• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.522 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.933 acteurs
  • 199.141 gebruikers
  • 9.380.130 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ortiz: 'AZ-periode kan nu beginnen? - AZ

Advocaat sprak bij zijn hernieuwde aanstelling direct zeer lovend over jou.

“Hij kent me nog van zijn vorige periode bij AZ. Vanaf het eerste moment dat ik hem weer zag, zei hij: ‘Celso, ik vind je een geweldige speler. Als je gewoon naar je kunnen speelt, kan ik niet om je heen’. Dat was al een uitgebreider gesprek dan ik ooit met Verbeek heb gehad.”

Dikke FU naar GJ Verbeek en toont wederom aan dat de beste man niet kan communiceren. En dan nu elke wedstrijd Man of the Match zijn. Snel bijtekenen maar!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

Even otherfool pleasen

(afbeelding)

Hem te pleasen of hem te teasen? 1 uit 3 wedstrijden zet hij met zo'n stinkend rijke club als Chelsea niet om in winst. Zijn geen slechte stats, maar ook niet buitenaards.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

Als ik hier had gezegd: IJsselmeervogels uit; ik voorzie een uitschakeling voor de Amsterdamse vrienden.

Dan was dat zeker ook serieus bedoeld?

Alleen Twente en PEC (toen ze nog geweldig draaide in het begin van het seizoen) wisten dit seizoen te winnen in Almelo. Vorige week ging Feyenoord nog onderuit in eigen huis tegen Heracles, en Heracles staat maar drie punten achter op de ranglijst. Is het dan zo moeilijk om te accepteren dat ik denk dat een exit voor Feyenoord aannemelijk is?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zou je misschien een keer met hem uit willen? Hij schijnt aardig te kunnen zoenen.

YouTube - NTR Schooltv: Dokter Corrie - "Zoenen" - met Siem de Jong

(quote)

Thuisvoordeel en toch gewoon meer kwaliteit. Ajax-RKC is voor mij een incident, voor een thuisduel.

Op basis waarvan heeft Ajax meer kwaliteit? RKC een incident? Ik heb de wedstrijd tegen Celtic gezien en dat was ook drama, daarnaast (ik heb het niet gezien) is een Ajacied uit mijn klas beveiliger bij Ajax en die zag de wedstrijd tegen ASHW (?) en zei dat het ook dramatisch was. Kortom, Ajax is in een dramatische vorm... die winnen echt niet van Vitesse 1.2.3.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Veltman: 'Vitesse is geen titelkandidaat' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Kan wel waar zijn, maar zulke uitspraken vooraf aan zo'n duel vind ik altijd erg dom.

Misschien nu nog niet, maar als die gekke Rus een paar spelers van Chelsea kan huren dan zeker wel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer schreef:

Ortiz: 'AZ-periode kan nu beginnen? - AZ

(quote)

Dikke FU naar GJ Verbeek en toont wederom aan dat de beste man niet kan communiceren. En dan nu elke wedstrijd Man of the Match zijn. Snel bijtekenen maar!

Alsof Advocaat zo'n geweldige people person is de laatste jaren Kil en afstandelijk in Rusland, de gehele Belgische natie op de hals gehaald waardoor hij vanaf nu als ' Advocaat van de Duivels' door het leven gaat, en ook vorig seizoen bij PSV niet de meest florissante persoon in de omgang.

Relatief prima trainer, dat wel.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

RKC - Nac 1-2

Ajax-Vitesse 1-2

AZ-ADO 2-0

Twente-NEC 3-1

PSV-Zwolle 2-2

Cambuur-Feyenoord 1-2

Groningen - Roda 1-4

GAE - Heracles 0-1

Utrecht - Heerenveen 3-2

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Alsof Advocaat zo'n geweldige people person is de laatste jaren Kil en afstandelijk in Rusland, de gehele Belgische natie op de hals gehaald waardoor hij vanaf nu als ' Advocaat van de Duivels' door het leven gaat, en ook vorig seizoen bij PSV niet de meest florissante persoon in de omgang.

Relatief prima trainer, dat wel.

Dat ie in Rusland en weet ik het waar heeft gezeten hoeft niet te betekenen dat hij een leuke man is in de omgang. En bij PSV, tja, dat was gewoon een heel irritant verslaggevertje van Omroep Brabant die em steeds het bloed onder de nagels vandaan haalde.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Onderhond schreef:

Belgische competitie trouwens van hetzelfde broertje ziek als de Nederlandse. Grote clubs bakken er helemaal niks van, het niveau beneden alle pijl.

Genk speelt nochtans meer dan degelijk. Als je 90 minuten lang spektakel verwacht kom je inderdaad bedrogen uit maar ik geniet nog steeds van het swingende voetbal dat Genk soms brengt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Volgens mij slaat het nergens op wat Materny zegt.

Ik herinner me nog dat Advocaat na zijn vertrek bij Zenit op het vliegveld bijna stond te janken van ontroering. Daar spreken ze alleen maar lovend over hem. En in België baalden ze van zijn vertrek, maar hij krijgt ook alle credits. Wilmots bedankte hem zelfs nog in de pers na de WK kwalificatie.

Ik heb een zwak voor Dickie. Prima kerel. Dat gemekker vorig jaar bij PSV over complotten had hij niet moeten doen, maar het lijkt me een hele fijne man.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Volgens mij slaat het nergens op wat Materny zegt.

Ik herinner me nog dat Advocaat na zijn vertrek bij Zenit op het vliegveld bijna stond te janken van ontroering. Daar spreken ze alleen maar lovend over hem. En in België baalden ze van zijn vertrek, maar hij krijgt ook alle credits. Wilmots bedankte hem zelfs nog in de pers na de WK kwalificatie.

Ik heb een zwak voor Dickie. Prima kerel. Dat gemekker vorig jaar bij PSV over complotten had hij niet moeten doen, maar het lijkt me een hele fijne man.

Advocaat staat om de haverklap in zijn zakdoek te blazen. Zelden zo'n emotioneel schepsel gezien die bij het minste of geringste de sluizen open zet, dus daar kijk ik niet meer van op.

Wellicht kunnen de lokale Belgen hier wat meer inside informatie verschaffen, maar volgens mij ging het verre van netjes toen Dickie aan het roer bij de 'Rode Duivels' vertrok (al was boven genoemde bijnaam niet een voor de negatieve context blijkbaar). Hij komt binnen, blaft dat het amateuristisch is hoe men te werk gaat in België en dat het allemaal op de schop moet. De bond gaat akkoord met meneer zijn wensenlijst en vervolgens vertrekt hij na een paar maanden richting de roebels.

Ook na zijn bondscoachschap bij Rusland gesteggel met de Russische bond om die drie ton, waar hij toch echt geen recht op had. Beetje jammer allemaal, de laatste jaren is hij minder vaak te genieten.

Maar nogmaals; prima trainer op het veld hoor.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Hij doet het wel vaker op stel en sprong vertrekken. En het vertrek van Advocaat van PSV naar Rangers verliep ook niet helemaal vlekkeloos.

Rillingen liepen over rug uit Emiraten gevluchte Advocaat - AD.nl

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Wat een belabberde Ajax-supporter ben jij, zeg.

(quote)
Nee, ik zie Feyenoord niet winnen bij Cambuur.
Zweet in m'n bilnaad als Blind (traag als stront) tegen Ibarra (tenzij hij alles zelf blijft proberen) staat en Piazon is natuurlijk best oké Of de Boer moet weer met Boilesen op LB en Blind naar het midden, dat werkte best aardig..

Oh, en Bosz zal wel weer té aanvallend willen spelen tegen Ajax, dus een 0-0 wordt het sowieso niet. Mooie pot in ieder geval! Enorm lekker om te winnen... en precies wat je nodig hebt.

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12855 stemmen

Materny schreef:

Wellicht kunnen de lokale Belgen hier wat meer inside informatie verschaffen, maar volgens mij ging het verre van netjes toen Dickie aan het roer bij de 'Rode Duivels' vertrok (al was boven genoemde bijnaam niet een voor de negatieve context blijkbaar). Hij komt binnen, blaft dat het amateuristisch is hoe men te werk gaat in België en dat het allemaal op de schop moet. De bond gaat akkoord met meneer zijn wensenlijst en vervolgens vertrekt hij na een paar maanden richting de roebels.

Laatst was Advocaat bij Extra Time te gast (een wat serieuzer voetbal-terugblik programma), waar toch bleek dat de mensen die "er wat van kennen" hem dankbaar zijn voor die schop. Men was aardig teleurgesteld toen hij vertrok, maar hij heeft wel de hele beweging in gang gezet die ervoor geleid heeft dat de Duivels staan waar ze nu staan. Denk dat de meeste mensen dat ondertussen ook wel beseffen.

Hij heeft natuurlijk ook het geluk dat door die getalenteerde kern en het werk van Wilmots zijn schop een positief vervolg gekregen heeft, anders was het waarschijnlijk wel anders gelopen rond zijn persoon hier.

Daarnaast zijn de lokale Belgen liever pissig op Leekens.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Materny schreef:

Neen, het was niet al te netjes hoe hij ons verliet. Ik weet niet eens hoeveel wedstrijden hij coach was van België. Een viertal wedstrijden geloof ik, en naar het einde toe nam hij een andere job erbij als coach voor een club dus samen met de bondscoach functie. Daar was ook wat om te doen. Dat Wilmots hem bedankt is niet meer dan logisch aangezien Advocaat hem erbij haalde destijds. Hij noemde onze bondsvoorzitter een aimabele man zonder voetbalkennis en omringd door idioten. Uiteindelijk heeft hij ons laten stikken voor het geld uit Rusland, toch was zijn passage broodnodig voor de voetbalbond omdat deze eigenzinnige man hun met de neus op de feiten heeft gedrukt en dat was wel nodig.

Edit: Wat Onderhond dus ook zegt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nou is de Belgische ploeg verwisselen voor Club Brugge ook wel een meer dan vreemde move lijkt me.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

@ de Belgen hierboven.

Dan kunnen ze hem daar wellicht dankbaar voor zijn nu, maar neemt niet weg dat meneer het vliegtuig naar Rusland pakte net op het moment dat men zijn visie/ideeën begonnen te volgen en de verwachting dan ook was dat ze gezamenlijk ermee aan de slag gingen. Ze hebben hem namelijk niet aangesteld als adviseur, maar als bondscoach.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

schram101 schreef:

Even otherfool pleasen

(afbeelding)

mjk87 (moderator films)

• 14540 berichten
  • 4522 stemmen

http://www.vi.nl/nieuws/eerste-onderscheiding-voor-suarez-na-ijzersterke-terugkeer.htm

Held Soms volstrekt geschift, maar heerlijke voetballer.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou is de Belgische ploeg verwisselen voor Club Brugge ook wel een meer dan vreemde move lijkt me.

Leekens is een grap. Ik was redelijk blij dat hij opstapte. Een amateur die steeds hetzelfde predikt. Hij voelde het al aan dat die groep door zijn praatjes heen keek en die positie bij Brugge was een godsgeschenk voor hem. Gelukkig heeft de man toch wat zelfkennis en vertrok hij want met hem en zijn psychologische spelletjes ( hij wist wel dat hij spelers als Kompany veel macht kon geven, rollen verdelen zeg maar, en dat dit een goede invloed zou hebben op de groep) was een nieuwe teleurstelling niet uitgesloten.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

mjk87 schreef:

Held Soms volstrekt geschift, maar heerlijke voetballer.

Ik weet niet of dit nieuws betrouwbaar is maar Real Madrid zou blijkbaar een bod gaan indienen voor Suarez.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Op zijn dieet na is dit precies wat Ajax nodig heeft. Buiten Poulsen om is er niemand die eens de tegenstander of een medespeler over de boarding trapt wanneer nodig. Vorig jaar was dat niet nodig omdat je genoeg individuele kwaliteiten had om het verschil te maken, maar aangezien dat laatste ver te zoeken is momenteel....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Asaharo schreef:

(quote)

Ik weet niet of dit nieuws betrouwbaar is maar Real Madrid zou blijkbaar een bod gaan indienen voor Suarez.

Dat gerucht hoor je al langer, maar ik betwijfel of ze 50 miljoen gaan lappen. Persoonlijk vind ik Suarez beter dan Bale, maar die prijzenverhouding slaat sowieso nergens op.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Ik heb gelezen dat Real Benzema + cash zou aanbieden in ruil voor Suarez.

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

RKC na 14 minuten al op rozen..

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

RKC gewoon op 3-0. En volgende week gaat NAC uiteraard weer knallen tegen ons.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

En terecht. Wel prioriteiten stellen

NAC won thuis overigens vorige week nog met 5-0 van Go Ahead. NAC stelt uit ook gewoon geen reet voor.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Noodverordening bij PSV-Dinamo Zagreb.

Was te verwachten, die Kroaten zijn natuurlijk knettergek en komen allesbehalve voor 't voetbal...

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

j0enne schreef:

Schandalig!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.