- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou Pieters ook boven van Aanholt kiezen. Alhoewel die laatste een betere opbouwer is.
Wat zie jij eigenlijk in Pieters, Joenne? Behalve dat hij oud-PSVer is. Ik heb het altijd maar een beperkte speler gevonden.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Met een centrum dat wankel is en per interland verschilt zou ik de nadruk bij een linksback toch echt leggen op zijn verdedigende kwaliteiten en geen aanvallend lichtgewicht als v Aanholt oproepen.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Mijn voorkeur zou ook Pieters zijn. Verdedigend de beste keuze die we voor die positie hebben.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Pieters speelt toch niet meer als linksback?
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Waar zou hij anders moeten spelen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij begn toch als linker CV bij Utrecht? Anyway, bij Stoke speelt ie idd gewoon linksback.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Volgens mij alleen in de jeugd. Er is wel meermaals over gesproken maar nooit in de praktijk gebracht.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Ik zou Pieters ook boven van Aanholt kiezen. Alhoewel die laatste een betere opbouwer is.
Wat zie jij eigenlijk in Pieters, Joenne? Behalve dat hij oud-PSVer is. Ik heb het altijd maar een beperkte speler gevonden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jong Ajax lijkt eindelijk weer eens te gaan winnen. Op voorsprong tegen Sparta, en beter, met nog een kleine tien minuten te gaan.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Beter dan BMI als linksback wel ja, niet als verdediger.
mjk87 (moderator films)
-
- 14533 berichten
- 4518 stemmen
Hij is wel de beste danser van het stel in ieder geval:
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als je dat dansen wil noemen, dan wel.
mjk87 (moderator films)
-
- 14533 berichten
- 4518 stemmen
Dansen is breed, dat wat Mary Wigman doet schijnt ook dansen te heten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat je de essentie van dansen niet snapt, heeft weinig met zomaar wat doen te maken. Pieters met een dans-pionier als Wigman vergelijken
. Alsof ik als ik een filmpje schiet op mijn telefoon opeens cinematograaf ben.
Ook echt van die mensen in de discotheek die bewegen op muziek die denken dat dat door mag gaan als dansen
. Nee een groot verschil tussen bewegen op muziek en dansen maar soit.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Jong Ajax lijkt eindelijk weer eens te gaan winnen. Op voorsprong tegen Sparta, en beter, met nog een kleine tien minuten te gaan.

Al krijgt Sparta 'm, of De Graafschap kan 'm nu nog pakken door het verlies van Sparta.
Kan trouwens nog een leuk seizoen worden voor Jong PSV.
In 't begin speelde ze namelijk al die moeilijke wedstrijden, uitwedstrijden bij al die topploegen.
Sparta, De Graafschap, Dordrecht, Willem II en onlangs nog VVV en Helmond Sport.
Maar na die wedstrijden doen ze 't uitstekend met 6 overwinningen, 1 gelijkspel en 1 verlies uit de laatste 8 duels.
mjk87 (moderator films)
-
- 14533 berichten
- 4518 stemmen
Ik denk dat je de essentie van dansen niet snapt,
Dat weet ik wel zeker
Ik weet wel wat ik mooi vind, en zie ook wel een beetje of iemand een goede ballerina is, maar net als met veel kliederwerk van Appel, Kooning of Malevitsj doet datgeen dat Wigman doet mij helemaal niets. Dan zie ik liever Pieters, elke keer moet ik weer lachen als ik hem zo zie.
En dit blijft een prachtig woord, dat, helaas, langzaamaan verdwijnt.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik heb dit Pieters fragmentje nu ook al zo'n 20 keer bekeken 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat weet ik wel zeker
Ik weet wel wat ik mooi vind, en zie ook wel een beetje of iemand een goede ballerina is, maar net als met veel kliederwerk van Appel, Kooning of Malevitsj doet datgeen dat Wigman doet mij helemaal niets. Dan zie ik liever Pieters, elke keer moet ik weer lachen als ik hem zo zie.
Haha, vandaar dat ik maar een filmisch voorbeeld geeft. Snap ook wel dat het woord dans nou eenmaal makkelijk gebruikt wordt, maar als ik zo'n idioot zie (zoals velen op de dansvloer) die dat dans noemen krijg ik als dansliefhebber wel de kriebels. Ook genoeg dans wat ik niet mooi vind, al kan ik het wel als dans erkennen.
Mocht je wel een beetje interesse hebben kijk dan Pina van Wim Wenders eens. Vangt die essentie van dans perfect
. Ook net herzien, dus dat Pieters gifje en je opmerking hadden net de verkeerde timing
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
In discotheken danst men vrijwel niet. Daar komen meestal de animale driften naar voren en schuurt men er met de kroonjuwelen en holiest of holies lustig op los. Het stadium voor dry-humping zullen we maar zeggen, en iedere move staat in het teken van hoe men zichzelf tot koning van de rots kan kronen die avond. M.a.w.; hoe trek ik de meeste aandacht van het andere geslacht.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Beetje matig dat je niet de andere versie van dat filmpje post 
PS: Jong Ajax wint van Sparta. Verrassend. Duarte maakte zijn rentree, goed!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ondanks het interlandweekend wint Jong Ajax gewoon van Sparta.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Ondanks het interlandweekend wint Jong Ajax gewoon van Sparta.
Ongekend.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Helaas ja...
Van Gaal was blijkbaar niet onder de indruk van Pieters afgelopen zomer, maar van mag 'ie ook wel weer een kans krijgen. In Oranje vond ik Pieters ook altijd wel degelijk eigenlijk.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Ik denk trouwens, dat Pieters niet is opgeroepen, omdat van Aanholt veel dichterbij woont.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.