• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.522 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.800 acteurs
  • 199.140 gebruikers
  • 9.379.780 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Buitenspel? Wat een grap, zeg.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Tonypulp schreef:

Was voor praten, depri.

Ah! Dank u.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

En nu weer gewoon een terugspeelbal die in de handen genomen wordt.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2379 stemmen

Hoe bestaat het dat Denswil nog niet in Oranje speelt mensen??

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Ik kijk maar eens een Eredivisiewedstrijd, maar speelt Van Rhijn altijd zo ontzettend triest? Een rappe back die maar terug blijft spelen naar de keeper en geen aanvallend iniatief durft te nemen; daar heb je toch nul komma nul aan?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ja ja, Nijhuis hield het een helft vol, maar floreert weer in al z'n onkunde!

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2379 stemmen

Oei!

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Wat zijn die lui bij die fox eigenlijk aan het doen? Laat eens zien wat er gebeurd?

Edit: Denswil...............

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

MANMANMAN

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Jezus. O, hier zijn geen smileys meer voor.

Tall man

• 289 berichten
  • 1049 stemmen

0-1 , na 90 minuten valt er waarschijnlijk een beslissing.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ach ja, we kunnen toch maar op drie punten van de koploper komen te staan

Winstpercentage nu al onder de dertig procent? Gelukkig domineren we en spelen we helemaal niet slecht.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2379 stemmen

Denk dat Demswil's laatste 5(?) balcontacten balverlies opleverde.. Ook knap.

Tall man

• 289 berichten
  • 1049 stemmen

Als Feyenoord nou morgen nog wint is heel mijn weekend weer goed. Al gaf een 0-0 deze wedstrijd beter weer.

freek_93

• 668 berichten
  • 1667 stemmen

Huilen met de pet op. Boilessen viel wel heel slecht in.. ok nevermind ga er niet eens aan beginnen. Ongeveer heel Ajax speelde slecht.. Again. Was alleen onder de indruk van Veltman. Hij kwam er boven uit. Blind viel me ook wel mee.

mjk87 (moderator films)

• 14540 berichten
  • 4522 stemmen

Ik ga een nieuwe hobby zoeken, wie zoekt ermee?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Ach ja, we kunnen toch maar op drie punten van de koploper komen te staan

Dat is het enige waar ik momenteel nog kracht uit kan putten. Vorig seizoen stonden we nu circa negen (?) punten achter. Maar waar we vorig seizoen rond deze periode goede wedstrijden speelden en creatieve spelers hadden zijn we nu gedegradeerd tot een club die de kunst van breien nieuw elan heeft gegeven.

Bojan terug (hij speelde dan wel niet groots, hij heeft flair en denkt vooruit), hopen dat Siem en Fischer hun vorm vinden en wellicht dat Duarte een rol van betekenis kan spelen. Maar man man, ben nu volledig afgestompt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Materny schreef:

zijn we nu gedegradeerd tot een club die de kunst van breien nieuw elan heeft gegeven.

Dat is al veel langer zo, en dan vooral in zomeravond-tempo (sneller kunnen ze ook gewoon niet, ook niet mét Eriksen). Daarnaast staat de organisatie al tijden niet, zijn we behoorlijk labiel en wordt er veel te weinig echt gecreëerd ("controle, controle. controle" - maar zelfs die heb je niet). Vorig jaar had je met spelers als Eriksen, Babel en Boerrigter (jaja) tenminste spelers die iets konden forceren. Maar ook toen was het spel al niet om over naar huis te schrijven (handjevol uitzonderingen). Maar goed, dat riedeltje heb ik al heel vaak afgestoken hier, en altijd werd/word ik weggezet als een cynische, pessimistische dorpsidioot. Dit liet zich allemaal al veel langer uittekenen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mjk87 schreef:

Haha, dat had ik vorige week ook al. Maar dat je op zo'n grote schaal punten verliest zegt dat echt veel over het faillsement van de competitie. Het verval is wel erg groot, echt schrikbarend Immigreren naar een land met een enorm tijdsverschil lijkt me het devies, het in aanraking komen met de ziekte dat de eredivisie heet tot een minimum beperken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

freek_93 schreef:

Huilen met de pet op. Boilessen viel wel heel slecht in.. ok nevermind ga er niet eens aan beginnen. Ongeveer heel Ajax speelde slecht.. Again. Was alleen onder de indruk van Veltman. Hij kwam er boven uit. Blind viel me ook wel mee.

Boilesen viel niet zo slecht in, al was de goal wel zijn fout. Nikolai denkt tenminste vooruit, en voor die reden krijgt hij ongetwijfeld een pak slaag van Frankie dadelijk in de kleedkamer.

mjk87 (moderator films)

• 14540 berichten
  • 4522 stemmen

Naomi Watts schreef:

mmigreren naar een land met een enorm tijdsverschil lijkt me het devies, het in aanraking komen met de ziekte dat de eredivisie heet tot een minimum beperken.

Uitgerekend het jaar dat Ajax ineens weer kampioen werd zat ik Down Under, en net op tijd terug voor de laatste wedstrijd. En toch mis je de voetbal nog wel, hoe ver weg je ook bent.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Ter Wielen 1-0!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Maar goed, dat riedeltje heb ik al heel vaak afgestoken hier, en altijd werd/word ik weggezet als een cynische, pessimistische dorpsidioot. Dit liet zich allemaal al veel langer uittekenen.

Mwah, het punt van kritiek richting jou (vanuit mij tenminste) richtte zich op het feit dat je de positieve punten in een wedstrijd altijd aan je voorbij liet gaan. Zo was het vorig seizoen tenminste. Dit seizoen kan ik je de hand schudden, want het is een grote bende zonder verbetering.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

mjk87 schreef:

Films schijnen wel leuk te zijn. Ik ben nu op Google aan het zoeken naar hoe het precies werkt.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Zo die ballengraaier van een ter wielen is ook weer even zichzelf.

freek_93

• 668 berichten
  • 1667 stemmen

Materny schreef:

Boilesen viel niet zo slecht in, al was de goal wel zijn fout. Nikolai denkt tenminste vooruit, en voor die reden krijgt hij ongetwijfeld een pak slaag van Frankie dadelijk in de kleedkamer.

Waarom wil de Boer zo graag zo verdedigend voetballen? Zoals dit seizoen blijkt kom je daar niet behoorlijk ver mee..

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dat Zwolle voetbalt wel erg leuk zeg. Vooruit gericht, strakke inspeelpasses, opendraaien, tussen de linies iemand in durven te spelen met een of twee man om zich heen; basisingrediënten die ze prima beheersen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

En benson wil gelukkig weer.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ergste van allemaal is dat Otherfool zijn gelijk begint te krijgen. Ik heb geen argumenten meer ter verdediging, daar waar ik tot twee seizoenen geleden nog de Europese coefficienten onder zijn neus kon duwen en er prachtige wedstrijden en voetballers waren te vinden in de Eredivisie.

De Eredivisie is een smerige pap geworden, en de Amsterdamse en Eindhovense krenten die er in zitten zijn te ranzig om aan te gluren. Ik hoop op beterschap de komende tijd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

freek_93 schreef:

(quote)

Waarom wil de Boer zo graag zo verdedigend voetballen? Zoals dit seizoen blijkt kom je daar niet behoorlijk ver mee..

De afgelopen seizoen werkte het prima, maar toen had je nog klasbakken als Vertonghen, Eriksen, Babel, Janssen, Anita, De Jong etc. Nu zijn de spelers gewoon kwalitatief te zwak om het verschil te maken in dit systeem.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.