- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je kunt veel van Immers zeggen, maar dit gaat wel erg ver. Wordt hier zo langzamerhand als de Antichrist afgeschilderd.
. Die is gewoon de achilleshiel, en staat op een positie waar voetballend vermogen is vereist, wat hij niet heeft. Het is echt geen toeval dat ie wel rendeert met Bakkal en Ahmadi, en het niets meer is nu Immers er staat.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maar Bolt heeft vast een betere voorzet in de benen.
Die Armenteros heeft trouwens de snelheid van Johnny Burgerking he? Was ook niet veel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik moest even googlen. Ajax talent van 17, is afgelopen juni talent vh jaar geworden. Toch handig dat jij ons zo goed volgt
Eigenlijk moet ik me wel schamen ja
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Zelfs nog in zijn derde been.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gelukkig maakt AZ ons nationale voetbal niet belachelijk. Mooie 0-2, prachtige pass en ook afgemaakt.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Esteban... Veroorzaakt weer een pingel. 1-2.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Baggerzooi.
Als die Russen 1x scoren volgende week ben je er geweest.
FN is om te gieren momenteel
Snap nooit wat mensen doen op andere supporterssites.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
De basis XI waarmee je alles weer op de rit krijgt.
Mulder; Janmaat, Vrij, Kongolo, Nelom; Vormer, Singh, Vilhena; Armenteros, Pellé, Manu. Dan snel Boëtius terug, en Sleegers minuten laten maken.
Singh? Komt vooralsnog ook veel tekort, zowel fysiek als voetballend.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het liefst Sleegers maar Singh kan nog wel eens verrassen denk ik, was op het jeugd ek ook behoorlijk sterk. Wat ik bij Valerenga heb gezien stemde mij ook zeer tevreden.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Prachtige shirts
Volgens mij waren een heleboel mensen(hier ook) bij de presentatie van de shirts positief. Snap het probleem eigenlijk niet. Beter dan die lelijke meuk van de afgelopen jaren met overgangs effectjes en dergelijke. Alleen de mouwen en de sokken kunnen beter met die spiraaltjes. Gewoon geel of rood wat genoeg geweest.
Catalonië - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Senyera (vlag) - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Voor het geval jou het historische besef achter deze shirts ontgaat. Mij betreft spelen ze altijd in de klassieke thuisshirts en deze uitshirts.
. Zeker als je je bedenkt dat ik wel een voorstander ben van het eren van de kleuren van jouw stad. Maar, door onze vrienden uit D*venter ben ik allergisch voor ploegen die in roodgeel voetballen, mijn excuses daarvoor
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
. Die is gewoon de achilleshiel, en staat op een positie waar voetballend vermogen is vereist, wat hij niet heeft. Het is echt geen toeval dat ie wel rendeert met Bakkal en Ahmadi, en het niets meer is nu Immers er staat.
Ook bij Excelsior speelde hij aardig, stonden er nog wel slechtere voetballers om hem heen dan Immers. Volgens die theorie moet ie in Oranje geweldig spelen, gaat niet bepaald op...
Clasie is zelf gewoon hoeloos uit vorm, niet alles is de schuld van onze Haagse vriend.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Het liefst Sleegers maar Singh kan nog wel eens verrassen denk ik, was op het jeugd ek ook behoorlijk sterk. Wat ik bij Valerenga heb gezien stemde mij ook zeer tevreden.
Oke nou ja bij Feyenoord heeft hij me nog niet overtuigd, zelfs niet in oefenpotjes. Sleegers al meer inderdaad, en aan de andere kant, bijna alles is beter dan Immers. Niet dat vandaag alles door hem komt, maar ik heb hem in z'n hele Feyenoord-tijd welgeteld 1 helft goed zien voetballen. Antichrist komt het inderdaad dichtbij in de buurt
wat een handelingssnelheid en gebrek aan inzicht.
Clasie heeft inderdaad een type El Ahmadi nodig. Of Feyenoord heeft dat nodig beter gezegd. Eentje die op techniek en met snelle beslismomenten de vrije man kan vinden of zichzelf vrij kan draaien, heb je 90% van het probleem opgelost, Vilhena/Sleegers op 10 en klaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad bottleneck. Zo'n iemand heb je nodig, iig het voetballend vermogen vergroten en Joey kan dat.
Ook bij Excelsior speelde hij aardig, stonden er nog wel slechtere voetballers om hem heen dan Immers. Volgens die theorie moet ie in Oranje geweldig spelen, gaat niet bepaald op...
Clasie is zelf gewoon hoeloos uit vorm, niet alles is de schuld van onze Haagse vriend.
Maar hij is wel de kern van het probleem. Snap het wel, hij draaft zo goed, verzaakt niet, 100% inzet maar daar hebben we niks aan. We hebben voetbal nodig. Zonder zijn verneukerij hadden we vorig seizoen ook 30 goals meer gescoord.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Feyenoord was weer kapot goed
. Immers stond weer met geniale pasjes te strooien net zoals tegen Ajax. Niet bepaald de missing link voor zo'n elftal. Wat een geluk dat het in de Kuip behoorlijk kan spoken, dus ondanks het spel heb ik nog wel vertrouwen in een goede afloop voor die lui. Gelukkig doet AZ het weer goed (al sluit ik niet uit dat in Alkmaar zij nog een pak op de broek krijgen van zo'n tegenstander. Ik heb de laatste jaren wel vreemdere dingen meegemaakt).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Baggerzooi.
Als die Russen 1x scoren volgende week ben je er geweest.
Snap nooit wat mensen doen op andere supporterssites.
Leedvermaak?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat heeft dus met zijn zelfvertrouwen in combinatie met druk te maken. Vorig jaar zag je het al, toen Feyenoord opeens meedeed voor het kampioenschap. Tegen Heerenveen stond hij stijf van de zenuwen/stress.
Op het veld merk je het doordat hij niet weet waar hij de bal kwijt moet, terwijl - in vorm - hij al weet waar de bal heen moet voordat hij hem heeft, kapt, draait en de bal vooruit op de stropdas van zijn medespeler legt. Dit was de Clasie van 2 seizoenen geleden. Tegen Ajax zag je ook dat hij zulke ballen met gemak kon geven maar toch koos voor een tikke terug/breed.
Werk aan de winkel voor Koeman, al denk ik niet dat hij de man is die dat voor elkaar krijgt.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
1-3 in de slotseconde. Hoppa, over en uit. AZ naar de groepsfase! 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Immers is de hele slechte versie van Toivonen. Fysiek sterk en altijd wel goed voor een stel goals, maar voetballend heb je er geen reet aan. Blokkeert vooral het niveau van het hele elftal.
AZ overigens diep in extra tijd met 1-3. Lekker hoor. Die zijn wel klaar nu.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lekkere counter; AZ geeft Nederland hoop.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Immers mag de veters nog niet eens strikken van Toivonen. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Lekkere counter; AZ geeft Nederland hoop.
Hopelijk gaat Feyenoord in die thuiswedstrijd wat fatsoenlijk ballen en 't zou heerlijk zijn als ze in het eerste kwartier er direct ééntje in schopte.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ja ik weet niet, vroeg het aan jou 
Nee heb weinig vertrouwen in volgende week, die gasten zijn leep genoeg om er minimaal eentje te maken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Misschien moet je eens eerst een tekst lezen en dan pas erop reageren.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Wat een verschrikking weer. Je hoeft je voor volgende week ook geen enkele illusie te maken. Een lange bal achter onze defensie en het is over en uit. Drie keer scoren doen we never nooit. Eén keer wordt al een hels karwei met dit creativiteitsloze zooitje. Het zou best een hoop schelen wanneer straks Janmaat en Boëtius weer terugkomen, maar dan nog. Het hele middenveld klopt van geen kanten ook nu. Totaal geen idee, geen aanvoer naar voren, waardeloos.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Jammer dat wij in december pas tegen Feyenoord moeten. 
YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Poeh, het was weer afzien met Feyenoord. Dramatische wedstrijd met veel slordig spel, spelers die het lieten afweten, passes die niet aankwamen en nauwelijks kansen werden gecreëerd. Komen nog goed weg met slechts 1-0 en bied nog enig perspectief voor de return. Oh, en kan iemand Schaken effe de buitenspelregels uitleggen? Die had het afgelopen zondag ook al niet door en is sindsdien dus weinig wijzer geworden. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.