• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.529 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.141 gebruikers
  • 9.380.139 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Hawking is een exceptioneel geval. Normaliter is het een fatale ziekte.

En bij Ricksen is het in de mond, dat is een heel slecht teken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Wel enorm triest. Heeft hij eindelijk zijn leven weer op orde, met vrouw en dochtertje, krijg je dit. Heel erg hard zeg.

Hij zei trouwens ook dat Oranje destijds vaak hoerenbezoekjes had na wedstrijden. Had van Gaal toen dus wel gelijk in de tijd van dat Kira Eggers gedoe.

Hij noemt geen namen, maar ik denk dat het gisteravond en vanmorgen bij heel wat van die gezinnen heeft geknetterd met ruzie.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Erg bizar ja, was even bang een tweede Van der Meyde verhaal te krijgen maar dit bleek toch wel serieuze business.

Even iets luchtigers; voor de liefhebbers. Siem de Jong leert ons zoenen!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Klote voor hem ja.

Wel een naaistreek dat hij begint over de prostituees in het spelershotel van Oranje. Daar hoort hij zijn mond over te houden.

Een vreemde en oncollegiale actie van hem.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Achteraf is het mooi wonen!

Of kun je je voorspelling over het gebeurde nog terughalen uit het archief (misschien kan otherfool je helpen)?

Inderdaad, bovendien zit er nog wel een verschil met deze kwestie en rep's "een ploeg vol negers en marokkanen is vragen om problemen". Dat achteraf je gram halen blijft ook lachwekkend natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zou me overigens wel storen als Ajax vol zou zitten met al die street-gangsta typetjes. Daar kan ik me ook niet mee identificeren. Huidskleur zegt me niks, subcultuur en het daarbij horende gedrag wel. Wat dat betreft zit Ajax vol met brave hendrikjes, wat ik liever zie dan al die Depaytjes. (wel een goede speler trouwens)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo'n Depay moet je niet willen. Die ventjes die jarenlang mishandeld zijn door hun stiefvader. Tuig van de onderste richel.

Nee, even serieus, heeft er verder vrij weinig mee te maken. Heeft verder weinig met een dergelijke hokjesgeest van doen. Ik noem een Toivonen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb geen idee wat die opmerking van jou te maken heeft met mijn opmerking. Ik heb een tijdje terug zijn verhaal ook uitgebreid in de VI gelezen.

Laat ik het zo zeggen, vorig seizoen had PSV van die figuren als Waterman, nu Depay. Dat soort types heb ik ook niks mee. Heeft niks met hun afkomst te maken, want van een lamzak als Toivonen (een blanke Zweed) moet je het ook niet hebben. Het heeft ook niks met huidskleur te maken, want iemand als Hutchinson werkte zich wel kapot vorig jaar.

Maar types als Elia, Arnautovic, Depay etc. Van die boys from tha hood types, daar word ik zelf niet zo vrolijk van.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Was ook niet serieus bedoeld, maar bedoel maar dat Depay enorm gecorrigeerd is. Die is echt niet meer de jongen die hij bij Sparta en de PSV jeugd was.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Snap ik. Maar ook Depay straalt vaak zo'n lamlendige houding uit. Of het hem niks interesseert. Ik ken zijn verhaal, allemaal niet vrolijk, maar dat is geen reden om je nu nog negatief te gedragen. Zeker als je ziet hoeveel talent hij heeft. Als hij zich echt blijft ontwikkelen kan hij een vaste waarde in Oranje worden de komende 10 jaar.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

The Oceanic Six schreef:

want van een lamzak als Toivonen (een blanke Zweed) moet je het ook niet hebben.

Die heeft inderdaad nooit wat kunnen betekenen voor PSV, wat een miskoop! Nog niet zo erg als Manolev maar wel een miskoop als je het mij vraagt.

mjk87 (moderator films)

• 14540 berichten
  • 4522 stemmen

schram101 schreef:

Even iets luchtigers; voor de liefhebbers. Siem de Jong leert ons zoenen!

(embed)

WTF is dit?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Geen idee kwam het net tegen op ad.nl

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Snap ik. Maar ook Depay straalt vaak zo'n lamlendige houding uit. Of het hem niks interesseert. Ik ken zijn verhaal, allemaal niet vrolijk, maar dat is geen reden om je nu nog negatief te gedragen. Zeker als je ziet hoeveel talent hij heeft. Als hij zich echt blijft ontwikkelen kan hij een vaste waarde in Oranje worden de komende 10 jaar.

Depay en Willems kwamen zich gister wel als enigste verontschuldigen bij de fans achter 't doel.

Toivonen moeten ze gewoon wegflikkeren, lamlul. PSV laat zich gewoon keihard nemen door 'm samen met die pizzabakker als zaakwaarnemer.

mjk87 (moderator films)

• 14540 berichten
  • 4522 stemmen

j0enne schreef:

Toivonen moeten ze gewoon wegflikkeren, lamlul. PSV laat zich gewoon keihard nemen door 'm samen met die pizzabakker als zaakwaarnemer.

Daar heeft Cocu zich natuurlijk onsterfelijk belachelijk gemaakt, door te dreigen hem bij de jeugd te zetten als hij niet zou bijtekenen. Je kan zeggen wat je wil van De Boer, maar die hield tenminste woord. Dat komt ook veel beter over op andere spelers dan.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Volgens mij kan PSV niet anders, hij MOET inderdaad weg maar hij heeft toch nog een contract wat nog niet afloopt? Maarja, welke club wil zo'n figuur hebben...

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Dat heeft PSV inderdaad niet goed aangepakt maar Toivonen heeft alle recht van de wereld om zo te handelen. Ik zou zelf ook niet meer gaan bijtekenen in november (met een transferperiode voor de boeg) als je club wel hoog heeft ingezet met het terugzetten naar jong-PSV maar die belofte nog nooit hard heeft gemaakt.

Daarnaast staat Toivonen natuurlijk wel symbool voor het PSV dat in al die jaren geen kampioen is geworden maar is daar natuurlijk geenszins een hoofdschuldige aan. Een miskoop is hij dan ook niet (zeker gezien zijn rendement) en een nieuwe club vindt hij heel gemakkelijk met zijn (bijna) transfervrije status.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Toivonen zijn contract loopt komende zomer af. PSV moet hem gewoon in Jong PSV zetten en er niet meer naar omkijken. Dan maar die 1 of 2 miljoen mislopen, zoals Ajax dat ook niet meer kreeg voor Sulejmani. Op dit moment is Toivonen de baas over PSV, dat lijkt me altijd fout. En sportief voegt hij werkelijk niks meer toe. Is lui, ongeïnteresseerd, niet bepalend, loopt uit positie en maakt PSV niet meer sterker.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Ik erger mij echt aan meneer Toivonen, ik zou hem inderdaad ook terugzetten naar Jong PSV, op die manier laat Cocu ook zien dat hij een man van zijn woord is. Ik zelf heb hem nooit als boegbeeld gezien van PSV, heb het altijd een vervelende irritante speler gevonden.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Op dit moment maakt geen enkele speler PSV sterker en Toivonen steekt daar zowel positief als negatief niet tussenuit.

Maar je kan dit inderdaad niet veel langer laten duren. Of bereik een akkoord met een club over een transfer of zet hem terug.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

depri83 schreef:

Op dit moment maakt geen enkele speler PSV sterker en Toivonen steekt daar zowel positief als negatief niet tussenuit.

Klopt, al heb ik een tijdje gedacht dat Depay wellicht zou uitgroeien als een soort Pellè voor PSV.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Maar je kan dit inderdaad niet veel langer laten duren. Of bereik een akkoord met een club over een transfer of zet hem terug.

Ik snap ook niet dat PSV Maher niet eens op zijn kwaliteiten gaat gebruiken. Zet hem op 10 met Schaars en Hiljemark daarachter. Nu loopt Toivonen hem constant in de weg.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik snap ook niet dat PSV Maher niet eens op zijn kwaliteiten gaat gebruiken. Zet hem op 10 met Schaars en Hiljemark daarachter. Nu loopt Toivonen hem constant in de weg.

Maher in deze vorm is nog minder een toevoeging als Toivonen. Zeker als hij dan ook nog domme dingen gaat doen als afgelopen zondag.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Daarom begrijp ik ook niet waarom ze gister niet gewoon begonnen met Maher op 10 en Toivonen op de bank...

Al moet ik wel zeggen dat Maher weer een uitstekende invalbeurt had... Te triest voor woorden was 't. Constant weer balverlies en ballen over een paar minuten in de voeten van de tegenstander.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

j0enne schreef:

Daarom begrijp ik ook niet waarom ze gister niet gewoon begonnen met Maher op 10 en Toivonen op de bank...

Omdat Maher heel erg van Twitter houdt

Edit: dat was zondag.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Zou wel heel erg triest zijn als die vanwege dat nu op de bank zit.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ben overigens benieuwd naar PSV-PEC dit weekend Vorig seizoen was die 1-3 nog zeer onverwachts, nu lijkt PEC bijna de favoriet uit bij PSV

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

kos schreef:

Trouwens lang geleden dat ik zo emotioneel werd van een tv-interview dan bij Ricksen gister, vooral omdat het zo onverwacht was.

Die heeft dus helaas niet lang meer te gaan, vreselijk. En dan daar wel gewoon gaan zitten.

Heb het teruggekeken met een brok in mijn keel. Heavy shit. Heb vroeger nog voor die gozer op de banken gestaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.