- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Slappe hap vandaag van Twente kant. Benfica hoeft er niet eens veel moeite voor te doen. Helaas.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Tjonge zeg, wat een kansloze bedoening, niet verwacht eerlijk gezegd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En 3-0...voor wie twijfelde.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Pfoeiiii wat een messcherpe counter. Een 10 met een griffel.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Afgeslacht. Ik ga maar onder de douche staan. Heb geen zin om nog verder te kijken lol.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
zo dat gaat nog genant worden met nog een klein half uur
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Zodra ze ook achter het standbeen gaan passen kun je beter douchen en omkleden 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Arsenal 1-1, die lijken alsnog gered.
Van Persie laat weer eens een keer wat zien. Want die valt me eerste twee competitiewedstrijden gruwelijk tegen. Toch ook een speler die heel erg afhankelijk is van de spelers om zich heen en ook een speler die in alles ruim voldoende is maar weinig echt extra kwaliteiten heeft. Zou hem in Oranje op moment ook niet opstellen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Van Persie laat weer eens een keer wat zien. Want die valt me eerste twee competitiewedstrijden gruwelijk tegen. Toch ook een speler die heel erg afhankelijk is van de spelers om zich heen en ook een speler die in alles ruim voldoende is maar weinig echt extra kwaliteiten heeft. Zou hem in Oranje op moment ook niet opstellen
Wat wil je met al die matige spelers om hem heen. Spelers als Nasri en Cesc zetten hem vrij voor de goal. Zie jij dit prutsers als Song doen? Pijnlijk slechte ploeg dat Arsenal. Het beste loten we hen morgen.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Wat een aanval zeg!
En wat betreft Wisgerhof, dat ie een klasbak is heb ik nooit beweerd, wel dat ie prima in het niveau van de Twente selectie past.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Witsel al 2 goaltjes. Nog ééntje en hij heeft een mooie hattrick vast 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Potdorie Twente wat een misser! 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Wat een geweldenaar is die Witsel.
Longen als een paard,inzicht,balgevoel,scorend-vermogen,sterk,snel....
Binnen 2/3jaar Manchester ( City) Of iets in die richting
Ik vindt hem nu al beter al Fallaini...
Belgie super voetbal natie met hun talenten !!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zelfs de naievelingen onder ons zullen nu toch moeten inzien dat we in europa echt he-le-maal niets meer voorstellen. Wat een slachting. Spelers als Ruiz en Douglas worden toch wel als de beteren van de eredivisie gezien, maar ook die vallen lelijk door de mand.
We zullen ons definitief moeten neerleggen bij een rol a-la Belgie en Denemarken.Pijnlijk maar waar.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Het goede nieuws is dat De Treffers hebben gewonnen.
Nu moet morgen Panathinaikos nog even een 3-0 achterstand wegwerken en het is zowaar een succesvolle week 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Zelfs de naievelingen onder ons zullen nu toch moeten inzien dat we in europa echt he-le-maal niets meer voorstellen. Wat een slachting. Spelers als Ruiz en Douglas worden toch wel als de beteren van de eredivisie gezien, maar ook die vallen lelijk door de mand.
We zullen ons definitief moeten neerleggen bij een rol a-la Belgie en Denemarken.Pijnlijk maar waar.
Ik zat me juist af te vragen; het niveau dat Benfica vandaag haalt, ik heb het de afgelopen 5 jaar niet van PSV, Ajax of Twente gezien. Daarmee vergeleken zijn die van Twente, toch echt de koploper van Nederland, vanavond sukkelaars. Wat een techniek, 1 keer raken en 2 keer alleen als het echt moet. Schitterend voetbal, daar valt maar 1 ding op te zeggen:
Benfica 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Vorig jaar hebben Ajax (minus 2x Real) en Twente (minus 1x Spurs) toch prima gepresteerd in de CL.
Kwestie van wat geluk met de loting en de vorm van de dag. Twente had vorige week ook kunnen winnen. Vanavond wel kansloos.
Als Ajax morgen niet al te krankzinnig loot dan hebben ze gewoon een aardige kans in de CL groepsfase. Maar als je Barca en AC Milan loot uit pot 1 en 2 dan wordt het weer veel te zwaar.
In pot 4 zitten bv Dortmund en Genk. Nou, aardig verschil.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Wat een techniek, 1 keer raken en 2 keer alleen als het echt moet. Schitterend voetbal, daar valt maar 1 ding op te zeggen:
Benfica
Plus nagenoeg elk duel op gretigheid winnen
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Belgie super voetbal natie met hun talenten !!
Over 6 a 7 jaar staat Belgie boven Nederland op de Fifa lijst.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik denk dat ploegen als Benfica en Porto op het einde van het jaar bij de beste acht van Europa blijken te horen. Dat land timmert hard aan de weg en denk oprecht dat dit echte Europese top is.
Ben het daarom ook niet met je eens. De top drie in Nederland zal de CL niet winnen maar Europees overwinteren kan nog steeds. Ook een EL winnen behoort gewoon tot de mogelijkheden als het allemaal net goed valt. Een ploeg als AC Milan. Ik vind het echt allemaal niet zoveel beter dan Ajax, Twente of PSV in vorm hoor.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Er staan trouwens nog een paar fantastische talenten klaar in de jeugd van Anderlecht. Zullen we over een paar jaar nog veel van gaan horen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Vorig jaar hebben Ajax (minus 2x Real) en Twente (minus 1x Spurs) toch prima gepresteerd in de CL.
Kwestie van wat geluk met de loting en de vorm van de dag. Twente had vorige week ook kunnen winnen. Vanavond wel kansloos.
Als Ajax morgen niet al te krankzinnig loot dan hebben ze gewoon een aardige kans in de CL groepsfase. Maar als je Barca en AC Milan loot uit pot 1 en 2 dan wordt het weer veel te zwaar.
Schat Milan echt niet bij de betere ploegen uit pot 2. Porto en Valencia heeft Ajax veel minder kans tegen.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Ja, want Ajax wint natuurlijk van Dortmund.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik denk dat het idee is dat ze daar juist niet van winnen...
Nuja we gaan wel kijken. Loten ze goed; waterkansje. Loten ze gemiddeld; hopen op een 3e plekje. Loten ze zwaar; Kennis Vermeer een vishengel cadeau doen.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Hoop dat Genk wat leukers treft dan Ajax. Winnen zit er voor Genk toch niet in, dan beter maar roemloos ten onder tegen wat echt grote ploegen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Niet mee eens. Thuis tegen Milan had Ajax het geluk dat Milan het wel best vond. Na de 1-0 van Ajax zette het even aan tot 1-1 en vond het daarna wel best en zette de boel op slot. Dat was een schijn potje. Uit tegen Auxerre gaven we het weg als een stel kleuters en uit tegen Milan was (hoewel goed) de tegenstander al geplaatst en geloofde het wel. Alleen thuis tegen Auxerre speelde Ajax aardig in een wedstijd die er om ging.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Welnee. België moet eerst maar eens een eindronde eens gaan halen. En over 7 jaar is de huidige generatie Belgen ook weer bijna met pensioen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hehe.
Nog een keer mijn tekst lezen, dan zou je deze opmerking niet maken.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik denk dat ploegen als Benfica en Porto op het einde van het jaar bij de beste acht van Europa blijken te horen. Dat land timmert hard aan de weg en denk oprecht dat dit echte Europese top is.
Ben het daarom ook niet met je eens. De top drie in Nederland zal de CL niet winnen maar Europees overwinteren kan nog steeds. Ook een EL winnen behoort gewoon tot de mogelijkheden als het allemaal net goed valt. Een ploeg als AC Milan. Ik vind het echt allemaal niet zoveel beter dan Ajax, Twente of PSV in vorm hoor.
Dat lijkt maar zo. Ploegen onderschatten de Nederlanders inmiddels en komen daarom op halve inzet een potje spelen. Toen het er op aan kwam gingen Real, Inter, Spurs en AC nog gemakkelijk door. Alleen Twente tegen Werder en Zenith vond ik verrassend goed.
Ajax tegen Kiev en Twente tegen Kazan waren bijvoorbeeld zwaar tegen de verhouding in.
Ook in de latere rondes van de EL komen we ploegen tegen als Villareal en Benfica en iki hoef niemand meer te herinneren aan wat er toen gebeurde. Laten we onszelf maar liever niet teveel wijs maken.,
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.