- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik bepaal niks, maar je probeert nu het punt van het onderwerp af te halen. Je kan ook zonder een Ajacied in je verhaal te betrekken zeggen dat de Vrij gewoon momenteel te matig voor Oranje speelt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Huawei in onderhandeling met Ajax (en Vitesse) 
Vanachter de zandbanken en Rusland gloort een potentiële grootmacht die definitief voet in Europa wil krijgen. De Chinese markt is hot, wil betalen en heeft de toekomst. Hoop dat we deze miljoenenkarper snel op het droge krijgen.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ze maken onze competitie ook langzaam kapot, die stinkerds.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Huawei
Is dat niet het gekke telefoon merk ?
Willen ze sponsor worden van Ajax of Vitesse ?
Zie ik deze weer eens langs komen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ze maken onze competitie ook langzaam kapot, die stinkerds.
De uitlaat van al die Opels ja 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wel iets meer dan dat. Ben benieuwd wat er van gaat komen nu Aegon de deur achter zich dicht trekt.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Koning Voetbal 
Een voetbalquiz is leuk maar als je dat lardeert met Jack Spijkerman, Mol, Williams, schreeuwend publiek en twee bimbo's is de lol er snel vanaf.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Koning Voetbal 
Een voetbalquiz is leuk maar als je dat lardeert met Jack Spijkerman, Mol, Williams, schreeuwend publiek en twee bimbo's is de lol er snel vanaf.
Dat heet toch gewoon commerciële televisie?
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Ja, maar het blijft een teleurstelling.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Beetje naïef depri, alsof er überhaupt wel eens goede tv gemaakt wordt.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Niet op SBS in ieder geval.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Van der Wiel, Veltman, Schaars en Depay vanavond dus in de basis.
Maar ook weer Cillessen en Siem de Jong...
Zet gewoon Krul in 't doel, Lens in de spits en Narsingh rechtsbuiten.
En Schaars zag ik liever gewoon op de bank beginnen, zaterdag zeurt die weer dat die geblesseerd is.
Wel leuk, staan er vanavond waarschijnlijk 2 PSV'ers tegenover elkaar met Arias en Depay.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Wel leuk, staan er vanavond waarschijnlijk 2 PSV'ers tegenover elkaar met Arias en Depay.
Dan is de kans groot dat er een van de twee geblesseerd raakt 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Die andere 10 kunnen daar ook voor zorgen hoor. 
Maar 't zal wel weer dat er na de wedstrijd ineens weer iemand ergens last van heeft.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maar 't zal wel weer dat er na de wedstrijd ineens weer iemand ergens last van heeft.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Normaal gesproken wel ja, dit was waarschijnlijk een uitzondering en wilden ze graag tegen Japan en Colombia spelen. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Koning Voetbal 
Aiaiai, wat was dat slecht ja. Vooral dat gedrag van Johnny de Mol. Ik zou als ik hem was dit terugkijken en concluderen dat je nooit meer op tv zou moeten komen.
Jack Spijkerman is altijd kut, dat dat was weer geen verrassing.
Het idee van de quiz is best oke, de uitvoering niet. En het duurt gewoon van 22.00 tot 23.30. Pfff. Zoiets moet je in een 3 kwartier of een uurtje stoppen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Van der Wiel, Veltman, Schaars en Depay vanavond dus in de basis.
Maar ook weer Cillessen en Siem de Jong...
Zet gewoon Krul in 't doel, Lens in de spits en Narsingh rechtsbuiten.
En Schaars zag ik liever gewoon op de bank beginnen, zaterdag zeurt die weer dat die geblesseerd is.
Schaars en Depay vind je zeker wel goed genoeg voor Oranje? 
Kom man, zet die PSV bril eens een beetje af. Sowieso is half Oranje geblesseerd, dus er kan wat getest worden.
Ik heb trouwens het idee dat Cillessen 1e keeper gaat worden. Anders had hij Krul of Stekelenburg toch wel de kans gegeven in deze interlands. Zeker voor Stekelenburg lijkt me dit vreemd. Van najaar 2008 tot de zomer van 2012 was hij vaste keeper. En nu zie je elke interland een nieuwe keeper, maar hij komt er niet in.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Cilissen vaste keeper?
Die heeft tegen Japan toch wel bewezen hier nog (lang) niet klaar voor te zijn? Kun je nagaan wanneer je tegen Hulk, Klose, Aguero, Falcao en CR7 speelt op het WK..
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Cilissen vaste keeper?
Die heeft tegen Japan toch wel bewezen hier nog (lang) niet klaar voor te zijn? Kun je nagaan wanneer je tegen Hulk, Klose, Aguero, Falcao en CR7 speelt op het WK..
Ik zeg dat ik denk dat hij het wel eens kan worden. Krijgt toch erg veel speeltijd en zat er ook al vaak bij toen hij bij Ajax 2e keeper was. Hij keepte in Turkije trouwens wel zeer goed.
Mijn 1e keeper is nog altijd gewoon Stekelenburg, maar ik weet bijna zeker wel dat hij op het WK niet keept.
Joy4ever
-
- 4611 berichten
- 1834 stemmen
Ik mag niet hopen dat Cillessen nu (al) 1e keeper wordt. Gewoon Krul in het doel. Eerste keus. Ik begreep dat Cillessen sowieso moeite had met uittrappen? Wedstrijd tegen Japan niet gezien hoor.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Cillessen werd een aantal keer in verlegenheid gebracht door de vele terugspeelballen. Trapte een paar keer matig uit inderdaad. Maar het was ook wel vrij dom hoe vaak hij in beroerde omstandigheden de bal kreeg teruggespeeld.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Schaars en Depay vind je zeker wel goed genoeg voor Oranje? 
Kom man, zet die PSV bril eens een beetje af. Sowieso is half Oranje geblesseerd, dus er kan wat getest worden.
Ik heb trouwens het idee dat Cillessen 1e keeper gaat worden. Anders had hij Krul of Stekelenburg toch wel de kans gegeven in deze interlands. Zeker voor Stekelenburg lijkt me dit vreemd. Van najaar 2008 tot de zomer van 2012 was hij vaste keeper. En nu zie je elke interland een nieuwe keeper, maar hij komt er niet in.
Bovendien had ik eerder voor De Guzman of Fer gekozen naast Strootman.
En voorin is er helemaal geen keus met Lens, Narsingh, Depay en Siem de Jong. Dan is 't makkelijk kiezen aangezien Siem de Jong geen knikker raakte.
En Cillessen eerste keeper is al helemaal een grap, dan zou van Gaal totaal niet meer serieus te nemen zijn.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Cillessen werd een aantal keer in verlegenheid gebracht door de vele terugspeelballen. Trapte een paar keer matig uit inderdaad. Maar het was ook wel vrij dom hoe vaak hij in beroerde omstandigheden de bal kreeg teruggespeeld.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
En Cillessen eerste keeper is al helemaal een grap, dan zou van Gaal totaal niet meer serieus te nemen zijn.
Dat zou wel betekenen dat die roddels over dat Van Gaal enkel koorknaapjes om hem heen duld wel eens waar zouden kunnen zijn.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dat viel best mee, de verdediging maakte verre van een solide indruk maar dat jochie had af en toe best een bal mogen wegrossen. Dit sloeg nergens op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.