- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Fortune
-
- 4326 berichten
- 2783 stemmen
Een gesigneerd Messi shirt van rond de 500 euro is altijd wel een goede investering toch?
Het is een kleine handtekening en er zit een echtheidcertificaat bij. Lijkt mij dat je die altijd wel voor een paar honderd euro meer kwijt kan en anders hangt hij wel mooi aan mijn muur.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Zou wel een ramp zijn zeg als Arsenal zich niet weet te kwalificeren, dan zijn daar echt de rapen gaar
Ze hebben ook nog eens de duurste seizoenskaarten, daar en nooit investeren. Je zou bijna denken waar blijft dat geld.. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een gesigneerd Messi shirt van rond de 500 euro is altijd wel een goede investering toch?
Het is een kleine handtekening en er zit een echtheidcertificaat bij. Lijkt mij dat je die altijd wel voor een paar honderd euro meer kwijt kan en anders hangt hij wel mooi aan mijn muur.
Fortune
-
- 4326 berichten
- 2783 stemmen
He, nee, wow nee, kost niks gewoon. Is dat niet boeiend gesigneerde shirts?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nee, is iets voor kleuters.
Hmm dan denk ik eerder aan gesigneerde shirtjes van Vurnon Anita.
He, nee, wow nee, kost niks gewoon. Is dat niet boeiend gesigneerde shirts?
Van Messi zullen er duizenden in omloop zijn. Pas van waarde wordt het bij een uniek shirt (ter gelegenheid van...) / gedragen bij bijzondere wedstrijd.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Verhuren ze bij Vitesse weer de beste spits (Pedersen). 
Heb je alleen een Reis die nooit meer op z'n oude niveau komt en die lange slungel van een Havenaar die alleen kan koppen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ik hoop dat Arsenal vanavond de basis legt voor de uittocht van Wenger/gazidis uit het emirates.
CL voetbal al 16 jaar op rij is het enige succesje in deze treurige dagen, waarin een seizoenskaart 1000 pond kost, Wenger de duurste manager van de epl is en de technische staf niet wordt versterkt ten faveure van achterhaalde harvard modellen. Uitschakeling veroorzaakt hopelijk een schokeffect, welke de weg vrij maakt voor een bedrijfsvoering die het mogelijk maakt om weer met de top mee te doen.
In arsene we rust.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Mja, ik ben pas ingehaakt op de helft, maar ik vind Arsenal prima voetballen, eigenlijk.
Soms iets te ver van het doel, maar als één van die voorzetten aankomt (of Giroud zo'n bal erin schiet), staat het 0-1 en hoor je niemand. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
0-1. 
Wat een geniale steekbal van Ramsey.
Al blijf ik 'm helemaal niks vinden. Verschrikkelijke speler.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Moet ik vaker zeggen. Ramsey met 0-2. Klusje geklaard. 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Als hij zo doorgaat (ook goede voorbereiding) kan ik em niet meer bashen
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
D'r gaat nu trouwens weer een bekend iemand sterven. 
@FootballFunnys: AARON RAMSEY HAS SCORED. Please let it be Justin Bieber.

Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Is dat een running gag die ik niet begrijp?
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
D'r gaat nu trouwens weer een bekend iemand sterven. 
@FootballFunnys: AARON RAMSEY HAS SCORED. Please let it be Justin Bieber.
Mandela, bij dezen dan maar. Al zou die niet onverwacht zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind grappen maken over de dood van Mandela vrij misplaatst, eerlijk gezegd.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Wat is daar misplaatst aan, die zal eens moeten sterven en de (gezegende leeftijd) heeft hij.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, of hij houdt het nog jaren vol.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Haha heel vet. Kende em nog niet. Ook best bizar
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Ja, of hij houdt het nog jaren vol.
Dan nog zie ik niet wat er misplaatst aan is, tenzij je dat sowieso vindt bij eenieder en niet enkel bij Mandela.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En dan zeg jij
Dat is wel aardig misplaatst ja.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Ik verzoek er overigens niet om, het is een gokje, maar je kan hem inderdaad anders lezen ja zoals ik het nu terugzie. Ik neem aan dat je Bieber even erg vindt? Maar daar hoor ik je niet over.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Van mij hoeft niemand dood nee, ook die puber met zijn jankherrie niet.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Bin Laden, Jobs, Kadhafi, Houston is een indrukwekkend rijtje, maar blijkbaar hebben die inmiddels gezelschap van Kirk Urse en Eydie Gormé. Als zulke nobodies al doorgaan als beroemdheid kan je ongetwijfeld hetzelfde zeggen over elke goal van Messi.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Jordi Alba. 
Hij is weer lekker bezig. Diego Costa trok 'm wat aan z'n haar toen die op de grond lag. 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Bin Laden, Jobs, Kadhafi, Houston is een indrukwekkend rijtje, maar blijkbaar hebben die inmiddels gezelschap van Kirk Urse en Eydie Gormé. Als zulke nobodies al doorgaan als beroemdheid kan je ongetwijfeld hetzelfde zeggen over elke goal van Messi.
Na Houston is het idd wel over met de pret
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.