• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.495 films
  • 12.239 series
  • 34.026 seizoenen
  • 647.800 acteurs
  • 199.139 gebruikers
  • 9.379.579 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Doei Schaars.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wel best een grap die Vink. Maher komt al twee keer goed weg voor een situatie waarvoor Benson geel kreeg. En Rekik had er hier gewoon af gemoeten. Omdat een Zwollenaar er iets van zegt krijgt die geel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

WTF is dit?? Dik rood voor Rekik man, en hij komt er mee weg. Bah bah.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Het niveau van de scheidsrechters is weer naar het dieptepunt gedaald.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Dat was nog een restant van de Britse opleiding van Rekik. Normaliter rood.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Schakel ik om 20u40 in, zie ik dat Ajax heeft verloren. Sinds wanneer speelt Ajax op zulke kansloze tijdstippen? Dat ze regelmatig op zaterdag spelen, daar ben ik inmiddels aan gewend. Maar 18u45?! Het is dat ik net de beste film aller tijden weer 's gezien heb en zometeen een leuk feestje heb, maar godverdomme zeg.

freek_93

• 668 berichten
  • 1666 stemmen

Vorig seizoen viel het verdedigend spelen van Ajax veel minder op dan. Maar inderdaad kwaliteit mist vergeleken met vorig jaar, maar deze selectie heeft het wel zeker in zich, naar mijn mening. Moisander terug in de verdediging als ervaren speler. Duarte op het middenveld en Siem en Fisher moeten de vorm terug krijgen van vorig jaar. En Bojan terug, al ben ik daar nog geen fan van, maar speelt wel vooruit.. Dan moet het al een stuk beter gaan dan nu.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

En weer staat de muur voor geen meter bij Milan. Niet de eerste keer dit seizoen: 0-1.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Vink is nu al verkozen tot slechtste man van het veld. Weet het te presteren om elke overtreding fout te beoordelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Real loopt weer te kloten, en scheids is ook nog eens Real fan. Manmanman. Carvajal .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Pec balt lekker hoor en had hier gewoon op voorsprong moeten staan.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Strontwedstrijd van Ajax. Niet eens onverdiend verloren, maar toch doet het weer pijn. Wat een wanhopig en wanstaltig voetbal speelt dit Ajax. En dan druk je door in de slotfase en dan verlies je 'm zelfs.

De Jong, Serero, Denswil, Fischer, Andersen....niet te filmen zo slecht vanavond weer.

Ik heb medelijden met Sigthorsson. Werkt zich kapot, loopt overal vrij maar niemand die hem een bal geeft.

De balans bij dit Ajax slaat de verkeerde kant op. Balbezit hebben om het balbezit hebben. Zodra ze de aanval opzoeken weet niemand wat er moet worden gedaan.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Goede eerste helft. Jammer dat je zon slechte keeper in je doel hebt staan want anders had ik wel vertrouwen in 3 punten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

'Met name de situaties rond de '16' moeten beter uitgespeeld worden. Even iets langer wachten om vervolgens de juiste man te bereiken.

Aldus Frankie.... De man heeft bij mij nog voldoende krediet, maar hij moet niet doorslaan in onnozele teksten en volharden in een tactiek die gewoon niet (meer) werkt met deze spelers. Het idee is om je tegenstander kapot te spelen; dat lukt dus niet in een tempo zo traag als dikke poep.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Eventjes deze nog aanhalen:

The Oceanic Six schreef:

De komende periode moet er een serie neergezet worden. Kan ook best met dit Eredivisie programma.

<Programma>

Natuurlijk is een potje tegen Vitesse lastig en hebben wij het in Den Haag lastig, maar dit is peanuts vergeleken met wat we de afgelopen 2 maanden hebben getroffen aan wedstrijden. Ik reken toch wel zeker op 20 punten uit deze 8 competitieduels tot aan de winterstop.

Ik vrees toch dat het eerder 10 uit 8 wordt.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Altijd leuk, die derby's in Belgrado.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Na Ajax vorige week heeft Twente nu ook thuis tegen rode lantaarndrager NEC punten laten liggen. Waar gaat dit heen.....

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Nou nog PSV die thuis nat gaat tegen PEC en Feyenoord die morgen punten laat liggen bij Cambuur en je kan deze week exact hetzelfde gesprek voeren als vorige week.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat deed Tyton daar? Haalt gewoon die Thomas nog eens onderuit terwijl de bal al weg was ...

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Wat hebben we toch een brede top in de Eredivisie!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Haalt gewoon die Thomas nog eens onderuit terwijl de bal al weg was ...

Mooi mannetje hoor. Geweldige poort ook net bij Brenet.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Leuk spelertje, ja. Erg leuk zelfs.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

75e minuut: Galliani loopt weg van de tribune. Crisistijd.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Lekker weekendje weer.

Zonder Verbeek hadden we verdomme al tien punten los gestaan!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Benson idioot.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Haha, wat een rode kaart weer in Eindhoven ... heb het alleen deze wedstrijd al genoeg spelers zien doen.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Pieter "psv" Vink

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Maar niet zo opzichtig. Domme maar terechte gele kaart.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

En daarna nog die Narsingh van Zwolle die onterecht terug werd gevlagd terwijl ie alleen werd weggestuurd (wel wat de hoek in, maar toch).

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Haha, wat een grap, die arbitrage bij PSV.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.