- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
@VI_nl 33s
3 - @Feyenoord won slechts 3 van zijn laatste 23 Europa Cup-wedstrijden: W3 G6 V14 #krafey #elplayoffs
Dat gaat wat worden vanavond...
Ik voorspel een kansloze 2-0.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hopelijk winnen Feyenoord en AZ beiden. Maar net als Joene zie ik Feyenoord kansloos onderuit gaan. 2-0 of 3-0. AZ weet ik niet helemaal, normaal kan je wel wat pakken tegen Griekse teams. Ik ga daar voor 1-1, AZ maakt dat thuis wel af.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ze worden elk jaar lelijker en lelijker. Je kunt dit soort grapjes natuurlijk verwachten van voetballers die in rood-gele shirts spelen
.
Prachtige shirts
Volgens mij waren een heleboel mensen(hier ook) bij de presentatie van de shirts positief. Snap het probleem eigenlijk niet. Beter dan die lelijke meuk van de afgelopen jaren met overgangs effectjes en dergelijke. Alleen de mouwen en de sokken kunnen beter met die spiraaltjes. Gewoon geel of rood wat genoeg geweest.
Catalonië - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Senyera (vlag) - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Voor het geval jou het historische besef achter deze shirts ontgaat. Mij betreft spelen ze altijd in de klassieke thuisshirts en deze uitshirts.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Kunnen we deze jongen niet gewoon zelf gebruiken?
Update: Feyenoord verhuurt Achahbar aan Arminia Bielefeld - voetbalzone.nl
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je hoeft je bij Schwalbelona toch alleen maar af te vragen of de shirts mooi kleuren bij het gras?
@VI_nl 33s
3 - @Feyenoord won slechts 3 van zijn laatste 23 Europa Cup-wedstrijden: W3 G6 V14 #krafey #elplayoffs
En tegen wat voor teams ook... één grote jarenlang durende afgang. Voor de leuk eens opgezocht: Feyenoord staat op de UEFA ranking over de laatste 5 jaar 123e. Ter vergelijking: PSV en Ajax staan gedeeld 27e, Twente 36, AZ 60, Heerenveen 97 en NEC (!) 116.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lijst van Europese wedstrijden van Feyenoord - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Trieste prestaties vanaf het winnen van de UC in 2002 inderdaad.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
1998/99 UEFA Cup 1R VfB Stuttgart 3-1, 0-3
Dit blijft de mooiste natuurlijk (wel van voor die tijd) 
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Dat mensen nog op moeten zoeken om te weten wat de prestaties van Feyenoord waren de laatste jaren 
Tijd voor een betere periode!
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Echt een klote periode ja. En laat ik vanavond nou nog het minste vertrouwen hebben in een goede afloop 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Deze keer dus wel rood (Wellicht de snelste rode kaart ooit voor een invaller). Blij dat die corrupte boel de CL niet gaat halen trouwens.
Volgens mij was de snelste rode kaart in de eredivisie voor een invaller voor Marcio Santos van Ajax? 15 seconden of iets daaromtrent.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Hopelijk winnen Feyenoord en AZ beiden. Maar net als Joene zie ik Feyenoord kansloos onderuit gaan. 2-0 of 3-0. AZ weet ik niet helemaal, normaal kan je wel wat pakken tegen Griekse teams. Ik ga daar voor 1-1, AZ maakt dat thuis wel af.
AZ vindt ik op dit moment wat wisselvallig, maar ik ga voor een 1-2. AZ zal zeker scoren.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Leuk talent hoor, krijg je echt meer voetbal door in je ploeg. Weet alleen niet wat er mis met hem is, want hij breekt al ruim een jaar maar niet door naar het eerste van Ajax.
Schijnt er niet veel van te bakken. Daarnaast was hij bijvoorbeeld ook eens een nacht voor de wedstrijd in een discotheek ipv in bed.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Had al 1-0 voor Krasnodar moeten staan. Slechte start van Feyenoord.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Die diepte passes van Martins Indi ook... 
Er zit meer gevoel in een tosti.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Had al 1-0 voor Krasnodar moeten staan. Slechte start van Feyenoord.
Slechte start van Feyenoord zeker, maar je kunt ook overdrijven.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat zeg ik voor iets geks dan? Feyenoord startte matig en Krasnodar schoot een bal op de paal die ook in de rebound maar net niet afgemaakt kon worden.
Laatste minuten heeft Feyenoord zich wel herpakt. Jammer dat Feyenoord weinig stootkracht voorin heeft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haal die Schaken er aub uit. Godskolere.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat het al 1-0 had moeten staan.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat het al 1-0 had moeten staan.
Had het toch ook gekund? Was een klein wondertje dat die kans niet benut werd.
Verder hoop ik net zo als jij dat jullie vanavond gewoon winnen hoor.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Kuban is gewoon beter. Het zij zo. Hopen op een gelukje.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Kunnen is wat anders. Was geen 100% kans.
Winnen zit er niet in. Een x scoren en de schade beperkt houden - daar gaat het om vanavond.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Balen voor Popov, in de Eredivisie had ie 'm gekregen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Doe Elvis maar ja
.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Is die Manu zo goed dan? Of is dat weer een gevalletje Achachbar?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel met veel dreiging. Wel een momenten voetballer, heel erg grillig en kan er met gemak met een schandalige overtreding af gaan. Al is het zeker een upgrade voor Feyenoord, maar dat zegt ook niet zo veel. Kunnen er echt geen klote van.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Van deze tegenstander hoeft Feyenoord niet perse te verliezen. Zo indrukwekkend spelen ze niet. Hopen dat Feyenoord minimaal een uitgoal scoort.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dit was een grotere kans...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou, als ze niet snel tien keer beter gaan spelen lijkt een verlies mij heel reëel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.