway gewoon linksbuiten.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

otherfool schreef:

(embed)

Koekoek.

De fans zongen naar Ronaldo "you're just a cheap Gareth Bale"

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

De fans zongen naar Ronaldo "you're just a cheap Gareth Bale"

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Geweldige goals trouwens van Gudmondsson.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Wat een doelpunten inderdaad.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

België!

Moeiteloze zege waarbij de Duivels niet eens voluit zijn moeten gaan. Kroaten gelijk in Servië, 5 punten voor met nog 2 matchen te gaan. Kan en mag gewoon niet meer misgaan!

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Overigens deed de regisseur mee met wie de slechtste prestatie van de dag neerlegde. Vreselijk, al die herhalingen en dat terwijl het spel al weer druk onderweg was. En de scheids was ook wat vreemd soms, zeker die keeper had voor tijdrekken tig maal geel mogen hebben. Verder moest ik wel lachen toen die 2-1 viel. Pingel niet meer gezien, toen begon de film net,

Nederland zelf vond ik niet eens onaardig spelen. Ze toonden wel wil door flink af te jagen en maar te blijven aanvallen. De krant zei dat dit de slechtste interland onder Van Gaal was, dat vond ik wel meevallen eigenlijk.

Willems voegde werkelijk niets toe, maar heb ik niet echt op een fout kunnen betrappen, anders dan het centrale duo. Janmaat was wel prima, net als Sneijder die de volle 90 minuten mocht spelen, dus De Bondscoach vond dat ongetwijfeld ook.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Gudmondsson, alleen Cziommer kon hem vroeger zo in de kruising schieten

Vanmiddag Mokotjo met Zuid-Afrika tegen Botswana. Kijken of hij dan ook de mond van Koeman snoert

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Moeiteloze zege waarbij de Duivels niet eens voluit zijn moeten gaan. Kroaten gelijk in Servië, 5 punten voor met nog 2 matchen te gaan. Kan en mag gewoon niet meer misgaan!

En dan nog zonder de grootste sterkhouders Kompany, Hazard en Vermaelen.

Dankzij de 0-2 zege in en tegen Schotland, stijgen de Belgen opnieuw een paar plaatsen op de FIFA-ranking. Volgende donderdag springt België van de tiende naar de vijfde of zesde plaats. Het wordt hoe dan ook de hoogste ranking die de Duivels ooit behaalden.

De Belgen springen in ieder geval over Brazilië, Kroatië, Portugal en Nederland naar plaats zes. En België kan zelfs vijfde worden als Italië dinsdag in eigen huis niet wint van Tsjechië.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

mjk87 schreef:

Willems voegde werkelijk niets toe, maar heb ik niet echt op een fout kunnen betrappen, anders dan het centrale duo. Janmaat was wel prima, net als Sneijder die de volle 90 minuten mocht spelen, dus De Bondscoach vond dat ongetwijfeld ook.

Waarom hebben wij trouwens nog juffrouw De Vrij achterin staan en niet onze rock in the burning Ron Vlaar die als aanvoerder van Aston Villa wekelijks speelminuten maakt in de Premier League. Willems vond ik gisteren een lachertje. Wist zonder een directe tegenstander tot drie maal toe de bal over de zijlijn te laten lopen. Je moest mij oprapen toen hij zijn directe leermeester Manolev ging nadoen en van die coole voorzetten ging geven . Ik hoop op een goede periode van Pieters en als dat niet gebeurd dan moet je maar eens kijken hoe ver Schaars op die positie uit de voeten kan.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Die Feyenoorders gisteren weer hé (+Willems) Stuk voor stuk kei-hard door het ijs gezakt.

Verdorie. Meneer v. Gaal, wake the fuck up!

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

@nclo: En Urby dan? Niet een echte verdediger, maar op die positie niet slechter dan eender andere back die we hebben, maar wel met fikse ervaring en aanvallend en in balbezit wel van toegevoegde waarde. En hij speelt regelmatig in Milaan.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

speedy23 schreef:

De Belgen springen in ieder geval over Brazilië, Kroatië, Portugal en Nederland naar plaats zes. En België kan zelfs vijfde worden als Italië dinsdag in eigen huis niet wint van Tsjechië.

Koekoek Overigen >> Algemeen >> Het grote voetbaltopic #3

Dat is nog veel sneller gegaan dan verwacht...

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Dan kunnen we Drenthe ook weer gaan uitproberen op linksback.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

mjk87 schreef:

@nclo: En Urby dan? Niet een echte verdediger, maar op die positie niet slechter dan eender andere back die we hebben, maar wel met fikse ervaring en aanvallend en in balbezit wel van toegevoegde waarde. En hij speelt regelmatig in Milaan.

Natuurlijk, hoe kan ik die vergeten

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Na pas 2 wedstrijden op de linksback in weet niet hoeveel jaar eerst maar even afwachten hoe hij het daar doet.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

speedy23 schreef:

[/i]

Ja, die Belgen zijn goed, maar soms vraag je je echt af hoe men tot die ranglijsten komt. Bosnië komt op 9, serieus België en Bosnië hebben dan wel een hooggeplaatste tegenstander in de poule, dat levert veel punten op, maar toch.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Litmanen was een hele goeie voetballer, maar heeft natuurlijk een uitstraling van niks. Totaal geen persoonlijkheid, en dan waarschijnlijk met een nogal dikke kop, kan ik me ergens wel voorstellen dat je die niet herkent. Zou ook denk ik niet opvallen als je hem in Hoog Catherijne om een sigaretje ziet bietsen.

Zelden zoveel onzin gelezen zeg. Die man had enorm veel persoonlijkheid. Persoonlijkheid hebben is wat anders dan met een stoer hoofd a la Ronaldo of Balotelli rondlopen en domme dingen zeggen of jezelf steeds de hemel in prijzen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Sowieso vraag ik mij af waar die ranglijst op is gebaseerd. Portugal bijvoorbeeld stond een halfjaar geleden 6e en steeg naar de 5e plaats terwijl ze punten verspilden tegen o.a. Cyprus terwijl Nederland rond die periode met twee vingers in zijn neus won van Hongarije en Roemenië (die volgens mij allebei helemaal niet zo slecht in de ranking staan) en zakte toen naar de 9e plaats. Yeah, right.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

depri83 schreef:

Geweldige goals trouwens van Gudmondsson.

(embed)

Wat een goal inderdaad. Waarom laat ie dit bij AZ zo weinig zien?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ja, die Belgen zijn goed, maar soms vraag je je echt af hoe men tot die ranglijsten komt. Bosnië komt op 9, serieus België en Bosnië hebben dan wel een hooggeplaatste tegenstander in de poule, dat levert veel punten op, maar toch.

Niet zo lastig hoor. Resultaten van 5 jaar terug vervallen ten koste van resultaten van nu. Dus oa de Belgen verliezen heeft veel matige resultaten, terwijl Oranje in die jaren bijna alle wedstrijden won.

Het geeft alleen af en toe een wat vertekenend beeld op de Fifa ranglijst, omdat een hoop aparte landen plots heel hoog staan, terwijl ze sportief daar niet horen.

Ik heb gister nauwelijks wat gezien, op het slot na. Zag er vrij dramatisch uit van Oranje. Ik heb alleen maar lange kansloze ballen van die 2 idioten centraal achterin bij ons gezien. Mijn god. Ga eens gewoon voetballen over de grond zeg. Mazzel nog dat je niet daar verliest, dan sta je echt voor gek in Europa.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Koekoek Overigen >> Algemeen >> Het grote voetbaltopic #3

Dat is nog veel sneller gegaan dan verwacht...

Die A&L Is er trouwens ook nog een Ajax&Litmanen2 en 3? Vanwaar die 1 eigenlijk?

Maar het lijkt bij België dan ook eindelijk eens op zijn plaats te vallen. Ze staan ook best hoog bij de bookies voor het komende wk.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

nclo schreef:

Sowieso vraag ik mij af waar die ranglijst op is gebaseerd. Portugal bijvoorbeeld stond een halfjaar geleden 6e en steeg naar de 5e plaats terwijl ze punten verspilden tegen o.a. Cyprus terwijl Nederland rond die periode met twee vingers in zijn neus won van Hongarije en Roemenië (die volgens mij allebei helemaal niet zo slecht in de ranking staan) en zakte toen naar de 9e plaats. Yeah, right.

Waarschijnlijk omdat de punten van voorgaande jaren (succesjaar 2010, wellicht?) op dat moment minder (of niet meer?) meetelden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Die A&L Is er trouwens ook nog een Ajax&Litmanen2 en 3? Vanwaar die 1 eigenlijk?

Maar het lijkt bij België dan ook eindelijk eens op zijn plaats te vallen. Ze staan ook best hoog bij de bookies voor het komende wk.

Ach, zelf ontwijkt die kerel al zijn mislukte uitspraken uit het verleden, dus hij is wel de laatste die daar nog mag lachen bij iemand anders.

Die 1 staat voor Ajax op 1

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Heb je daar ook een stropdas van?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ach, zelf ontwijkt die kerel al zijn mislukte uitspraken uit het verleden, dus hij is wel de laatste die daar nog mag lachen bij iemand anders.

Die 1 staat voor Ajax op 1

Ik geloof er niks van, da's nu makkelijk zeggen met die 3 kampioenschappen op rij, maar in 2006 was 't andere koek.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ik geloof er niks van, da's nu makkelijk zeggen met die 3 kampioenschappen op rij, maar in 2006 was 't andere koek.

In 2006 was het niet al te lang na 2004, toen waren we ook kampioen haha. Ajax bovenaan, Litmanen bovenaan. Een terechte 1 dus

Ik hoop trouwens niet weer een periode als die van 2005-2010 mee te maken waarin Ajax nationaal zo treurig voor de dag kwam. Vrij frustrerend. Titel mislopen op 1 punt, 1 goal, 3 punten etc. Flink beroerd

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

depri83 schreef:

Heb je daar ook een stropdas van?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.