- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Dat klopt. Maar ik vrees die dekselse Luis vs fossiel Per. Middenveld moet t maar weer doen vandaag.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Was hij een keer van toegevoegde waarde ja?
Een 70 plusser, lekker plat en direct. Zo heel af en toe kan ik wel om zo'n figuur lachen. Het merendeel van die kantinehelden trillen van angst om meer dan 3 woorden te zeggen.
Ben trouwens benieuwd naar Ajax-Vitesse. Als die pot gewonnen wordt dan kunnen het nog leuke weken tot de winterpauze worden.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
City gaat als een razende tekeer. 7-0 inmiddels. 
En allemaal verschillende doelpuntenmakers.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hopelijk wint Suarez uit bij Arsenal. Maar ik ga voor puntendeling.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Eerste achterlijke blunder van Fischer alweer gehad 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Erger me kapot aan die gast ja. Hij kan er he-le-maal niks meer van.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Je kan je afvragen of Moisander wel terug in de basis staat zodra hij kan spelen. Ik zeg lekker laten staan zo! 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Havenaar...
Schiet die bal toch wat harder binnen en hij zit...
Wat een ruimte achter die verdediging.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2379 stemmen
Je kan je afvragen of Moisander wel terug in de basis staat zodra hij kan spelen. Ik zeg lekker laten staan zo!
Not sure if serious, or...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Van beide kanten, maar eigenlijk kun je het alleen Ajax aanrekenen dat het weer zo speelt in eigen huis. Al kunnen ze simpelweg niet anders. Deze gaat nog de verkeerde kant op vallen zo 
Edit: En zo op slag van rust ineens 2 (bijna 3) goede aanvallen. Dayum!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De laatste acht minuten zijn prima, maar over het geheel genomen een abominabel niveau
De creatieve Ajacied is overleden, de individuele Ajacied is hersendood en de Ajacieden met lef zijn missing in action.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Ik vind Sighttorson wederom een prima wedstrijd spelen. Wint veel duels, loopt veel. Hij krijgt alleen geen goede voorzetten. Je hebt niets aan Fischer en Andersen, die heb ik nog nooit buitenom zien gaan...
Verder zijn de kansen voor o.a. Fischer en Blind toch wel kansen die je op Ajax-niveau op z'n minst tussen de palen moet krijgen. Commentator reageerde erg lauw op de kans van Fischer, want dat was een behoorlijke!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik vind Sighttorson wederom een prima wedstrijd spelen. Wint veel duels, loopt veel. Hij krijgt alleen geen goede voorzetten. Je hebt niets aan Fischer en Andersen, die heb ik nog nooit buitenom zien gaan...
Je ziet in de laatste minuten waar Fischer en Anderen voor zijn en wat ze relatief goed kunnen. Richting het centrum (loop)acties maken en ruimte maken voor de backs. Alleen zit Blind volledig in de zak bij Ibarra en is van Rhijn verstoppertje aan het spelen.
Vorige seizoenen stond je een straatlengte achter op de koplopers, maar won je de wedstrijden die je won wel met relatief prima voetbal. Nu is zelfs dat niet het geval, en is het 90 minuten lang een collectieve zelfkastijding voor ons supporterende Ajacieden.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Er is ook niets mis met Fischer en Andersen, maar waarom speelt De Boer dan met Sighttorson? Hij is technisch toch behoorlijk matig.
On a more positive note:
Liverpool, gewoon de nummer 2 van de Engelse competitie(!), wordt hier gedevalueerd tot een Eredivisieclub! 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Geluk bij een ongeluk lees ik op weg naar het stadion.
Toivonen is ziek. Hiljemark met Schaars en Maher op 10!
Ah niet ziek maar geblesseerd. Ik geloof er weinig van.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hoeveel overtredingen mag die Leerdam maken?
Haha, en dan krijgt Blind geel, belachelijk ...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Blind op het middenveld iig al een stuk beter dan dat stuk verdriet Poulsen. Verder zijn Veltman(!!) en Cillessen op niveau. Triest he 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Hoeveel overtredingen mag die Leerdam maken?
Haha, en dan krijgt Blind geel, belachelijk ...
Bij gebrek aan deugdelijke herhaling valt er weinig over te zeggen.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.