• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.145 gebruikers
  • 9.380.511 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1837 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zal vooral Eriksen, Vertonghen, het collectief en het werk van De Boer herinneren als ik terug denk aan deze trilogie.

Er is maar één iemand aan wie ik dan terugdenk. Zonder hem was die zo gewenste derde ster er niet gekomen in 2011. En wie haalde het jaar daarop eigenhandig de 31e titel binnen? Wat had die gozer

nog meer moeten doen? Ook een spottend liedje zingen over een bepaald soort insect? Ik begrijp het wel, Siem heeft geen grote bek en mag niet mee doen tijdens rondo's op de training gezien zijn gebrekkige techniek. Lekker belangrijk allemaal. Hij wint wel prijzen voor je club. Dat is wat telt.

Siem, speciaal voor jou:

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Tijd voor nuttiger zaken. De voorspellingen van de clubs bovenin voor dit weekend:

Zaterdag:

Ajax-Vitesse 2-1

AZ-ADO 4-0

Twente-NEC 2-0

PSV-Zwolle 1-1

Zondag:

Cambuur-Feyenoord 0-1

Utrecht-Heerenveen 1-1

Op basis van wat baseer jij dat Ajax even van Vitesse wint?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Er is maar één iemand aan wie ik dan terugdenk. Zonder hem was die zo gewenst derde ster er niet gekomen in 2011. En wie haalde het jaar daarop eigenhandig de 31e titel binnen? Wat had die gozer

nog meer moeten doen? Ook een spottend liedje zingen over een bepaald soort insect? Ik begrijp het wel, Siem heeft geen grote bek en mag niet mee doen tijdens rondo's op de training gezien zijn gebrekkige techniek. Lekker belangrijk allemaal. Hij wint wel prijzen voor je club. Dat is wat telt.

Siem, speciaal voor jou:

De grootste held van allemaal

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Gaat een dolle boel worden op het WK: Braziliaan onthoofd teruggevonden in rugzak - FCUpdate.nl

j0enne schreef:

(quote)

En dat waarschijnlijk nog zonder Moisander ook: De Boer: "Moisander heeft vervelende blessure" - FCUpdate.nl

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

@RikElfrink 1m

Rekik en Tyton zijn morgen bij #PSV inzetbaar.

@RikElfrink 1m

Terugkeer Rekik is belangrijk voor #PSV. Ik verwacht hem in de basis tegen #PEC.

Eindelijk goed nieuws. De kans op een overwinning is weer toegenomen.

Alleen is 't wel raar dat Rekik niet z'n rentree heeft gemaakt bij Jong PSV, dus zonder enig wedstrijdritme weer in de basis starten. Toch riskant.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Er is maar één iemand aan wie ik dan terugdenk. Zonder hem was die zo gewenste derde ster er niet gekomen in 2011. En wie haalde het jaar daarop eigenhandig de 31e titel binnen? Wat had die gozer

Siem, speciaal voor jou:

Zou je misschien een keer met hem uit willen? Hij schijnt aardig te kunnen zoenen.

YouTube - NTR Schooltv: Dokter Corrie - "Zoenen" - met Siem de Jong

j0enne schreef:

Thuisvoordeel en toch gewoon meer kwaliteit. Ajax-RKC is voor mij een incident, voor een thuisduel.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Vorig seizoen wonnen ze daar ook.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

RKC-thuis een incident noemen in de reeks overtuigende thuisoverwinningen dit seizoen gaat inderdaad wat ver. Roda, Zwolle, Feyenoord, RKC ... ze hebben het ons allemaal (te) lastig gemaakt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Vorig seizoen won Bony.

En Quido, blabla. Ajax is meestal gewoon de winnaar in thuisduels, ook al zit er soms een misser tussen of wordt er soms stroef gespeeld.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1837 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zou je misschien een keer met hem uit willen? Hij schijnt aardig te kunnen zoenen.

Sorry, hij mist wat fysieke kenmerken om op die vraag bevestigend te antwoorden

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Veltman: 'Vitesse is geen titelkandidaat' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Kan wel waar zijn, maar zulke uitspraken vooraf aan zo'n duel vind ik altijd erg dom.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Doet me denken aan Denswil die heel stoer zei dat Castaignos niet zou scoren. Maar na 20 minuten lag de bal gewoon in het mandje.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jep. Gewoon dom, zulke quotes. Tenzij je het waarmaakt. Maar beter zeg je gewoon dat je Ajax sterker dan Vitesse acht ofzo. Of dat je wel favoriet bent.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Zoiets ja. Kan me ook wel irriteren aan zulke dingen. Behalve bij Guidetti, die maakte het tenminste waar

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Ik zou gaan voor dit:

Zaterdag:

Ajax-Vitesse 2-2

AZ-ADO 2-0

Twente-NEC 1-1

PSV-Zwolle 1-2

Zondag:

Cambuur-Feyenoord 1-1

Utrecht-Heerenveen 2-1

Ben wel benieuwd naar Piazon in een topduel.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Veltman: 'Vitesse is geen titelkandidaat' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Kan wel waar zijn, maar zulke uitspraken vooraf aan zo'n duel vind ik altijd erg dom.

Misschien wel, maar juist dit soort uitspraken mis ik in de wedstrijden. Het wordt pas dom op het moment dat je het niet waar maakt, maar Veltman is een van de weinige spelers bij Ajax die wel goede wedstrijden speelt. Beetje meer peper in de reet mag van mij wel.

Te zien aan de quotes is het weer ouderwets selectief quoten door de media.

Overigens verwacht ik dat de titelkandidaten 'gewoon' winnen, behalve Feyenoord. Gelijkspel bij Cambuur lijkt me niet raar. Een verlies zeker niet ondenkbaar.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Morgen toch weer Toivonen EN Maher...

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Persoonlijk vind ik Vitesse meer kwaliteit dan Ajax hebben. Plus beter in vorm. Die zie ik daar wel winnen.

Overigens doe ik liever alle teams dan alleen de 'titelkandidaten'

RKC - Nac 2-1

Ajax-Vitesse 0-3

AZ-ADO 2-0

Twente-NEC 2-0

PSV-Zwolle 4-1

Cambuur-Feyenoord 2-2

Groningen - Roda 2-1

GAE - Heracles 2-1

Utrecht - Heerenveen 1-2

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

[quote]chevy93 schreef:

(quote)

Winst kan ook nog.

De bal is rond.

Het is elf tegen elf.

etc.

etc.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

kos schreef:

Persoonlijk vind ik Vitesse meer kwaliteit dan Ajax hebben. Plus beter in vorm. Die zie ik daar wel winnen.

Overigens doe ik liever alle teams dan alleen de 'titelkandidaten'

RKC - Nac 2-1

Ajax-Vitesse 0-3

AZ-ADO 2-0

Twente-NEC 2-0

PSV-Zwolle 4-1

Cambuur-Feyenoord 2-2

Groningen - Roda 2-1

GAE - Heracles 2-1

Utrecht - Heerenveen 1-2

Kan ik ergens tekenen voor deze uitslagen?

Het zou lekker zijn als we weer wat doelpunten maken maar ik ben er bang voor, zitten nu in de hoek waar de klappen vallen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

RKC - Nac 0-1

Ajax-Vitesse 1-1

AZ-ADO 2-0

Twente-NEC 1-0

PSV-Zwolle 2-1

Cambuur-Feyenoord 1-1

Groningen - Roda 1-2

GAE - Heracles 0-0

Utrecht - Heerenveen 0-3

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12856 stemmen

Belgische competitie trouwens van hetzelfde broertje ziek als de Nederlandse. Grote clubs bakken er helemaal niks van, het niveau beneden alle pijl.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Tijd voor nuttiger zaken. De voorspellingen van de clubs bovenin voor dit weekend:

Zaterdag:

Ajax-Vitesse 2-1

AZ-ADO 4-0

Twente-NEC 2-0

PSV-Zwolle 1-1

Zondag:

Cambuur-Feyenoord 0-1

Utrecht-Heerenveen 1-1

Ik zou een keertje alles omdraaien.

Die 1-1 heb je dus wel goed.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Twee dingen vallen me op. Dat hij zoent met een meisje dat hij leuk vindt. En dat het überhaupt een meisje was.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Onderhond schreef:

Belgische competitie trouwens van hetzelfde broertje ziek als de Nederlandse. Grote clubs bakken er helemaal niks van, het niveau beneden alle pijl.

Schrijnend. Ze voetballen allemaal zo angstig. Traag en zonder inspiratie. Gent is wederom een fiasco, met hun nieuw stadion gedoemd om play-of 2 te spelen. Brugge niet in staat om een ploeg te bouwen, Anderlecht teveel jongeren, Standard roteert teveel. Genk, Zulte Waregem en Lokeren spelen behoorlijk maar veel kwaliteit loopt daar ook niet rond.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

Hij zit vooral wat te trollen. Alsof Ajax goed gepresteerd heeft van t weekend.

Geeft niets, maar zeg dan ook niets over mijn post

LOLSNOR. Wat heet trollen, ik verwacht gewoon niet dat Feyenoord uit bij Heracles op dat kunstgras gaat presteren. Hadden ze thuis gespeeld had ik wel verwacht dat ze zouden winnen. Niet meteen achter iedere opmerking een sneer zoeken Schrammetje.

En wat het überhaupt met Ajax te maken is beyond me. Je hoeft mij niet op de hoogte te brengen dat ze waardeloos spelen, dat ziet iedere Ajacied.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Als ik hier had gezegd: IJsselmeervogels uit; ik voorzie een uitschakeling voor de Amsterdamse vrienden.

Dan was dat zeker ook serieus bedoeld?

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Oh nu ik, nu ik!

RKC - NAC Breda 0-2

Ajax - Vitesse 0-1

AZ - ADO Den Haag 4-0

FC Twente - NEC 2-1

PSV - PEC Zwolle 2-2 (teken ik voor)

Cambuur - Feyenoord 1-3

FC Groningen - Roda JC 3-2

egeltjes - Heracles 2-1 (teken ik niet voor)

FC Utrecht - SC Heerenveen 3-1

*noot: wss worden alle voorspellingen teniet gedaan door het feit dat dit een bizarre competitie is.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Tonypulp schreef:

Ajax-Vitesse 1-1

PSV-Zwolle 2-1

Wat een belabberde Ajax-supporter ben jij, zeg.

Pitakaas schreef:

Winst kan ook nog.

Nee, ik zie Feyenoord niet winnen bij Cambuur.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.