- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Sinds wanneer heeft van Gaal dat? Die man wisselt elke interland van basisploeg.
Indi blijft er denk ik wel in, De Vrij moet vrezen. Ik zou Rekik zeker boven De Vrij verkiezen, als er tussen 1 van die 2 moet worden gekozen.
In heel 2012 stonden ze telkens samen in de basis toch? Afgezien van die oefentrip in Azie dan, maar toen stonden ze samen achterin bij Jong Oranje.
Verder lijkt het me sterk dat juist de linker centrale verdediger van PSV de rechter centrale verdediger in Oranje gaat worden, maargoed.
david bohm
-
- 3087 berichten
- 3452 stemmen
Die selectie is nauwelijks serieus te nemen. Sneijder en Nigel de Jong horen in Oranje, alleen al om de nieuwe garde wat bij te brengen.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Mja, Sneijder oogt wel geprikkeld door de woorden van Van Gaal, wellicht werkt het wel. M.a.w. laat die nog maar even buiten de selectie, anders is de prikkel met het WK al uitgewerkt.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nigel de Jong hoort inderdaad ook gewoon bij Oranje.
Emanuelson had ik ook al lang uitgenodigd, speelde gister best een aardige pot hoor op linksback.
Bovendien wordt 't nu toch echt eens tijd om die Kuyt, Mathijsen en Schaken eruit te flikkeren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mathijsen erbij kan ik nog een beetje snappen, toch een routinier terwijl ze achterin piepjong zijn. Als ik nu een WK selectie van 23 man moest maken:
1. Stekelenburg
2. Vorm
3. Vermeer
4. Janmaat
5. Van Rhijn
6. Indi
7. De Vrij
8. Heitinga
9. Mathijsen
10. Blind
11. Emanuelson
12. Nigel de Jong
13. Vd Vaart
14. Sneijder
15. Maher
16. Van Ginkel
17. Wijnaldum
18. Robben
19. Lens
20. Van Persie
21. Huntelaar
22. Narsingh (dan wel fit)
23. John
Dan ga ik een beetje voor dubbele bezetting van elke positie in een 433 systeem. Benieuwd of ik iemand ben vergeten. Ieder geval geen Kuijt en Schaken en voorlopig ook nog geen Rekik. Zijn tijd komt na dit WK wel. Of de Vrij moet echt een dramatisch seizoen spelen natuurlijk. Ook geen Clasie, ben ik niet echt kapot van. Ik twijfel nog over Siem de Jong. Eventueel ipv Wijnaldum dan.
david bohm
-
- 3087 berichten
- 3452 stemmen
De Guzman en Fer kunnen zich dit seizoen ook nog wel in de selectie spelen maar verder zie ik op dit moment weinig andere smaken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ahja, ik vergeet de Guzman. Die mag strijden met Maher en Wijnaldum/Siem de Jong voor een plekje. Fer lekker thuislaten, non voetballer.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik mis (naast Strootman) nog wel 1 naam(pje)...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen Rekik
. Was in de jeugd al tien maal beter dan Indi en De Vrij, en die voorsprong is alleen maar groter geworden. Maar de tijd is nog niet rijp voor hem.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oja, ik ben ook Strootman vergeten 
Strootman en De Guzman voor Wijnaldum en van Ginkel dan.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Vermeer i.p.v. Krul! 
Als je Krul maandag zag, had fenomenale reddingen en 't was aan hem te danken dat het geen 8-0 was geworden.
En ook al geen Vlaar in de verdediging.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vermeer i.p.v. Krul! 
Als je Krul maandag zag, had fenomenale reddingen en 't was aan hem te danken dat het geen 8-0 was geworden.
Dus?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Dat die 10x beter is dan Vermeer misschien? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nee.
En als je fatsoenlijk discussie zou willen voeren, laat die smiley dan eens weg.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Oké, waarom zou je uberhaupt Vermeer boven Krul kiezen? Noem eens wat redenen.
En dan niet weer aankomen met 'ja, maar Vermeer heeft al zo ontzettend veel ervaring in de CL etc.'.
Dat heeft Abbiati ook, maar of die er wat van bakt is 't tweede.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oké, waarom zou je uberhaupt Vermeer boven Krul kiezen? Noem eens wat redenen.
Hij speelt bij Ajax 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vermeer keept de afgelopen 3 seizoenen gewoon goed. Niet foutloos, wel goed. Zeker vorig seizoen was hij zeer goed, sleepte Ajax er regelmatig doorheen. En ik zou niet weten waarom ik de CL niet aan mag dragen. Daar heeft Vermeer nu een paar seizoenen in gekeept, met succes (voor hem dan), waarin hij regelmatig onze beste man was tegen teams als Real, Lyon, City en Dortmund. Vermeer is een sterke lijnkeeper, heeft prachtige reflexen en heeft altijd snel door hoe hij moet reageren. Zijn minpunten zijn ook wel bekend, maar die werkt hij wel steeds beter weg.
Ik heb Krul vorig seizoen ook regelmatig zien keepen, dat was ook echt niet elke week een uitblinker hoor.
Overigens moet Stekelenburg gewoon eerste keeper zijn, daar zijn voor mij geen twijfels over.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik had trouwens voor deze 23 gekozen:
1. Vorm
2. Stekelenburg
3. Krul
4. Janmaat
5. Van der Wiel
6. Martins Indi
7. De Vrij
8. Rekik
9. Vlaar
10. Willems
11. Emanuelson
12. Nigel de Jong
13. Van de Vaart
14. Sneijder
15. Maher
16. Strootman
17. De Guzman
18. Robben
19. Lens
20. Van Persie
21. Huntelaar
22. ?
23. ?
En dan is 't nog even afwachten hoe spelers als van Wolfswinkel, Narsingh, Elia, Fer, Wijnaldum, John, van Ginkel 't dit seizoen gaan doen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Vermeer keept de afgelopen 3 seizoenen gewoon goed. Niet foutloos, wel goed. Zeker vorig seizoen was hij zeer goed, sleepte Ajax er regelmatig doorheen. En ik zou niet weten waarom ik de CL niet aan mag dragen. Daar heeft Vermeer nu een paar seizoenen in gekeept, met succes (voor hem dan), waarin hij regelmatig onze beste man was tegen teams als Real, Lyon, City en Dortmund. Vermeer is een sterke lijnkeeper, heeft prachtige reflexen en heeft altijd snel door hoe hij moet reageren. Zijn minpunten zijn ook wel bekend, maar die werkt hij wel steeds beter weg.
Ik heb Krul vorig seizoen ook regelmatig zien keepen, dat was ook echt niet elke week een uitblinker hoor.
Overigens moet Stekelenburg gewoon eerste keeper zijn, daar zijn voor mij geen twijfels over.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ehm, ik weet niet of je Ajax wekelijks zag spelen, maar Vermeer had vrij vaak wat te doen zullen we maar zeggen. Ook niet echt een compliment voor Ajax. Ajax had vorig jaar de minst gepasseerde achterhoede, op zich netjes, maar zonder een uitblinkende Vermeer had je er zo 10 meer tegen gehad.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Nou jongens, brandt maar los:
http://www.vi.nl/interactief/vi-animatie-quiz/vi-animatie-quiz-feyenoord-in-europa.htm
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Knap dat ze nog wat kleurenfoto's hebben gevonden.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Tegenwoordig kunnen ze alles met Photoshop, hè. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik kwam deze weer eens tegen. Jeugdsentiment (ik keek altijd Die 2 Nieuwe Koeien), maar blijft mooi. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een geweldige beelden zeg! Ik kende het filmpje niet. Dat doen Willem en Louis toch wel erg leuk. Die vreugde van onze bondscoach als die late 2-2 valt 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik zou de statistieken er even bij halen in plaats van het uit je hoofd te doen.
Hij heeft 7 klassiekers gespeeld, daarin slechts 3 keer gescoord. En van die 3 heeft Ajax 1 wedstrijd gewonnen, 1 verloren en 1 keer gelijkgespeeld, dus je kan je afvragen hoe beslissend hij daar was.
Ik zat er inderdaad naast. Uit de laatste vier klassiekers drie goals. Maar je punt dat hij niet beslissend is; nonsens. Toegeven dat hij pas vorig seizoen echt het verschil ging maken in de topwedstrijden, daarvoor stond hij niet vaak op wanneer nodig; al was hij 2 jaar geleden ook pas 19 jaar.
YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Niet bepaald boeiende wedstrijden op het programma voor de CL. Fener - Arsenal steekt er wel bovenuit en waar ik nog wel voor wil gaan zitten.
Leuk ook wel voor Stevens terug op het oude nest bij Schalke. Van het Griekse voetbal heb ik geen hoge pet, dus van PAOK verwacht ik helemaal niets. Ze hebben wel onlangs Stoch erbij gehaald, wat ik bij Twente wel een leuke spellertje vond maar uit het oog ben verloren toen 'ie naar Turkije ging. Benieuwd of hij er nog wat van bakt. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Zou wel een ramp zijn zeg als Arsenal zich niet weet te kwalificeren, dan zijn daar echt de rapen gaar 
YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen

De club heeft simpelweg versterkingen nodig en dan vooral spelers die het verschil kunnen maken en niet weer een talent uit Frankrijk. Alleen die lijken maar niet te (willen) komen. Het zijn allemaal technisch leuke en aardige voetballers maar komen simpelweg net te kort om serieus mee te spelen voor de prijzen.
Dit spandoek zegt alles: 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.