- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jordi Alba. 
Hij is weer lekker bezig. Diego Costa trok 'm wat aan z'n haar toen die op de grond lag.
Komt ie anders nog goed mee weg bij Costa. Volgende keer staat ie nooit meer op.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Sanchez...
Die moeten ze een keer zo hard voor z'n flikker stampen dat die dat gerollebol wel laat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekker supercup potje, en Atletico maakt enorm indruk. Benieuwd hoelang ze dit volhouden. Die shirts van Barcelona zijn iig motivatie genoeg om het zo lang mogelijk vol te houden.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Villa is nu al het koopje van de transferperiode.
5 miljoen maar. 
Edit.
Neymar met de 1-1. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo trigger happy zijn met je gele kaarten en dan hier niks voor geven
.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Was inderdaad een zuivere tweede geel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekker vecht potje en Villa heeft de Simeone filosofie al aardig onder de knie. Geen geweldig resultaat maar qua entertainmentwaarde een erg hoog cijfer. Meer van dit graag volgende week.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
En hop daar gaan we weer:
Horeca betaalt fors meer voor uitzenden voetbal - Proost - proostmagazine.nl
Wat een dramatische ontwikkeling toch dat FOX
. En dat er ook nog mensen zijn die dat toejuichen. Gatverdamme.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet meer dan logisch. Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten is leuk maar werd tijd dat daar wat aan gedaan werd. Voor een horecagelegenheid ook een groot attractiepunt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Zo trigger happy zijn met je gele kaarten en dan hier niks voor geven
.
http://www.vi.nl/nieuws/villa-en-neymar-houden-atletico-en-barca-in-evenwicht.htm
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha. Dat ze in de Eredivisie een betuttelend spelreglement hanteren maar in SPanje mag je wel meer. Op de manier hoe Atletico speelt zouden ze hier nooit een wedstrijd uit kunnen spelen. Was echt geen pingel. Fabregas schopte Arda ipv de bal, overtreding van Arda idd
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Tsjah, maar over wel/niet gegeven penalty's in Nederland hebben ze het niet vaak. Dus dat het hier al vermeld staat vind ik een unicum. Vooral omdat het Vi betreft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Zo vaak onderwerp van gesprek, ook bij VI.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
De website he, niet het programma. Verder niet heel duidelijk, het lijkt erop dat Fabregas wilt schieten, maar gehinderd wordt en de speler zelf neermaait daardoor 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik had het ook over de site, kwam vooral vaak terug tijdens de Clasico's. Weer wat betreft Barca, kan geen toeval meer zijn
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dit vind ik echt misselijkmakend zeg.

kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het was er weer behoorlijk over, en Costa kan je al snel zoiets aannaaien. Al is dat gewoon Spaans, dat zie je van beide kanten.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
LOLOL welke wedstrijd is dit?
-edit- oh wacht, het is Barca
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat er bij PSV geen publiek zat lag gewoon aan de locatie. Ajax speelt vanaf nu de potjes op De Toekomst, uitgezonderd een potje als Ajax-PSV, maar PSV heeft geloof ik hun Hertgang niet ingericht op JL voetbal. Dan kom je inderdaad in veel te grote stadions uit. Bij Ajax op De Toekomst kunnen er geloof ik nu een paar duizend mensen komen kijken, wat genoeg zal zijn.
En verder is conclusies trekken na 3 speelronden wel erg voorbarig. Wacht het eens lekker een seizoen af. Het is nu ook nog zomervakantie, dus sowieso al veel mensen die niet kunnen kijken.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
blijft een zielig gezicht, voor een volwassen kerel
Wanneer krijgen zulke theaterstukken eens geel of rood voor smerig spelbederf.
vind het trouwens ook geen pingel daarboven.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
'Dolend NEC meldt zich bij Ajax voor overbodige middenvelder' - voetbalzone.nl
manmanman
.
Leuk talent hoor, krijg je echt meer voetbal door in je ploeg. Weet alleen niet wat er mis met hem is, want hij breekt al ruim een jaar maar niet door naar het eerste van Ajax.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Als wij IETS niet nodig hebben is het wel zo'n jonkie zonder Eredivisie-ervaring.
Daarnaast is huren per definitie kut. Alleen Lens was een positieve uitzondering, verder allemaal hopeloos, Rommedahl, Bouaouzan, Sarpong, Falkenburg etc etc, allemaal doffe ellende.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Is wel een fanatiek bijtertje hoor, en daar schort het nog wel eens aan bij NEC momenteel.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En hop daar gaan we weer:
Horeca betaalt fors meer voor uitzenden voetbal - Proost - proostmagazine.nl
Wat een dramatische ontwikkeling toch dat FOX
. En dat er ook nog mensen zijn die dat toejuichen. Gatverdamme.
Toch klopt dat bericht niet helemaal. Er staat 100 euro per wedstrijd, terwijl dat natuurlijk 100 euro per maand is. Tevens zit er volgens mij ook nog verschil in hoe groot je pub/kroeg bijvoorbeeld is in m2 met betrekking tot de kosten.
Dus ja, 1000 euro per jaar om onbeperkt voetbal in je kroeg te hebben. Nu zit ik dan wel niet in de horeca, maar dat valt toch nog wel mee lijkt me zo.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik bekijk 't altijd maar zo, nu kan je voor 25 euro in de maand de Eredivisie, Jupiler League, Europa League, Premier League, Serie A en wat bekers zien.
Daar heb je normaal gesproken nog geen kaartje voor voor één duel.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
'Not again'; dacht Howard Webb. Deze keer dus wel rood (Wellicht de snelste rode kaart ooit voor een invaller). Blij dat die corrupte boel de CL niet gaat halen trouwens.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ze worden elk jaar lelijker en lelijker. Je kunt dit soort grapjes natuurlijk verwachten van voetballers die in rood-gele shirts spelen
. Je ziet ze het ook alleen doen wanneer het wat minder gaat in een wedstrijd. Blijkbaar is Barça dus niet altijd in staat om hun problemen het met hun voetbalkwaliteiten op te lossen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.