• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.289 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.421 acteurs
  • 199.088 gebruikers
  • 9.376.772 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

klopt, er is altijd wel iemand die het vuurtje weet op te stoken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax vlamt nog wel eens op weg naar weer een landstitel.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Joy4ever schreef:

Nu nog hopen dat Burkina Faso het gaat redden tegen Algerije. Ik vind het altijd wel leuk om er iig één relatief onbekend land bij te hebben. Pitroipa is de sterspeler aan kant van Burkina Faso. Begin dit jaar waren ze trouwens verliezend finalist in de Africa Cup. Dus ze kunnen heus wel ballen.

#HupGroeneHengsten

En kos, Ron Jans is echt één van de arrogantste meest zelfvoldane trainers die ooit in het betaald voetbal aan het werk is geweest.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Geef mij maar Foppe met een aantal 80er jaren spelers eromheen.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

gillie24 schreef:

Hele warme club.

Zeker!

[img][/img]

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Pruim schreef:

En kos, Ron Jans is echt één van de arrogantste meest zelfvoldane trainers die ooit in het betaald voetbal aan het werk is geweest.

Hé hé hé, het is wel de trainer van mijn ploegie waar je over praat hé. Ikzelf vind Jans een koning. Vond hem ook al tof toen hij bij Groningen werkte en tijdens zijn periode in Heerenveen heeft hij een andere kant laten zien maar niet zo ernstig dat ik nu een ongelooflijke haat jegens die man heb. Verschijnt altijd stralend voor de camera en heeft altijd wel een praatje klaar. Ik ben hartstikke blij met hem als coach van PEC.

Wil je trouwens arrogante, meest zelfvoldane trainers horen dan moet je maar eens een interview bekijken van Ruud Brood of de broertjes Koeman. Als je het over onsympathieke figuren hebt zeg.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ruud Brood is inderdaad met afstand de meest vervelende trainer uit ons betaalde voetbal. Wat een irritant figuur is dat zeg. Die man gun je ook elke week een nederlaag in de laatste minuut. Daar zit echt geen grijntje spontaniteit in. En dat eeuwige gejank van die vent overtreft het wekelijkse gedram van Ronald Koeman.

Datzelfde gevoel had ik in het verleden ook altijd bij Ton Du Chatinier. Ook echt zo'n arrogante, chagrijnige hufter.

De rest van de coaches valt geloof ik wel redelijk te pruimen.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4518 stemmen

nclo schreef:

Verschijnt altijd stralend voor de camera en heeft altijd wel een praatje klaar. Ik ben hartstikke blij met hem als coach van PEC.

Als het lekker loopt ja, dan is hij ook een perfect uithangbord voor je club. Maar als het minder gaat, of als hem iets niet zint, wordt het een vervelend mannetje.

Peter Bosz is er ook zo één.

Mario Been ook, al is hij vooral iemand die succes opeist en een verlies afwendt op anderen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Geen Robben en Nigel de Jong morgenavond, geblesseerd. Sneijder en van Persie waren er al niet bij.

Dit gaat een totale ramp worden tegen Colombia

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dit gaat een totale ramp worden tegen Colombia

Nee joh, we jagen er als een tyfoon doorheen.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Haha dat wordt Depay en Blind in de basis waarschijnlijk. Wat een armoe..

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik gok dat morgen een andere keeper gaat keepen, aangezien Louis blijft rouleren. Ik gok Stekelenburg.

Vd Wiel en Veltman zullen wel minuten krijgen, net als Indi en Blind.

Middenveldje Schaars, Strootman en vd Vaart.

Voorin Lens, Siem en Narsingh?

Ieder geval enorm armoedig. Beter zijn onze topspelers in de zomer wel topfit.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Wat Schaars niet ook geblesseerd?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

------------------------------ Krul ------------------

-- van der Wiel - Veltman - Vlaar - Blind --

----------- Fer - Strootman ---------

---------------- van der Vaart -------------------

---------- Narsingh - Lens - Depay ----------

?

Schaars was eerst nog geblesseerd geraakt tijdens de warming-up maar gaat waarschijnlijk wel in de basis starten, da's toch echt niet te hopen.

Verder moet De Vrij er nu echt uit, alleen heb je alleen Veltman achter de hand.

En voorin heb je al helemaal geen keus meer, als Siem de Jong maar tenminste op de bank zit.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Indi is ook geblesseerd...

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik gok dat morgen een andere keeper gaat keepen, aangezien Louis blijft rouleren. Ik gok Stekelenburg.

Vd Wiel en Veltman zullen wel minuten krijgen, net als Indi en Blind.

Middenveldje Schaars, Strootman en vd Vaart.

Voorin Lens, Siem en Narsingh?

Ieder geval enorm armoedig. Beter zijn onze topspelers in de zomer wel topfit.

BMI heeft zich afgemeld.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Haha, zelfs Indi niet inzetbaar. Dit wordt wel naar. Dan komen we weer bij Ron Beton uit. Of erger, weer Stefan de Vrij.

Waar hangt Bruma uit? Of had Van Dijk of Denswil erbij gehaald..

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Oei oei, dit is een elftal waarmee je je niet eens zou kwalificeren

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha, zelfs Indi niet inzetbaar. Dit wordt wel naar. Dan komen we weer bij Ron Beton uit. Of erger, weer Stefan de Vrij.

Bruma krijgt rust, net als Rekik. Nogal logisch aangezien die alles tot nu toe heeft gespeeld.

Ik had nu inderdaad van Dijk opgeroepen. Of Douglas. Of Donk.

En natuurlijk Pieters ten koste van van Aanholt.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Kongolo!

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

Kan Strootman niet een linie naar achteren? Enfin, dat lijkt me wel wat, weet niet precies hoe zijn verdedigende kwaliteiten zijn hoor maar waarom niet proberen?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

david bohm schreef:

Kan Strootman niet een linie naar achteren? Enfin, dat lijkt me wel wat, weet niet precies hoe zijn verdedigende kwaliteiten zijn hoor maar waarom niet proberen?

Omdat hij een middenvelder is en we genoeg verdedigers hebben.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

j0enne schreef:

En natuurlijk Pieters ten koste van van Aanholt.

Zo groot is het verschil tussen die 2 ook weer niet.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nu is het niveau van De Vrij inderdaad niet wat het moet zijn, maar om dan vervolgens Denswil te roepen, die de laatste weken beneden alle peil presteert...

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Geef Gouweleeuw dan maar eens een kans. De Vrij is te licht bevonden, dat heeft ie inmiddels meerdere keren bewezen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Nu is het niveau van De Vrij inderdaad niet wat het moet zijn, maar om dan vervolgens Denswil te roepen, die de laatste weken beneden alle peil presteert...

Als we selecteren op basis van clubprestaties, dan had De Vrij al tijden niet meer in Oranje horen te spelen. Ik ben wel benieuwd hoe een van Dijk of Denswil het zou doen in Oranje. Gewoon om te testen. De Vrij heeft heel veel interlands de kans gehad. Gewogen en voorlopig te licht bevonden.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Lefgozer schreef:

Geef Gouweleeuw dan maar eens een kans. De Vrij is te licht bevonden, dat heeft ie inmiddels meerdere keren bewezen.

Ik snap ook niet waarom hij niet geselecteerd is en Veltman wel. Gouweleeuw speelt al een hele periode behoorlijk sterk.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

De Vrij heeft heel veel interlands de kans gehad. Gewogen en voorlopig te licht bevonden.

Eens. Voor Willems en Blind geldt hetzelfde. Alledrie ff uit de selectie, kans voor anderen: Pieters, van Aanholt en van Dijk.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Eens. Voor Willems en Blind geldt hetzelfde. Alledrie ff uit de selectie, kans voor anderen: Pieters, van Aanholt en van Dijk.

Waarom probeer je het altijd breder te trekken door er spelers van andere clubs bij te betrekken? Het gaat toch over De Vrij nou?

Blind is trouwens helemaal niet slecht bezig in Oranje. Ja, zaterdag was het niks, maar de meeste interlands haalde hij wel een voldoende.

Als je dan graag een Ajacied zou willen noemen, zeg dan van Rhijn die er terecht niet meer in staat of Siem die er niet in hoort.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Ik noem alle spelers op die voorlopig vervangen mogen worden voor de volgende oefensessie (na de wedstrijd tegen Colombia). Bepaal jij de regels hier?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.