- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Hahah baas 
Gudmundsson ook nog eens een hattrick.
Nu nog bij AZ, want daar houd het niet over. Of speelt hij bij Ijsland op een geheel andere positie ?
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12868 stemmen
Gezien het doelsaldo zou 1 punt normaal moeten volstaan voor de Belgen. Al kan je dat natuurlijk best al in Kroatië pakken, een stressloze laatste wedstrijd zou fijn zijn 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Hahah baas 
Nu nog bij AZ, want daar houd het niet over. Of speelt hij bij Ijsland op een geheel andere positie ?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
De fans zongen naar Ronaldo "you're just a cheap Gareth Bale" 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen

depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Geweldige goals trouwens van Gudmondsson.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
België!
Moeiteloze zege waarbij de Duivels niet eens voluit zijn moeten gaan. Kroaten gelijk in Servië, 5 punten voor met nog 2 matchen te gaan. Kan en mag gewoon niet meer misgaan!
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
Overigens deed de regisseur mee met wie de slechtste prestatie van de dag neerlegde. Vreselijk, al die herhalingen en dat terwijl het spel al weer druk onderweg was. En de scheids was ook wat vreemd soms, zeker die keeper had voor tijdrekken tig maal geel mogen hebben. Verder moest ik wel lachen toen die 2-1 viel. Pingel niet meer gezien, toen begon de film net,
Nederland zelf vond ik niet eens onaardig spelen. Ze toonden wel wil door flink af te jagen en maar te blijven aanvallen. De krant zei dat dit de slechtste interland onder Van Gaal was, dat vond ik wel meevallen eigenlijk.
Willems voegde werkelijk niets toe, maar heb ik niet echt op een fout kunnen betrappen, anders dan het centrale duo. Janmaat was wel prima, net als Sneijder die de volle 90 minuten mocht spelen, dus De Bondscoach vond dat ongetwijfeld ook.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Gudmondsson, alleen Cziommer kon hem vroeger zo in de kruising schieten 
Vanmiddag Mokotjo met Zuid-Afrika tegen Botswana. Kijken of hij dan ook de mond van Koeman snoert 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Moeiteloze zege waarbij de Duivels niet eens voluit zijn moeten gaan. Kroaten gelijk in Servië, 5 punten voor met nog 2 matchen te gaan. Kan en mag gewoon niet meer misgaan!
En dan nog zonder de grootste sterkhouders Kompany, Hazard en Vermaelen.
Dankzij de 0-2 zege in en tegen Schotland, stijgen de Belgen opnieuw een paar plaatsen op de FIFA-ranking. Volgende donderdag springt België van de tiende naar de vijfde of zesde plaats. Het wordt hoe dan ook de hoogste ranking die de Duivels ooit behaalden.
De Belgen springen in ieder geval over Brazilië, Kroatië, Portugal en Nederland naar plaats zes. En België kan zelfs vijfde worden als Italië dinsdag in eigen huis niet wint van Tsjechië.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Willems voegde werkelijk niets toe, maar heb ik niet echt op een fout kunnen betrappen, anders dan het centrale duo. Janmaat was wel prima, net als Sneijder die de volle 90 minuten mocht spelen, dus De Bondscoach vond dat ongetwijfeld ook.
. Ik hoop op een goede periode van Pieters en als dat niet gebeurd dan moet je maar eens kijken hoe ver Schaars op die positie uit de voeten kan.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die Feyenoorders gisteren weer hé
(+Willems) Stuk voor stuk kei-hard door het ijs gezakt.
Verdorie. Meneer v. Gaal, wake the fuck up!
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
@nclo: En Urby dan? Niet een echte verdediger, maar op die positie niet slechter dan eender andere back die we hebben, maar wel met fikse ervaring en aanvallend en in balbezit wel van toegevoegde waarde. En hij speelt regelmatig in Milaan.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
De Belgen springen in ieder geval over Brazilië, Kroatië, Portugal en Nederland naar plaats zes. En België kan zelfs vijfde worden als Italië dinsdag in eigen huis niet wint van Tsjechië.
Koekoek Overigen >> Algemeen >> Het grote voetbaltopic #3
Dat is nog veel sneller gegaan dan verwacht...
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Dan kunnen we Drenthe ook weer gaan uitproberen op linksback. 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
@nclo: En Urby dan? Niet een echte verdediger, maar op die positie niet slechter dan eender andere back die we hebben, maar wel met fikse ervaring en aanvallend en in balbezit wel van toegevoegde waarde. En hij speelt regelmatig in Milaan.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Na pas 2 wedstrijden op de linksback in weet niet hoeveel jaar eerst maar even afwachten hoe hij het daar doet.
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
[/i]
Ja, die Belgen zijn goed, maar soms vraag je je echt af hoe men tot die ranglijsten komt. Bosnië komt op 9, serieus
België en Bosnië hebben dan wel een hooggeplaatste tegenstander in de poule, dat levert veel punten op, maar toch.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Litmanen was een hele goeie voetballer, maar heeft natuurlijk een uitstraling van niks. Totaal geen persoonlijkheid, en dan waarschijnlijk met een nogal dikke kop, kan ik me ergens wel voorstellen dat je die niet herkent. Zou ook denk ik niet opvallen als je hem in Hoog Catherijne om een sigaretje ziet bietsen.
Zelden zoveel onzin gelezen zeg. Die man had enorm veel persoonlijkheid. Persoonlijkheid hebben is wat anders dan met een stoer hoofd a la Ronaldo of Balotelli rondlopen en domme dingen zeggen of jezelf steeds de hemel in prijzen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Sowieso vraag ik mij af waar die ranglijst op is gebaseerd. Portugal bijvoorbeeld stond een halfjaar geleden 6e en steeg naar de 5e plaats terwijl ze punten verspilden tegen o.a. Cyprus terwijl Nederland rond die periode met twee vingers in zijn neus won van Hongarije en Roemenië (die volgens mij allebei helemaal niet zo slecht in de ranking staan) en zakte toen naar de 9e plaats. Yeah, right.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat een goal inderdaad.
Waarom laat ie dit bij AZ zo weinig zien?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, die Belgen zijn goed, maar soms vraag je je echt af hoe men tot die ranglijsten komt. Bosnië komt op 9, serieus
België en Bosnië hebben dan wel een hooggeplaatste tegenstander in de poule, dat levert veel punten op, maar toch.
Niet zo lastig hoor. Resultaten van 5 jaar terug vervallen ten koste van resultaten van nu. Dus oa de Belgen verliezen heeft veel matige resultaten, terwijl Oranje in die jaren bijna alle wedstrijden won.
Het geeft alleen af en toe een wat vertekenend beeld op de Fifa ranglijst, omdat een hoop aparte landen plots heel hoog staan, terwijl ze sportief daar niet horen.
Ik heb gister nauwelijks wat gezien, op het slot na. Zag er vrij dramatisch uit van Oranje. Ik heb alleen maar lange kansloze ballen van die 2 idioten centraal achterin bij ons gezien. Mijn god. Ga eens gewoon voetballen over de grond zeg. Mazzel nog dat je niet daar verliest, dan sta je echt voor gek in Europa.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Koekoek Overigen >> Algemeen >> Het grote voetbaltopic #3
Dat is nog veel sneller gegaan dan verwacht...
Die A&L
Is er trouwens ook nog een Ajax&Litmanen2 en 3? Vanwaar die 1 eigenlijk?
Maar het lijkt bij België dan ook eindelijk eens op zijn plaats te vallen. Ze staan ook best hoog bij de bookies voor het komende wk.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Sowieso vraag ik mij af waar die ranglijst op is gebaseerd. Portugal bijvoorbeeld stond een halfjaar geleden 6e en steeg naar de 5e plaats terwijl ze punten verspilden tegen o.a. Cyprus terwijl Nederland rond die periode met twee vingers in zijn neus won van Hongarije en Roemenië (die volgens mij allebei helemaal niet zo slecht in de ranking staan) en zakte toen naar de 9e plaats. Yeah, right.
Waarschijnlijk omdat de punten van voorgaande jaren (succesjaar 2010, wellicht?) op dat moment minder (of niet meer?) meetelden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Die A&L
Is er trouwens ook nog een Ajax&Litmanen2 en 3? Vanwaar die 1 eigenlijk?
Maar het lijkt bij België dan ook eindelijk eens op zijn plaats te vallen. Ze staan ook best hoog bij de bookies voor het komende wk.
Ach, zelf ontwijkt die kerel al zijn mislukte uitspraken uit het verleden, dus hij is wel de laatste die daar nog mag lachen bij iemand anders.
Die 1 staat voor Ajax op 1 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Ach, zelf ontwijkt die kerel al zijn mislukte uitspraken uit het verleden, dus hij is wel de laatste die daar nog mag lachen bij iemand anders.
Die 1 staat voor Ajax op 1
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
In 2006 was het niet al te lang na 2004, toen waren we ook kampioen haha. Ajax bovenaan, Litmanen bovenaan. Een terechte 1 dus
Ik hoop trouwens niet weer een periode als die van 2005-2010 mee te maken waarin Ajax nationaal zo treurig voor de dag kwam. Vrij frustrerend. Titel mislopen op 1 punt, 1 goal, 3 punten etc. Flink beroerd 
Joy4ever
-
- 4616 berichten
- 1840 stemmen
Heb je daar ook een stropdas van?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.