- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nou nee, Ajax kreeg het zelfs voor elkaar om nog slechter te spelen dan Feyenoord. Ook een prestatie natuurlijk.
Gebaseerd op wat? Kansenverhouding, doelpunten, balbezit?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De basis XI waarmee je alles weer op de rit krijgt.
Mulder; Janmaat, Vrij, Kongolo, Nelom; Vormer, Singh, Vilhena; Armenteros, Pellé, Manu. Dan snel Boëtius terug, en Sleegers minuten laten maken.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Jammer dat Koeman zelf die vrije trap niet kon nemen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toch nog goed nieuws, AZ op 0-1 gekomen gelukkig.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
De basis XI waarmee je alles weer op de rit krijgt.
Mulder; Janmaat, Vrij, Kongolo, Nelom; Vormer, Singh, Vilhena; Armenteros, Pellé, Manu. Dan snel Boëtius terug, en Sleegers minuten laten maken.
Geen BMI? De Vrij vind ik echt veel matiger.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
AZ, PSV en Ajax voor de punten te sprokkelen dit seizoen. Feyenoord schat ik op 20% om daar nog bij te komen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Gebaseerd op de 2e helft, dat wel. In de 1e helft speelden beide teams nog wel redelijk.
Nee hoor, Feyenoord levert de volgende wanprestatie. Dit soort wedstrijden tegen dit soort tegenstanders zijn trouwens nooit mooi, resultaat telt. En ook die is dramatisch. Feyenoord houdt nooit de 0 in de Kuip.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb Feyenoord geloof ik geen combinatie zien maken. Driehoekje, 1-2tje...iets. Helemaal niks gezien. Alleen die lompe lange ballen waar je werkelijk niks mee kan en die zo simpel te verdedigen zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kongolo is beter dan BMI, voor de rechter CV zijn er geen betere alternatieven. BMI, Immers, Clasie en Schaken moeten plaats maken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Indi is een goede speler. Stuur maar naar Ajax toe als je van hem af wilt 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Clasie moet aan zn zelfvertrouwen werken. Die kan totaal niet tegen enige druk. De Cladie van nu mag de veters niet strikken van de Clasie van 2 seizoenen geleden (en vorig seizoen voor de winterstop).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Indi is een goede speler. Stuur maar naar Ajax toe als je van hem af wilt
Voor een goed bod mag ie weg. Ook naar Amsterdam.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gelukkig hebben ze Armenteros gehuurd; wat een beest.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ruilen voor Mike vd Hoorn? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Clasie moet aan zn zelfvertrouwen werken. Die kan totaal niet tegen enige druk. De Cladie van nu mag de veters niet strikken van de Clasie van 2 seizoenen geleden (en vorig seizoen voor de winterstop).
Dat denk ik ook, al heb ik het gevoel dat die onzekerheid samen gaat met de komst van Immers. Hij blijft hierdoor heel passief omdat ie zoveel meer moet opruimen.. Met een voetballend middenveld heb je dat niet verwacht ik.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Klopt, was Bojan toch maar voor zijn plaats gekomen... 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Klopt, was Bojan toch maar voor zijn plaats gekomen...
Ik mag hopen dat je liever Bojan erbij hebt dan Armenteros.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maak daar Damon Mirani van, en je krijgt er nog een miljoen bij
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bojan gaat nog zijn waarde bewijzen; let maar op.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
He-le-maal weggespeeld
Koekoek.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat denk ik ook, al heb ik het gevoel dat die onzekerheid samen gaat met de komst van Immers. Hij blijft hierdoor heel passief omdat ie zoveel meer moet opruimen.. Met een voetballend middenveld heb je dat niet verwacht ik.
Klopt . Een type El Ahmadi is de ontbrekende schakel op het middenveld.
Immers eruit, en snel.
Met Manu zag het er voorin al wat beter uit.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
Je kunt veel van Immers zeggen, maar dit gaat wel erg ver. Wordt hier zo langzamerhand als de Antichrist afgeschilderd.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Met Manu zag het er voorin al wat beter uit.
Dom dravertje.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Op voorhand wel.
Bojan heeft alleen geen bal meer geraakt sinds de tijd dat hij 999 doelpunten maakte in de jeugd.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Met 1-0 mogen ze nog zeer tevreden zijn. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik moest even googlen. Ajax talent van 17, is afgelopen juni talent vh jaar geworden. Toch handig dat jij ons zo goed volgt 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Gisteren versloeg hij Bolt nog.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je kunt veel van Immers zeggen, maar dit gaat wel erg ver. Wordt hier zo langzamerhand als de Antichrist afgeschilderd.
Nog 1 of 2 jaar Immers in je basis en je speelt in de Jupiler League. Zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.